De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
166

MaMafia.fr
57.282
404.827
179
MeineMafia.de
74.231
398.791
78
MojeMafie.cz
27.531
274.407
46
MojaMafia.pl
53.551
352.282
24
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
21
MinMaffia.se
15.026
60.519
5
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MafiaCreator.com
66.553
223.919
4
MafyaKur.com
49.015
287.639
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

MaffiaControl

dj-freestyle13/Aug | 14:48 

Famke schreef:
Das natuurlijk geen vergelijken he Simit

Hier hebben wij goed lopende sites en veel tijd, geld en energy in gestoken.

Vaste spelers en een gezellige chat

Daar beginnen we met 0
Zouden toch gek zijn om daar weer honderden euro's uit te geven

Worden er maar 2 Beter van en dat zijn jullie

Simit en Gamovation

Daar ben ik mee eens!

Aanvullend bericht:
Gewaagd schreef:
Echter ben ik het wel met dj-freestyle eens:
Geef een mogelijkheid om mp over te zetten naar MafiaControl.

Er is toch duidelijk gezegd dat dit niet mogelijk is?
Blijf er dan niet om vragen.

Als zij hier mp kunnen afschrijven/bijschrijven afhalen dan kunnen zij daar toch ook doen...

Voorbeeld:
Ik heb 500 maffiapunten en 400 mp heb ik niet nodig dan kan je vragen of mm hier 400 weghaald en daar 400 coins bijschrijven? Dan denk ik dat er meer mensen op dat spel komt.

Het is maar een idee!

Laatst gewijzigd door dj-freestyle op 2015-08-13 2:52 PM.

Simit13/Aug | 16:34 

Famke schreef:
Das natuurlijk geen vergelijken he Simit

Is perfect vergelijken. Je hebt een werkend spel, en dat spel blijft werken. Dat Simit en/of GamoVation intussen nog nieuwe projecten starten lijkt me vooral gezonde bedrijfsvoering.

Niemand verplicht je om daar een spel aan te maken, maar we geven jullie wel het privilege om dat als één van de eersten te kùnnen doen + geven daar zelfs € 10 bonus die je bij je eerste uitbetaling meteen kan cashen (net zoals ik van Ford wel eens een foldertje krijg, vaak met wat korting, terwijl m'n huidige wagen 't nog steeds prima doet).

Famke schreef:
Hier hebben wij goed lopende sites en veel tijd, geld en energy in gestoken.

Vaste spelers en een gezellige chat

En dat goed lopende spel mag je gewoon houden, en blijft ook netjes werken.

Famke schreef:
Daar beginnen we met 0
Zouden toch gek zijn om daar weer honderden euro's uit te geven

Zou inderdaad gek zijn. Blijf maar lekker hier.

Famke schreef:
Worden er maar 2 Beter van en dat zijn jullie

Simit en Gamovation

Absoluut!

---

Gewaagd schreef:
Geef ze dus aub wel even de tijd om onderling te kunnen overleggen.
Als het alleen al lukt om die energy weg te krijgen...zijn we toch met ons allen blij?

Er loopt er hier eentje die je nooit blij kan maken. Voor alle anderen:

Laatst gewijzigd door Simit op 2015-08-13 4:34 PM.

Spellie13/Aug | 20:25 

HollandseBoefjes
233 leden
Simit... waar kan ik aan die "Ford" komen op dezelfde basis als hier een spel managen bij MijnMaffia...???

Een investering in de "Ford" is mijn eigendom en derhalve dus te verkopen tegen cash (met vermindering van de afschrijving)

Mijns inziens is de vergelijking die jij maakt dus ook niet terecht. Dit neemt niet weg dat ik wel snap wat jij bedoeld, maar de uitleg kant nog wal raakt.

Ik denk dat niemand jullie expliciet wil aanvallen met de lancering van jullie nieuwe concept, daar is niets mis mee. Innovatie moet er zijn..!! Er zijn alleen vragen over de voortzetting van de huidige spellen wanneer daar niets meer voor gedaan wordt, wat dat betekend voor de toekomst.

Groetjes Spellie

wietze13/Aug | 23:49 

Shadowwalkers.eu
3.096 leden
succes met nieuwe platform

Laatst gewijzigd door wietze op 2015-08-14 12:21 AM.

GangsterRik14/Aug | 00:51 

Ik wil nu niet lullig doen, maar euh, Simit... Kon dat niet beter hier bij?

Ook van mijn kant succes met het nieuwe platform, ik zal er zeker en vast eens een kijkje nemen, ik moet er alleen eens tijd voor vinden het spel zelf heb ik al geprobeerd en vind het zeker niet slecht en iig meer van deze tijd (uit het oogpunt van potentiele klanten bekeken) en ook meer potentieel hebben dan MM, maar ik vind het ook gewoon totaal iets anders. Of het qua "zelf een spel beheren" óók beter is, dat zal ik zo spoedig mogelijk trachten te ontdekken

Dat jullie je energie nu volledig in het nieuwe project steken, vind ik niet meer dan normaal, maar stiekem hoop ik dat in de toekomst misschien toch wel weer een klein beetje energie in MM kan worden gestopt (energie, geen energy meer! ) en dat hoeft daarom zeker niet zo veel te zijn als vroeger. Maar nu eerst eens kijken naar hoe het nieuwe platform loopt

mvg

Maggie14/Aug | 12:24 

Shotasia
21 leden
Je kan helemaal niks doen bij dat maffia control het staat alleen op je naam

Simit14/Aug | 13:08 

Maggie schreef:
Je kan helemaal niks doen bij dat maffia control het staat alleen op je naam

Vreemd, daar is nochtans een volledig beheerpaneel. Wat is er onduidelijk voor je?

Avicii16/Aug | 00:40 

Crime-Realz
32 leden
Mafiacontrol is best mooi maar je speelt alleen en je moet alles gaan upgraden enzovoort.

je moet eerst ff paar dagen gaan kijken en ff spelen inplaats van niet mooi dit en dat.

Wil niet lopen afkraken maar kijk er ff 1 weekje naar hoe het zal worden misschien vindt je het wel is leuk om wat anders te proberen.

Ik snap Smit & Gamovation wel hun willen met de tijd mee gaan.

Ze kunnen ook wel paar keer updates uitvoeren zodat er nieuwe updates beschikaar komen op MM??

Succes met Mafiacontrol

Mvg
Avicii

Admin21/Aug | 23:06 

MissionX
63 leden
Doet me denken aan die facebook variant die gamovation uitbracht... Wat is er daar meer gebeurd? Brengen jullie daar nog updates voor uit?

Oly21/Aug | 23:14 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Admin schreef:
Doet me denken aan die facebook variant die gamovation uitbracht... Wat is er daar meer gebeurd? Brengen jullie daar nog updates voor uit?

Nee, mafiacontrol is de nieuwe versie van dat.

de fb versie had niet genoeg uitbreiding mogelijkheden.