De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.977
123

MaMafia.fr
57.281
404.692
124
MeineMafia.de
74.229
398.764
65
MojeMafie.cz
27.529
274.373
42
MojaMafia.pl
53.543
352.146
19
MafiaCreator.ro
22.149
241.950
12
MafiaCreator.com
66.549
223.861
7
MinMaffia.se
15.025
60.511
3
MiMafia.com
12.365
33.669
2
MafyaKur.com
49.010
287.496
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

MaffiaControl

The-Falcon11/Aug | 22:23 

Maffia4maffia.nl
9.515 leden
Beste MM crew,

Ik zie op de home page hier dat er een opvolger voor mijnmaffia gelanceerd is.
Ziet er op zich mooi uit, maar er rijzen toch wat vragen van mijn kant.

Er wordt vermeld dat we ons aan kunnen melden voor een bonus van 10 euro.
Dat betekent dus dat we een nieuw spel moeten maken, en weer alle updates moeten gaan aanschaffen...
Op mijn spel praat ik dus al over een 500 euro???

En wat gebeurt er met mijnmaffia?
Blijft deze gewoon bestaan of laat de beheerder deze langzaam overvloeien door hier niks meer te doen? een natuurlijk verloop zeg maar, waardoor de huidige eigenaren hier dus eigenlijk gedwongen worden om over te stappen.

Ik wil niet te negatief klinken, maar uit het verleden blijkt wel dat er aan de eigenaren eigenlijk nooit om een mening gevraagd wordt, maar dat een nieuw idee gewoon koud op ons dak geplenst wordt.

Greetz Gewaagd

Oly11/Aug | 22:25 

Secretcrime.nl
22.318 leden
Mijnmaffia.nl blijft gewoon bestaan

Voor je overige vragen, heb ik je topic even naar een van de hoge bazen gestuurd.

baas111/Aug | 23:17 

NewCriminals
1.927 leden
Dat betekent dus dat we een nieuw spel moeten maken, en weer alle updates moeten gaan aanschaffen...
Op mijn spel praat ik dus al over een 500 euro???

Je huidige spel kan blijven bestaan, MafiaControl is een totaal nieuw concept, dus als je mee wil met de tijd en de toekomst waar wij onze energie in gaan steken kan het inderdaad de moeite waard zijn om ook eens rond te snuffelen op MafiaControl.

En wat gebeurt er met mijnmaffia?
Blijft deze gewoon bestaan of laat de beheerder deze langzaam overvloeien door hier niks meer te doen? een natuurlijk verloop zeg maar, waardoor de huidige eigenaren hier dus eigenlijk gedwongen worden om over te stappen.

MijnMaffia blijft gewoon bestaan, maar het supporten van nieuwe updates en dergelijke van MijnMaffia zetten we wel stop. Vanaf nu steken we onze energie in MafiaControl.

Ik wil niet te negatief klinken, maar uit het verleden blijkt wel dat er aan de eigenaren eigenlijk nooit om een mening gevraagd wordt, maar dat een nieuw idee gewoon koud op ons dak geplenst wordt.

Ik snap je frustratie en daar heb je absoluut een punt, dat is juist wat we bij MafiaControl anders willen gaan doen. Geen rare energy updates meer o.i.d., en daarom hebben we er hier bijvoorbeeld ook voor gekozen dat je je saldo aan het einde van de maand gewoon meeneemt naar de andere maand.

Wel kun je binnenkort een balk boven het MM-netwerk verwachten met de opvolger MafiaControl.

Baas1

The-Falcon11/Aug | 23:38 

Maffia4maffia.nl
9.515 leden
reactie komt per email..

Laatst gewijzigd door The-Falcon op 2015-08-11 11:44 PM.

Spellie12/Aug | 18:11 

HollandseBoefjes
233 leden
Graag zou ik willen weten waarom de huidige spellen (desnoods tegen een redelijke vergoeding) niet omgezet kunnen worden naar het nieuwe concept..??

Het kan toch niet zo zijn dat spel eigenaren na jaren investering op een zijspoor gezet worden en opnieuw in een spel moeten investeren terwijl ook daar de kraan dichtgedraaid zou kunnen worden na verloop van tijd..??

Waarom kunnen jullie de jaren inzet en investering niet eens naar speleigenaren belonen die nog steeds proberen hun spel actief te houden ondanks dat jullie al zeker een jaar weinig tot niets meer aan mijnmaffia gedaan hebben..??

Denk alleen ieder jaar aan het in stand houden van je domeinnaam etc. Zo kan ik meerdere zaken aanhalen die speleigenaren benadeeld hebben, terwijl dit nieuwe concept zonder eerdere aankondiging nooit duidelijk is geweest voor speleigenaren.

Aannemende dat niemand dan updates had gekocht, wat jullie wel geld in het laatje heeft gebracht om dit nieuwe concept te ontwikkelen

M.v.g. Spellie
Dead or Alive

Famke12/Aug | 18:12 

Maffialive2.nl
679 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: MijnMaffia in een negatief daglicht zetten zonder doorgronde redenen

baas112/Aug | 18:50 

NewCriminals
1.927 leden
Spellie schreef:
Graag zou ik willen weten waarom de huidige spellen (desnoods tegen een redelijke vergoeding) niet omgezet kunnen worden naar het nieuwe concept..??

Het kan toch niet zo zijn dat spel eigenaren na jaren investering op een zijspoor gezet worden en opnieuw in een spel moeten investeren terwijl ook daar de kraan dichtgedraaid zou kunnen worden na verloop van tijd..??

Waarom kunnen jullie de jaren inzet en investering niet eens naar speleigenaren belonen die nog steeds proberen hun spel actief te houden ondanks dat jullie al zeker een jaar weinig tot niets meer aan mijnmaffia gedaan hebben..??

Denk alleen ieder jaar aan het in stand houden van je domeinnaam etc. Zo kan ik meerdere zaken aanhalen die speleigenaren benadeeld hebben, terwijl dit nieuwe concept zonder eerdere aankondiging nooit duidelijk is geweest voor speleigenaren.

Aannemende dat niemand dan updates had gekocht, wat jullie wel geld in het laatje heeft gebracht om dit nieuwe concept te ontwikkelen

M.v.g. Spellie
Dead or Alive

Dag Spellie,

Helaas is het onmogelijk om de huidige spellen over te zetten, natuurlijk hebben deze mogelijkheid overwogen maar we kwamen al snel tot de conclusie dat dit niet mogelijk is omdat we de wachtwoorden voor MafiaControl met een betere en meer veiligere manier coderen. Daardoor is het onmogelijk om de spellen over te zetten.

Dit nieuwe concept is niet naar buiten aangekondigd omdat we geen slapende honden (lees: concurrentie) willen wakker maken. Overigens is dit nieuwe concept ook niet gefinancierd met de inkomsten van MijnMaffia, daar zijn de inkomsten te gering voor, maar uit een externe bron.

MijnMaffia heeft al heel lang geen updates meer gehad natuurlijk, dus het is niet een rigoureuze aanpassing van de een op de andere dag. We hopen juist jullie als eigenaren blij te maken met een nieuwe game creator die helemaal van deze tijd is, maar je bent natuurlijk niet verplicht om er aan mee te doen. We bieden je slechts de mogelijkheid, maar je kan ook lekker hier blijven natuurlijk! ;-)

Groet,

Baas1

Famke12/Aug | 19:41 

Ik ben net daar op dat Maffiacontrol geweest, maar het is een spel wat je alleen speelt .....
Je bent dus niet meer eigenaar van een eigen spel ....geen crew..... niets..
Je moet je eigen stad bouwen en speelt dus zelf als" eigenaar "

Lijkt in de verste verte niet op Mijn Maffia

Laatst gewijzigd door Famke op 2015-08-12 7:48 PM.

Eigenaar12/Aug | 20:10 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Ik ben het niet snel met famke eens maar ik vindt deze nieuwe versie ook niks, je kan niemand helpen als ze vragen hebben.
Zo kan je net zo goed op habbo gaan spelen of zo lijkt mijn. Ik ga hem niet invoeren,, p.s geen reclame, voorbeeld van,,
Ik denk dat velen de koffers nu gaan pakken

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2015-08-12 9:13 PM.

Ice-Dragon12/Aug | 20:33 

Mijn maffia is en blijft 1 van de gezelligste maffiaspellen, vind ik..

Maffiacontrol lijkt meer op een fb (geen reclame) spel je moet idd zelf spelen ...zoals enorm veel spellen die er momenteel al zijn.

Daarom mijn mening: mijn maffia in vorm van het oude spel blijft leuk, gezellig en sfeervol. Samenspel, contact en je eigen inbreng als eigenaar zijnde, maakt dit spel juist zo uniek voor de leden. Ik blijf er dan ook plezier in hebben als eigenaar!.
Jammer dat jullie MM het niet van deze tijd meer vinden.., ik krijg juist leden die jaren geleden dit spel hebben gespeelt, en weer een poging wagen, juist omdat er communicatie tussen crew en andere leden via de chat plaatsvind, plus andere entertainment die je als eigenaar erbij doet.
Ben ook blij te lezen dat MM spellen blijven bestaan , want heb dit spel geheel zelf gefinancieerd destijds.... veel geld heb ik er dus in zitten.
Best een geruststelling ook dat het spel niet verloren gaat, want nogmaals ...gezelligheid en contact met je spelers plus Crew, kan door geen enkel ander zelfstandig spelend spel vervangen worden
En dat is toch waar het mm spel voor staat

MVG Ice-Dragon

Laatst gewijzigd door Ice-Dragon op 2015-08-12 8:47 PM.