De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.267
1.129.979
140

MaMafia.fr
57.281
404.693
123
MeineMafia.de
74.229
398.765
59
MojeMafie.cz
27.529
274.376
42
MojaMafia.pl
53.543
352.154
22
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
12
MafiaCreator.com
66.549
223.864
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.010
287.499
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

MaffiaControl

GangsterRik12/Aug | 21:41 

@Baas1 en Spellie

Ik begrijp dat de spellen niet met leden en zo volledig kunnen worden overgezet, maar anderzijds zou het toch wel mogelijk moeten kunnen zijn om de spellen (zonder leden dan) over te zetten voor wie dat wil? En als je dan je leden ook wil overzetten kan je dan vragen aan je leden om een account aan te maken (dan kiezen ze zelf hun wachtwoord e.d.) en daarna zet je hun stats over ofzo...

Wat ik wil zeggen, bij het idee "de spellen overzetten" vind ik het niet noodzakelijk dat ook meteen alle leden worden overgezet. Alleen zou het leuk zijn dat wij een spel krijgen met updates die reeds actief zijn zodat we er niet opnieuw zoveel gled in moeten steken als we ooit deden. Dat zou toch een mooie beloning zijn voor het feit dat wij hier nog steeds zijn, denk ik... Neem nu bijvoorbeeld dat iedereen die er zich binnen X maand voor meldt dat die zijn spel graag overgezet zou zien een spel krijgt op mafiacontrol (en daarna niet meer, en dat je dat ook duidelijk op voorhand communiceert), dat lijkt me toch wel redelijk, zowel naar ons als naar gamovation zelf toe.

Met vriendelijke groet
GangsterRik

The-Falcon12/Aug | 22:15 

Maffia4maffia.nl
9.515 leden
Ik wil toch nog even reageren op deze discussie.
Ik startte deze topic omdat ook ik verrast was.
Maar na de uitleg van baas1 is het wel te begrijpen dat ze het in stilte moesten maken.

Meerendeel van de eigenaren hier is nog onder de 20 jaar en de kans is dan toch wel erg groot dat het idd uitlekt.

Iemand geeft aan dat je op mafiacontrol als eigenaar niks kan en niemand kan helpen en zelf moet spelen in je eentje...

DIT IS NIET WAAR!!

ook ik ben toch nieuwsgierig geworden en heb een spel aangemaakt, wat blijkt....?
Ja het is een leeg spel met weinig updates...dat is hier ook als je start.
Je hebt gewoon een crew/eigenaren panel.
Je kunt families starten...
Naar wat ik gezien heb zijn er vergelijkbaar met mm doelen en quest, nog veel meer onderdelen die het spel leuk houden.

Kortom ik wil di niet afkraken. Ik blijf sowieso hier, maar ook deels daar.

Ook wil ik toch mijn reactie plaatsen van het begin van deze topic, die ik zelf weer gelijk verwijderd had...deze was aan baas1 gericht:

Hoi Baas1,

erg fijn dat je zo spoedig reageert.
Frustratie?...ja eigenlijk wel...
Dit had voorkomen kunnen worden door de huidige mm eigenaren een massabericht te sturen voorafgaand aan deze lancering.

Wel top dat er voor gekozen is om in het nieuwe concept geen "rare energy" update " zal komen en dat de verdiensten gewoon opgespaard kunnen worden over de maand heen.

Deels snap ik dat er dus geen updates meer zullen komen hier op mm, maar vraag dan toch wel echt met klem om het hier niet te laten versloffen.

Misschien een tegemoetkoming voor de eigenaren hier, om wat instellingen terug te zetten zoals het vroeger was.
Je geeft zelf al aan dat de energy raar was....geef ons dan ook de keus om deze uit te zetten.

Ook denk ik dan aan de instellingen van de geldmachines. zet ze weer zoals ze vroeger waren....
Massadonaties...zonder de huidige beperkingen.

Waarom vraag ik hierom?
Omdat je zelf al aangeeft dat jullie energie in mafiacontrol gestoken zal worden.
Wanneer de instellingen weer worden zoals ze waren denk ik dat vele mensen de goede wil van de mm/control eigenaren zien....weer met grote vreugde zullen spelen op mm spellen, maar ook zeker door de huidige eigenaren overgebracht zullen worden naar mafiacontrolgames.

Jaja...geef me één vinger...en ik vreet je op...

Met Zeer vriendelijke groet Gewaagd

Zijn antwoord was helder en duidelijk:

Terecht bericht, had je ook mogen laten staan trouwens Zal het overleggen als er hier en daar wat tijd over is wat betreft b.v. die energy update.

Geef ze dus aub wel even de tijd om onderling te kunnen overleggen.
Als het alleen al lukt om die energy weg te krijgen...zijn we toch met ons allen blij?

Zo...nu stop ik met kleppen...

Greetz Gewaagd

GangsterRik13/Aug | 00:10 

Dat zou inderdaad een zeer mooie tegemoetkoming zijn - eindelijk mijnmaffia kan dan best wel afgerond worden (geen nieuwe updates meer bedoel ik) en dat begrijp ik best ook, maar herstel het dan in zijn glorie. Dan kan je beide projecten naast elkaar laten bestaan. Ik zal spoedig zelf ook eens kijken om een game te starten, er zit wel meer potentieel in denk ik omdat dat soort spel tegenwoordig bij de jeugd veel populairder is dan wat MM biedt (al vind ik zelf MM nog steeds veel leuker omdat het een veel losstaander geheel is e.d., maar nieuwe spelers zijn daar minder voor te vinden - al zal iemand die er wél mee vertrouwd is uit mijnmaffia meer plezier halen denk ik.)

Maargoed, we zien wel, en als er nog wat laatste tegemoetkomingen komen voor mijnmaffia om dit, zeg maar, 'af te ronden', dan kijk ik voor het eerst in een lange tijd weer uit naar een betere toekomst voor MM!

Vriendelijke groeten,
GangsterRik

Afrojack13/Aug | 00:24 

Maffemania.nl
378 leden
ik bemoei me nooit veel maar ik heb ook wel idd dan toen ze met die crissistijd met minder geld begonnen kan dat niet hersteld worden? beetje compesatie ik heb ook gekeken bij maffiacontrol het is jammer daj je je eigen maffia punten niet daarheen kan zetten zou misschien een leuk iets zijn maar even ter zake het is leuk gemaakt maar er wordt van ons dan weer veracht tijd en energy in iets nieuws te gaan steken (en geld) niet iedereen heeft het geld ervoor sorry daarom ammer dat je mp niet kan overzetten

Eigenaar13/Aug | 08:40 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Gewaagd schreef:
Ik wil toch nog even reageren op deze discussie.
Ik startte deze topic omdat ook ik verrast was.
Maar na de uitleg van baas1 is het wel te begrijpen dat ze het in stilte moesten maken.

Meerendeel van de eigenaren hier is nog onder de 20 jaar en de kans is dan toch wel erg groot dat het idd uitlekt.

Iemand geeft aan dat je op mafiacontrol als eigenaar niks kan en niemand kan helpen en zelf moet spelen in je eentje...

DIT IS NIET WAAR!!

ook ik ben toch nieuwsgierig geworden en heb een spel aangemaakt, wat blijkt....?
Ja het is een leeg spel met weinig updates...dat is hier ook als je start.
Je hebt gewoon een crew/eigenaren panel.
Je kunt families starten...
Naar wat ik gezien heb zijn er vergelijkbaar met mm doelen en quest, nog veel meer onderdelen die het spel leuk houden.

Kortom ik wil di niet afkraken. Ik blijf sowieso hier, maar ook deels daar.

Ook wil ik toch mijn reactie plaatsen van het begin van deze topic, die ik zelf weer gelijk verwijderd had...deze was aan baas1 gericht:

Hoi Baas1,

erg fijn dat je zo spoedig reageert.
Frustratie?...ja eigenlijk wel...
Dit had voorkomen kunnen worden door de huidige mm eigenaren een massabericht te sturen voorafgaand aan deze lancering.

Wel top dat er voor gekozen is om in het nieuwe concept geen "rare energy" update " zal komen en dat de verdiensten gewoon opgespaard kunnen worden over de maand heen.

Deels snap ik dat er dus geen updates meer zullen komen hier op mm, maar vraag dan toch wel echt met klem om het hier niet te laten versloffen.

Misschien een tegemoetkoming voor de eigenaren hier, om wat instellingen terug te zetten zoals het vroeger was.
Je geeft zelf al aan dat de energy raar was....geef ons dan ook de keus om deze uit te zetten.

Ook denk ik dan aan de instellingen van de geldmachines. zet ze weer zoals ze vroeger waren....
Massadonaties...zonder de huidige beperkingen.

Waarom vraag ik hierom?
Omdat je zelf al aangeeft dat jullie energie in mafiacontrol gestoken zal worden.
Wanneer de instellingen weer worden zoals ze waren denk ik dat vele mensen de goede wil van de mm/control eigenaren zien....weer met grote vreugde zullen spelen op mm spellen, maar ook zeker door de huidige eigenaren overgebracht zullen worden naar mafiacontrolgames.

Jaja...geef me één vinger...en ik vreet je op...

Met Zeer vriendelijke groet Gewaagd

Zijn antwoord was helder en duidelijk:

Geef ze dus aub wel even de tijd om onderling te kunnen overleggen.
Als het alleen al lukt om die energy weg te krijgen...zijn we toch met ons allen blij?

Zo...nu stop ik met kleppen...

Greetz Gewaagd

Ben ik helemaal mee eens, met ons wordt niet overlegt en dat energie update heeft een hoop gedaan met de game's. Jammer dat er niet meer energie in gestoken wordt in mijnmaffia.
Ik hoor al veel spelers die klachten hebben. over de nieuwe versie dat ze het maar niks vinden.
Oja ik had er nog een vraagje over als je die update hebt in gesteld stel dat, is dat dan ook on om keer baar net als energie ? of kan je deze wel terug zetten.

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2015-08-13 9:03 AM.

dj-freestyle13/Aug | 12:23 

Aangezien eigenaren geen zin om geld te investeren lijkt mij wel een goed idee om maffiapunten te doneren/overzetten naar maffiacontrol. Ik weet zeker dat de meeste eigenaren bijna alle updates al in bezit hebben in het spel en nog voldoende mp's over hebben....

Inderdaad het is heel anders dan mijnmaffia. Dit is veel leuker.

Azazel13/Aug | 12:33 

TimetoGodfather
931 leden
Dj-freestyle schreef:
Aangezien eigenaren geen zin om geld te investeren lijkt mij wel een goed idee om maffiapunten te doneren/overzetten naar maffiacontrol. Ik weet zeker dat de meeste eigenaren bijna alle updates al in bezit hebben in het spel en nog voldoende mp's over hebben....

Inderdaad het is heel anders dan mijnmaffia. Dit is veel leuker.

Ik sluit mij hierbij aan.
In Mafiacontrol zit waarschijnlijk meer potentie dan in MijnMaffia.
Ik zal beiden blijven doen, maar me voornamelijk gaan focussen op MafiaControl.

Echter ben ik het wel met dj-freestyle eens:
Geef een mogelijkheid om mp over te zetten naar MafiaControl. Velen hebben genoeg maffiapunten geinvesteerd. Er werd hier ook al over mogelijke vergoedingen gepraat. Dan zou dit wat mij betreft een prima vergoeding zijn.

Ik weet niet hoe anderen daar over denken?

The-Falcon13/Aug | 12:35 

Maffia4maffia.nl
9.515 leden
Echter ben ik het wel met dj-freestyle eens:
Geef een mogelijkheid om mp over te zetten naar MafiaControl.

Er is toch duidelijk gezegd dat dit niet mogelijk is?
Blijf er dan niet om vragen.

Simit13/Aug | 14:08 

Azazel schreef:
Geef een mogelijkheid om mp over te zetten naar MafiaControl. Velen hebben genoeg maffiapunten geinvesteerd. Er werd hier ook al over mogelijke vergoedingen gepraat. Dan zou dit wat mij betreft een prima vergoeding zijn.

Hey Ford, ik zie dat jullie een nieuw model hebben uitgebracht. Mijn vorige rijdt nog steeds prima, wordt ook netjes onderhouden, maar ik zou het best wel normaal vinden als jullie hem eventjes omruilen voor zo'n nieuwe hoor. En zet ook even m'n sportvelgen over, wil je?

Famke13/Aug | 14:33 

DeathValley
1.211 leden
Das natuurlijk geen vergelijken he Simit

Hier hebben wij goed lopende sites en veel tijd, geld en energy in gestoken.

Vaste spelers en een gezellige chat

Daar beginnen we met 0
Zouden toch gek zijn om daar weer honderden euro's uit te geven

Worden er maar 2 Beter van en dat zijn jullie

Simit en Gamovation