De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.279
1.130.118
91

MaMafia.fr
57.285
404.918
94
MeineMafia.de
74.232
398.802
36
MojeMafie.cz
27.531
274.404
20
MafiaCreator.com
66.557
223.963
6
MafiaCreator.ro
22.150
241.981
6
MojaMafia.pl
53.551
352.349
4
MinMaffia.se
15.026
60.520
2
MafyaKur.com
49.020
287.701
1
MiMafia.com
12.367
33.697
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.072
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Reset van game

chinouk26/Jun | 21:22 

Hallo MM

Ik heb een vraag,

Als je een reset hebt gedaan met je game,

Hoe kan je instellen dat de spelers , een hoger bedrag kontant en op de bank krijgen

Kan dat automatisch of moet dat handmatig,

Groetjes Chinouk

Laatst gewijzigd door chinouk op 2015-06-26 9:23 PM.

Oly26/Jun | 21:26 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Nee dat kan niet meer.

http://www.mijnmaffia.nl/control/newmembers

Je kan er wel dingen aanpassen maar het contant , Bankgeld en credits kan je niet hoger maken. Dit heeft MM gedaan om het moeilijker te maken voor spelers.

chinouk26/Jun | 21:44 

Vind ik geen handige verandering
dan moet je dus elke speler handmatig gaan bijvullen

Geen fijne verandering vind ik, voor al voor de grotere games

als je paar honderd leden hebt

Maar ja .
is niet anderrs

Bedankt voor je antwoord

Groeten Chinouk

Jax26/Jun | 22:02 

SOA
33 leden
Ja,...

Maar:
Gelukt! Je hebt $ 198,- van Rebel gestolen!
doe je het ook niet voor toch.

Op de meeste spellen vinden de spelers het leuk om bedragen te stelen, mits deze binnen de perken zijn.

Ik snap HÉÉL GOED dat dit puur gedaan is om het (onbewust) MOLESTEREN VAN EIGEN SPEL DOOR EIGENAAR tegen te gaan!
Maar zo is de optie "geld stelen van andere crimineel..." lang niet zo leuk meer als de eigenaar verplicht moet gaan bijvullen, HANDMATIG. En ik ben van mening dat er gekeken moet worden naar een wel gepaste oplossing hiervoor.

Een oplossing, zodat eigenaren niet meer zo ontiegelijk veel handelingen en bewerkingen moeten doen om het voor de spelers speelbaar te maken. Want dat is wel wat nu gaande is

Oly26/Jun | 23:18 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Idd Jax. Daarom is het gedaan , Meer weet ik niet maar hier een tekst van mijnmaffia van in die tijd toen ze dat hebben aangepast :

Massadonaties waren soms onhandig in gebruik, zeker wanneer je meerdere zaken tegelijk wou doneren. Ook was het voor leden niet altijd even duidelijk waarom ze ineens geld of credits ontvingen, en was er soms ook onduidelijkheid over de maxima per donatie. Daarom lanceren we vandaag de verbeterde massadonaties!
Met deze vernieuwde update kan je voortaan verschillende items tegelijk doneren, en je donaties beperken tot specifieke spelersgroepen (of net deze groepen overslaan). Ook kan je de reden van de massadonatie verduidelijken. Je leden ontvangen een privébericht omtrent deze donatie, en hebben 72 uur de tijd om deze te bekijken en te accepteren. Zo is altijd duidelijk wat ze hebben ontvangen, en waarom.

Breng meer balans in je spel

We merken op dat een aantal spellen uit balans geraken doordat spel-eigenaren onlogische combinaties maken, of voor elke spel-optie de maximumwaarde instellen.
Zo'n spel met hoge bedragen kan leuk lijken, maar leidt snel tot een spel waar nauwelijks nog gespeeld wordt omdat de niet-instelbare opties (zoals misdaden) in verhouding nauwelijks nog iets opbrengen.
Daarom werden de maximumwaarden die het meeste onbalans veroorzaken aangepast, en werden onlogische combinaties (zoals landoppervlakte die in sommige gevallen meer opbracht op 1 dag dan ze had gekost) uitgesloten.
In dit document vind je een overzicht van de wijzigingen, en heel wat tips om je spel verder in balans te houden.

Binnenkort komen er enkele aanpassingen en heel wat tips om je spelbalans te optimaliseren. In afwachting daarvan lanceren we vandaag de volgende updates:

Heffing op donaties
Om te vermijden dat geld overmatig wordt doorgesluisd naar andere spelers kan je er nu voor kiezen om een donatieheffing in te stellen. Met deze heffing wordt een instelbaar percentage van iedere donatie afgehouden.

Tijdstip spelreset
Tot nu toe kon je een vooraf geplande spelreset enkel om 03u00 's nachts uitvoeren. Met deze nieuwe aanpassing kan je nu ook het uur van de spelreset vrij kiezen. Voor een vlot verloop van de reset blijft het nog steeds aangewezen om grotere spellen tijdens de daluren te resetten.

Tekst op crewpagina
De tekst onderaan de crewpagina van je spel kan nu via crew opties worden aangepast in een eigen tekst.

Red light district
Bij de instellingen van het red light district kan je nu ook toestaan dat spelers hun hoeren terug op straat kunnen plaatsen. Straathoeren brengen minder op, maar kan je nodig hebben voor bepaalde andere spel-onderdelen.

Google Analytics
Je bezoekers beter opvolgen? Dan kan je met de bestaande "webmaster tools" uitbreiding nu ook je Google Analytics account koppelen aan je maffiaspel. Het volstaat om je website toe te voegen in Analytics, en de corresponderende UA-code in te voeren in het beheerpaneel.

Paaseieren zoeken
Binnenkort is het pasen, wat betekent dat er ook terug naar paaseieren kan worden gezocht met de pasen update. Na aanschaf kunnen je spelers van 23 tot 30 maart terug paaseieren vinden op willekeurige pagina's. Mocht je deze update reeds eerder aangeschaft hebben zullen de eieren automatisch weer beginnen verschijnen!

Voortaan ontvang je als spel-eigenaar het nieuws over onze updates ook automatisch als privébericht op je spel. Zo ben je meteen op de hoogte van alle nieuwe aanpassingen en layouts.

Hieronder een overzicht van de zonet gelanceerde nieuwigheden:

Bescherming weghalen
Wanneer een speler zijn bescherming wil verwijderen, zal hij/zij deze actie nog eens moeten bevestigen. Hiermee willen we vermijden dat spelers per ongeluk hun bescherming weghalen en hierna aangevallen en vermoord worden.

Maximum aantal families
Om een wildgroei aan families te vermijden kan je bij de uitbreiding "familiebeheer" nu ook het maximum aantal families instellen. Wanneer dit maximum op je spel is bereikt, dan kunnen geen nieuwe families meer worden aangemaakt, tenzij eerst een bestaande familie wordt uitgeroeid. Op die manier kan je extra spanning in je spel brengen, en zullen je leden nog meer worden aangemoedigd om met elkaar samen te werken.

Geld en auto's stelen van crewleden
Wanneer "geld/auto's stelen van medecriminelen" is ingeschakeld op je spel, dan kan je nu bij de crew opties instellen of spelers hiermee ook van crewleden kunnen stelen. Zo kan je desgewenst de bezittingen van je crewleden beter beschermen.

Spelreset countdown
Heel wat spel-eigenaren maken gebruik van externe scripts om af te tellen naar het einde van de spelronde. Helaas brengt dit soms ook een aantal problemen met zich mee, zowel bij het instellen als bij het gebruik ervan. Wanneer je een spelreset instelt, dan heb je vanaf nu de mogelijkheid om een automatische teller aan het wachttijden-overzicht toe te voegen. Zo heb je op een eenvoudige manier een correcte spelreset countdown op je spel.

Referrals
Ook ons referralprogramma is nog steeds actief: door nieuwe spel-eigenaren aan te brengen ontvang je 10% van zijn/haar verdiende maffiapunten. Om ons nog eenvoudiger te promoten kan je nu ook één van onze banners gebruiken. De bijhorende HTML-codes vind je op je persoonlijke referrals-pagina.

De eerste update van het nieuwe jaar is een feit! Hieronder vind je de belangrijkste wijzigingen en nieuwigheden terug.

Extra spelersstatistieken
Als speler vind je op je persoonlijke homepage nu ook een aantal extra statistieken terug, waaronder het aantal gestolen auto's en het aantal uitgebroken spelers. Dit kan ondermeer handig zijn bij het behalen van bepaalde doelen of missies.

Doelen niet resetten
Doelen maken niet langer deel uit van de "algemene onderdelen" bij een reset. Je kan er nu dus ook voor kiezen om doelen uit te sluiten bij je reset (bijvoorbeeld op spellen met korte speelrondes).

Overvalteksten instelbaar
Wie de uitbreiding "overvallen" in bezit heeft kan nu ook de teksten van de verschillende overvallen aanpassen.

Vakantie- & referraloverzichten
De vakantie- en referraloverzichten waren enkel voor de spel-eigenaar beschikbaar. Nu kan je via rechtenbeheer ook andere crewleden toegang geven tot deze tools.

Beantwoorde berichten
Wanneer je een bericht in je inbox beantwoordt krijgt dit bericht voortaan automatisch een nieuw icoontje. Zo kan je nu meteen zien of je een bepaald bericht reeds hebt beantwoord.

Er zijn terug heel wat updates gepland, en binnen enkele weken komt er ook een grote update van de missies aan!
Vandaag lanceren we alvast de onderstaande aanpassingen.

Instellingen familiebank

Met de familiebeheer-uitbreiding in je bezit kan je nu ook de instellingen van de familiebank aanpassen. Zo kan je het maximumbedrag waarover de rente wordt berekend wijzigen, alsook het percentage van de rente instellen. Hierbij kan ook voor een negatief percentage worden gekozen, om zo dus kosten te verrekenen over het familiebanksaldo.

Aanpassing taalkeuzebalk

Als je meerdere talen hebt ingesteld op je spel, dan worden de benamingen van de verschillende talen voortaan in de overeenkomstige taal weergegeven.

Garages in andere landen

Op de garage-pagina zijn de verschillende landen nu ook aanklikbaar. Zo kan je snel zien welke auto's je in de verschillende garages hebt staan.

Historiek gebruikersnamen

Indien een speler zijn/haar gebruikersnaam heeft gewijzigd, dan is dit voor crewleden zichtbaar op de "lid bewerken" pagina. Hier worden nu ook de "eerder gebruikte gebruikersnamen" weergegeven.

Kogelprijs

De eigenaar van de kogelfabriek kan de kogelprijs voortaan tot maximum € 50.000 per kogel instellen. Verder kan de spel-eigenaar nu ook de standaard kogelprijs (die wordt toegepast in niet-verkochte kogelfabrieken) instellen bij de spel-opties.

Familie-aanvallen

De gemiddelde hoeveelheid landoppervlakte die je bij een succesvolle familieaanval kan overmeesteren is nu ook instelbaar wanneer je over familiebeheer beschikt.

Ook vandaag weer enkele updates voor je maffiaspel, en een compleet nieuwe uitbreiding: lotto!

Massadonatie
Wanneer je een massadonatie uitvoert kan je er nu ook voor kiezen om je donatie te beperken tot enkel de leden die op dat ogenblik online zijn.

Minichatcontrole
De minichatcontrole bevat nu een uitgebreidere chatgeschiedenis, verdeeld over meerdere pagina's. Wanneer iemand de chat volledig leegmaakt wordt dit nu ook in de admin-logs weergegeven.

E-mailadres spel-eigenaar
Het e-mailadres van de spel-eigenaar is niet langer in het spel te wijzigen. Dit kan wel nog op MijnMaffia zelf bij het onderdeel "Algemene gegevens". Bij een wijziging zal je op het oude e-mailadres voortaan ook een link ontvangen waarmee je het nieuwe adres eerst moet bevestigen.

Lotto (75 MP)
De nieuwe Lotto-uitbreiding vormt een spannend alternatief voor de bestaande Loterij. Spelers kunnen hierbij zelf hun lottocijfers kiezen, en kunnen zo vaak deelnemen als ze willen. Lotto kan met geld of credits gespeeld worden, en zowel de inzet per deelname als het tijdstip van de trekking kunnen ingesteld worden.

Sinterklaas
De Sinterklaasperiode is weer aangebroken, dus komt ook "de zak van Sinterklaas" terug. Deze update zal terug actief worden van 23 november tot 6 december. Tijdens die periode kunnen je leden op zoek gaan naar de zak van de Sint, die meestal boordevol spel-extra's zit (geld, credits,...). Had je deze update vorig jaar al aangeschaft? Dan wordt deze automatisch terug geactiveerd. Wie de update nog niet had kan deze vanaf 23 november aankopen voor 20 maffiapunten.

De rest is te vinden op de homepage :

http://www.mijnmaffia.nl

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-06-27 12:25 AM.

Jax27/Jun | 01:00 

SOA
33 leden
Ja,...
Zover was alles mij wel al bekend.

Maar:
Je kan dus niet iedereen even een half miljoen te goed doen.

Oly27/Jun | 01:46 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Nee , Dat klopt.

En je moet dan ook nog is aan eigenaren , Spelers. En crew leden van grote spellen zoals straatgangsters denken ( Geen reclame ).

Eigenaren van grote spellen zoals de mijne moeten nu veel klikken , Bewerken etc...Om inactieve , Gebande leden , Actieve leden etc...Wat geld en of credits te kunnen geven als beloning.

Bevoorbeeld : Ik doe als voorbeeld op mijn site 250 credits als beloning voor wie de meeste respectpunten heeft binnen een aantal uur , Of dagen. Dat kan dus niet. Nu moet ik dus onnodig een tweede donatie doen...

Het zelfde als met cash/Bankgeld...En vipdagen etc.

Misschien kan MM niet instellen dat we 200 credits , 5.000.000 bankgeld , en 5.000.000 cash geld kunnen instellen bij Nieuwe leden op MM ( Beheer je site ) ?. Is makkelijker voor de grotere spellen , Minder bewerkingen en is toch nog even moeilijk .

Nu is het voor de meeste spellen niet te doen. Nu kunnen ze bijna niks jatten , Stelen etc.

Het verbaasd me dat sommige grote spellen nog lopen ondanks dit.

Laatst gewijzigd door Oly op 2015-06-27 1:57 AM.

Jax27/Jun | 02:30 

SOA
33 leden
Rebel schreef:
Misschien kan MM niet instellen dat we 200 credits , 5.000.000 bankgeld , en 5.000.000 cash geld kunnen instellen bij Nieuwe leden op MM
Nee, dat doen ze zeker niet. Want daar ga jij dus al flink de fout mee in. En precies daarom is het gedaan om mensen zoals jij voor hunzelf te beschermen (denk ik )

Want 5.000.000 zowel bank als cash is echt vet veel te veel als nieuwe speler...

Oly27/Jun | 08:33 

Straatgangsters.nl
10.666 leden
Klopt , Het was ook als voorbeeld he. 1.500.000 cash en 1.500.000 bankgeld is een stuk beter. Maar wat ik boven jou zei. Was een voorbeeldje

chinouk28/Jun | 02:11 

Ik vraag mij af of jij rebel ook maffiagames hebt gespeeld

Ik vind jou reakties erg vaag

Niet de reaktie van iemand die ervaren is in maffiagames

Je zegt dat jullie het doen voor de spelers, om het spannender te maken,

Maar het werkt dus niet vind ik, je hebt alleen de speleigenaren er mee

Maar de meeste spelers willen juist graag veel geld verdienen,

als je kijkt naar de games, die zich aan jullie normen houden, met lage bedragen, die hebben geen spelers of nauwelijks

Ik speel deze games al ong 10 jaar, en ik vind de meeste veranderingen, zoals energy en de kluis ook nergens op slaan
en dan noem ik er maar 2

Jammer hoor,
voor veel speleigenaren gaat het plezier er zo alleen maar van af

Groeten Chinouk