De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.046
119

MaMafia.fr
57.281
404.818
111
MeineMafia.de
74.230
398.787
46
MojeMafie.cz
27.531
274.401
24
MojaMafia.pl
53.550
352.271
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
12
MafiaCreator.com
66.553
223.913
10
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MafyaKur.com
49.013
287.622
2
MinMaffia.se
15.025
60.515
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

hoe krijg je nieuwe actieve leden?

dam4d24/Mrt | 22:04 

eldir
43 leden
op mijn site is het zo saai dat de chat er ogeveer zo uit ziet:
garry: yo dam4d! waaneer komt update?
tim: als de tijd rijp is mijn vriend! gewoon w8ten tot de tijd rijp is!
dam4d: of als er mensen via de poll stemmen wat de update moet worden!
anna: maar ff sirieus! waarom is bijna nooit iemand online? ik verveel me dood hier!
dam4d: ik heb geen idee! we proberen het hier zo leuk mogelijk te houden maar dan nog.

en dan is het trieste nog wel dat dit tim, garry & anna npc's zijn! maar hoe kom je eingelijk aan nieuwe (echte) actieve leden? en hoe hou je ze actief? ik heb veel dingen uit de forum: "guides" geprobeert! maar ik blijf maar nog steeds 36 leden behouden! dus hoe kom je aan nieuwe leden en hoe hou je ze actief?

Oly24/Mrt | 23:08 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Door leden te krijgen, is het belangrijk dat je aan de volgende dingen denkt:

# Strakke uitstraling (layout ect)
# niet teveel tekst op de voorpagina (schrikt teveel af)
ik zag tenminste veel tekst die niet echt in verbinding met je spel stonden.

# evt. domein, deze zorgt er ook voor dat je website er professioneler eruit komt te zien

Alles boven al, probeer Uniek te zijn, probeer je te onderscheiden, waarom zouden ze anders bij jou moeten spelen?

Let op, adverteren kost geld of mp, mensen komen in het begin niet vanzelf.

De meeste grote eigenaren, hebben eerst hun site op orde gebracht, en zijn toen pas begonnen met hun game.

Ik hoop je zo geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,

Oly

Maurolicious25/Mrt | 13:22 

CrimePirate
324 leden
Ik heb even rond gekeken op je spel en dit is wat mij het probleem lijkt:

•De voorpagina ziet er niet serieus uit.

•Bijna 1 op 3 van je leden zit in de crew, lijkt me niet echt zo logisch

•Header afbeelding is van erg slechte kwaliteit

•Screenshots zijn niet echt uitnodigend en komen niet overeen?

•Ik zie nergens wat je spel inhoudt(op het handboek na): Wat is eldir? Hoe speel ik eldir?,...

•Ik zie dat je bepaalde updates nog niet hebt. I.p.v in goedkopere updates te kopen die weinig zin hebben, kun je beter een echteupdate kopen. Deze updates zijn belangrijk:
1. Alternatieve botbeveiliging 30 MP
2. VIP-accounts uitdelen 30 MP
3. Credits uitdelen 300 MP

Ook heb ik zo een vermoeden dat het gesprek met je leden een gesprek met jezelf was, gezien de manier waarop het geschreven is en ze allemaal in dezelfde 5 minuten het laatste actief waren.

Mijn advies is om eerst even alle punten in orde te brengen, want zonder is het spel echt niet aantrekkelijk.
Ik raad je ook aan om wat duidelijker te leren typen (gebaseerd op wat ik hier al op het forum heb gezien). Ik zeg niet dat er geen fouten meer kunnen instaan of dat je je leden met U moet aanspreken, maar hoofdletters en leestekens zouden toch wel fijn zijn.

Laatst gewijzigd door Maurolicious op 2015-03-25 1:25 PM.

Chief26/Mrt | 00:39 

Imaffiagame.nl
550 leden
Ik ben het volledig met Oly en MR1maurooke eens m.b.t. hun adviezen/punten op je site die 'afschrikken'.

Er staan erg veel taalfouten in je verhaal op voorpagina (los van dat de info wat afstaat van wat belangrijk is voor je spel), en ook in diverse andere stukjes tekst.

Dit zie ik ook regelmatig in je topics/reacties hier op MM. Ik heb een vermoeden dat je hier niet erg veel aan kan doen, aangezien het er m.i. op lijkt dat er sprake is van vorm van dyslexie (Sorry als ik er naast zit ).

maar ik zie ook dat de crew, incl. jijzelf, in de statistieken erg veel/hoog staan vermeld. Uit ervaring (heb zelf paar spellen en ook op veel spellen gespeeld/crewlid geweest) weet ik dat dit menig speler ook afstoot en/of men twijfels heeft of dit eerlijk verloopt. Begrijp me goed; ik zeg NIET dat het bij jou niet eerlijk zou verlopen...

Mogelijke tip; laat iemand je helpen/ondersteunen om je teksten na te kijken/verbeteren, beperk je tekst tot meest wezenlijke zaken, promoot je site op daarvoor geschikte sites, etc.

dam4d26/Mrt | 18:34 

eldir
43 leden
dank jullie wel! ik zal volgende week mijn site in onderhoud zetten! (ofline modus) zodat ik hem even goed kan beheren! er mag een slotje op!