De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.276
1.130.059
164

MaMafia.fr
57.281
404.820
147
MeineMafia.de
74.231
398.789
70
MojeMafie.cz
27.531
274.405
46
MojaMafia.pl
53.551
352.277
24
MafiaCreator.ro
22.149
241.967
19
MafiaCreator.com
66.553
223.916
8
MafyaKur.com
49.014
287.633
5
MinMaffia.se
15.026
60.518
5
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Reset van game

Oly28/Jun | 12:47 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Je kunt ook ''automatisch'' geld bijschrijven bij je leden.

Dit kan hier.

je kunt daar bij een rang instellen dat iemand een bepaald bedrag krijgt.

zet je die op groentje? dan krijgt iedereen dit bedrag.

Is misschien niet hoe het echt zou moeten, maar zo kun je wel gemakkelijk geld in je spel brengen, zonder dat je al te snel te veel geld overal hebt. (mist je met rondes werkt natuurlijk)

Met vriendelijke groet,

Oly

GangsterRik28/Jun | 15:42 

Het ergste hieraan vind ik dan nog dat ik dat heb voorgesteld ik stelde indertijd voor dat de eigenaar ervoor kon kiezen dat leden de donatie accepteerden. Mijnmaffia heeft mijn idee ten uitvoer gebracht, maar helaas niet met kiezen: leden moeten hem verplicht accepteren, en je kan niet meer doneren zodat het er onmiddellijk bijkomt. Dat was niet geheel mijn bedoeling, maargoed. De oplossing van Oly is wel goed gevonden moet ik zeggen! Alleen blijft dan het probleem met het bankgeld wel bestaande: als de ronde vordert, en de leden beginnen meer en meer geld te hebben, dan zorgde ik ervoor dat het bankgeld van inactieve leden ook mee steeg. Dat kan nu niet meer, en dus wordt het moorden op inactieve leden bijgevolg niet meer interessant. Als gevolg daarvan worden meer actieve leden vermoord. En het uiteindelijke resultaat daarvan is dat je spel eraan ten onder gaat: actieve leden stoppen na vermoord te zijn, en je blijft over met een hoop inactieve leden.

Ik denk niet dat MM van plan is hier in de nabije toekomst nog iets aan te veranderen, maar dit is toch wel een aandachtspunt, vind ik.

Vriendelijke groeten,
GangsterRik

Aanvullend bericht:
Ter info, hier mijn topic van vroeger: http://www.mijnmaffia.nl/forum/4/443332

Ik zei toen:
Ook handig zou zijn dat je kan beslissen of leden de donatie al dan niet moeten accepteren. Zo kan je bijvoorbeeld credits schenken aan iedereen, en komen er geen credits bij op het account van de inactieve leden, wat wel handig zou zijn om een beter beeld van je site te krijgen bij de statistiek 'aantal credits in het spel' bij de admin index. Hetzelfde voor het doneren van Vip-accounts. De leden krijgen dan een link waarop ze moeten klikken om te accepteren, zoals bij een gewone donatie. Wanneer dit aangevinkt is, wordt er uiteraard automatisch een massabericht verstuurd.

Het was uiteraard de bedoeling dat het vrij doneren ook nog mogelijk bleef.

mvg

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2015-06-28 3:44 PM.

Cmurder (Permanent verbannen)29/Jun | 02:43 

Challengemaffia
185 leden
Ja, en wat deze dan?

"Enkel aan dode leden doneren" | "Dode leden overslaan"

GangsterRik29/Jun | 17:23 

Cmurder schreef:
Ja, en wat deze dan?

"Enkel aan dode leden doneren" | "Dode leden overslaan"

welja, dat is nu net hetgeen wat zo belachelijk is aan het feit dat je niet kan doneren zonder dat de leden het moeten accepteren. Dat je enkel aan dode leden kan doneren, was een goed idee, maar door de verplichting de donatie te accepteren, is die optie nu nutteloos.