De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
62

MaMafia.fr
57.281
404.705
61
MeineMafia.de
74.229
398.769
31
MojeMafie.cz
27.529
274.383
20
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MafiaCreator.com
66.549
223.882
6
MafyaKur.com
49.011
287.540
5
MojaMafia.pl
53.544
352.183
5
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Dood systeem

Untouchable14/Jan | 16:50 

Untouchable
642 leden
Dit spel is zo dood als een lijk
Trekt op niets meer,
1 moderator altijd online de andere 4 doen een winterslaap denk ik
Daarom zou ik willen weten of ik geen moderator kan worden?

Jurgen14/Jan | 17:05 

Het klopt inderdaad dat het de laatste tijd steeds rustiger is op MijnMaffia en dat heeft als logisch gevolg dat het ook op het forum rustiger is. Een extra moderator zal dit echter niet verhelpen en moderatoren hebben we dus niet nodig. De overige moderatoren zijn hier echt nog wel actief, alleen wat meer op de achtergrond.

Untouchable14/Jan | 17:16 

Untouchable
642 leden
Tja...
Jullie kunnen het ook veel leuker maken ook
maar jullie doen niets....

Jurgen14/Jan | 17:23 

Wij moderatoren kunnen er weinig leuks van maken. De hoofdsite van MijnMaffia.nl is de locatie waar eigenaren hun spellen kunnen beheren en op het forum vragen kunnen stellen en de moderatoren zorgen ervoor dat alles op het forum in goede banen geleid wordt. We gaan hier geen spelletjes organiseren o.i.d., daar zijn de spellen al voor.

GangsterRik14/Jan | 17:23 

gemes4maffia
70 leden
Jurgen schreef:
Het klopt inderdaad dat het de laatste tijd steeds rustiger is op MijnMaffia en dat heeft als logisch gevolg dat het ook op het forum rustiger is. Een extra moderator zal dit echter niet verhelpen en moderatoren hebben we dus niet nodig. De overige moderatoren zijn hier echt nog wel actief, alleen wat meer op de achtergrond.

Tja, als wij ze niet meer zien / horen is het ook moeilijk voor ons om dat te weten... Overigens, TS, ooit werd hier gevraagd naar geïnteresseerden om moderator op het netwerk te zijn, ik heb mij toen ook kandidaat gemeld maar het is Oly geworden

Ik hoop wel dat jullie beseffen dat vele speleigenaren er de brui aan geven omdat er van MM uit ook niet veel activiteit meer te bespeuren valt, daarmee dat het zo spijtig is dat zij zo weinig op het forum te zien zijn.

Maar bon, tot zo ver mijn mening Ik hoop dat hier in de toekomst verandering inkomt en dat het op een dag weer is zoals vroeger. Ik ben een van de weinigen die er in blijft geloven, ik hoop dat dat ook terecht is...

Vriendelijke groeten
GangsterRik

The-Falcon16/Jan | 23:10 

Maffia4maffia.nl
9.515 leden
mij lijkt één drastische doch zeer effectieve oplossing binnen handbereik...

Geef de sites waar 20 of minder leden aangemeld zijn een paar maanden de tijd voor de volgende keus...

stoppen of doorgaan....

Hierdoor zullen volgens mij de paar aktieve spelers van die sites toch gaan zoeken naar de grotere spellen, waardoor het op die grotere spellen aktiever zal worden.

Ik ben echt van mening dat er een grens had moeten zitten op het aantal spellen op mm.

GangsterRik17/Jan | 00:15 

Gewaagd schreef:
mij lijkt één drastische doch zeer effectieve oplossing binnen handbereik...

Geef de sites waar 20 of minder leden aangemeld zijn een paar maanden de tijd voor de volgende keus...

stoppen of doorgaan....

Hierdoor zullen volgens mij de paar aktieve spelers van die sites toch gaan zoeken naar de grotere spellen, waardoor het op die grotere spellen aktiever zal worden.

Ik ben echt van mening dat er een grens had moeten zitten op het aantal spellen op mm.

Een grens is wat veel gesteld. Maar mijn mening hierover (heb ik in het verleden ook al meermaals gepost ): Spellen die nog NIKS aan MP hebben, hadden, gehad hebben, whatever, én nog geen 15 leden hebben, waarop de eigenaar al meer dan een jaar niet meer is ingelogd, zouden beter verwijderd worden. Dat ruimt al heel wat dode bomen in het bos, om er maar wat beeldspraak tegenaan te gooien Met al die dode bomen is er geen plaats meer voor nieuwe, het bos is zo vol als iets (lees: het is nogal moeilijk om een nieuwe naam te verzinnen die ergens op slaat, en dat stoot potentiële nieuwe eigenaars af).

Dat kan mogelijks weer vanzelf wat meer leven in MM doen komen, maar voor de spellen zelf is het op de lange termijn geen oplossing.

De beste oplossing is in mijn ogen gewoon updates blijven doen, ik weet nog dat vroeger mijn leden daar heel erg naar uitkeken... DAT was de sterkte van dit netwerk, en met het stelselmatig verminderen van de updates zijn mijn leden er stelselmatig ook stilletjes vandoor gegaan. En ik vermoed dat ik niet de enige eigenaar ben die deze vaststelling heeft gedaan ;-)

Wat jij voorstelt, een limiet op het aantal spellen, zou wegens de door jou genoemde reden misschien wel een positief effect hebben, maar ik denk dat dat niet opweegt tegen de nadelen. Het steeds zelf kunnen aanmaken van een nieuw spel is net hét idee van dit netwerk, en dat moet dan ook zo blijven.

Vriendelijke groet
GangsterRik

Oly17/Jan | 01:07 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Kleine spellen - zijn al niet meer actief, dus ik zie hier het nut niet meer van in

En dit zal ook niet 1,2,3 gedaan zijn (zou hoogstwaarschijnlijk met de hand moeten gebeuren, of er moet een dergelijk systeem komen ervoor.

Wij zijn er niet voor om spelletjes te organiseren hier op het forum.
Voordat mensen weer gaan reageren, ''Jullie doen niks'' Wij en dan spreek ik in iedere geval over Mij en Jurgen, doen veel voor het forum.

Betreft Forum moderator sollicitaties, die heeft Jurgen destijds ingevuld, ik ben er pas later bijgekomen.

Om terug te komen op de vraag van de topicstarter (we dwalen af)

Nee, momenteel word er niet gezocht naar een nieuwe forum moderator.