De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
62

MaMafia.fr
57.281
404.809
69
MeineMafia.de
74.230
398.774
38
MojeMafie.cz
27.531
274.396
19
MojaMafia.pl
53.547
352.228
9
MafiaCreator.com
66.550
223.889
8
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MafyaKur.com
49.012
287.596
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

topics ((te) snel) sluiten

GangsterRik17/Jul | 16:23 

Hallo,

Zou ik vriendelijk mogen vragen aan oly om topics niet meteen te sluiten? ik denk dat het wel leuker is voor de mensen om zelf te kunnen aangeven dat hun vraag beantwoord is, danwel jou te bedanken voor je antwoord, of eventueel nog een doorvraag te stellen of iets dergelijks.

Ik denk dat dat de klantvriendelijkheid wel ten goede komt.

(gelieve dit niet als commentaar op een mod-actie of zo te zien, eerder een poging tot goedbedoelde feedback waar ik en de andere eigenaren mogelijks wel eens iets aan zouden kunnen hebben, denk ik Ik plaats dit topic met de beste bedoelingen! )

met vriendelijke groeten,
GangsterRik

Aanvullend bericht:
Voorbeeldje hoe het hoort:

http://www.mijnmaffia.nl/forum/11/473078

Dat is een leuke manier van werken!

mvg

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2015-07-17 4:28 PM.

Oly17/Jul | 16:31 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Topic's worden gesloten, als het antwoord beantwoord is.

ik denk dat wij de moderators wel aardig kunnen inschatten of men het antwoord heeft gehad.

soms laten wij ook de topics open!

Je hoeft hiervoor geen topic te openen, tenzij je twijfelt aan onze beoordeling vermogen.

GangsterRik17/Jul | 16:56 

Oly schreef:
Topic's worden gesloten, als het antwoord beantwoord is.

ik denk dat wij de moderators wel aardig kunnen inschatten of men het antwoord heeft gehad.

soms laten wij ook de topics open!

Je hoeft hiervoor geen topic te openen, tenzij je twijfelt aan onze beoordeling vermogen.

Dag oly,

Alvast bedankt om mijn topic dit keer open te laten.

Ik had het eigenlijk vooral bedoeld voor mensen die een doorvraag willen stellen (voor topics in het vragenforum), of gewoon opdat de topicstarter zelf zou kunnen aangeven dat zijn vraag wel degelijk beantwoord is.

Zie ook hier bijvoorbeeld.

Het is niet omdat een vraag beantwoord is, dat de topicstarter daar ook onmiddellijk mee tevreden is. Misschien wil hij wel nog even doorgaan op het onderwerp, en dan is het wel handiger als je de topicstarter zelf laat zeggen wanneer er een slotje op mag. Dat is denk ik ook leuker voor de topicstarter zelf.

Ik twijfel helemaal niet aan jullie beoordelingsvermogen hoor. Het is enkel een goed bedoelde opmerking. Geen kritiek, maar positieve feedback, of dat is toch mijn bedoeling Ik denk dat dat wel moet kunnen, niet?

U zegt: topics worden gesloten als het antwoord gegeven is. Dat is wat ik graag anders zou zien: topics niet sluiten als het antwoord gegeven is, maar als de topicstarter heeft aangegeven dat het topic op slot mag. (dus als hij of zij zelf heeft gezegd dat de vraag beantwoord is).

Ik denk trouwens dat andere moderatoren zoals Jurgen of Cmurder (die nu blijkbaar geen moderator meer is, maargoed) dit wel al doen. Vandaar dat ik het specifiek aan jou vraag, Oly, maar voel je niet geviseerd. Nogmaals, het is niet mijn bedoeling je aan te vallen of zo maar jij bent wel de moderator die het meest actief is in onder andere het vragenforum, dus daarom ook dat ik hier belang aan hecht.

Zou dat mogelijk zijn?

Met vriendelijke groeten,
GangsterRik

Oly17/Jul | 17:22 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Wellicht, ik beloof niks.

Slotje dan maar?

GangsterRik17/Jul | 17:25 

Oly schreef:
Wellicht, ik beloof niks.

Slotje dan maar?