De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
112

MaMafia.fr
57.282
404.835
126
MeineMafia.de
74.231
398.791
48
MojaMafia.pl
53.551
352.284
18
MojeMafie.cz
27.531
274.408
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
14
MiMafia.com
12.367
33.689
6
MinMaffia.se
15.026
60.519
5
MafiaCreator.com
66.553
223.919
2
MafyaKur.com
49.015
287.641
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

account laten verwijderen.

Chief23/Okt | 23:17 

Imaffiagame.nl
550 leden
Aangezien ik, mede door aantal conflicten over hoe e.e.a. op het spel gaan, ergens als speler niet meer verder wens te spelen en ook niet wil dat mijn gegevens 'eeuwig' daar/op internet blijven ronddwalen, heb ik de eigenaresse al meerdere malen verzocht mijn account COMPLEET te verwijderen (dus wil niet als verbannen speler in rechtbank).

Ze weigert dit echter te doen (en komt met allerlei rare smoesjes waarom ze dit niet hoeft te doen).

Is een spel eigenaresse, conform regels MM, niet verplicht om aan zo'n verzoek te voldoen?!?
(ik meen dat hier op MM ooit bevestigend is geantwoord, maar weet niet zeker én kan het ook niet vinden...).

Hoop dat 1 van de MM mensen duidelijkheid kan verschaffen...

Oly23/Okt | 23:53 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Als er zo'n verzoek binnen komt, ben je verplicht daar gehoor aan te geven.

dus het te verwijderen.

Chief24/Okt | 01:04 

Imaffiagame.nl
550 leden
Helaas weigert de betreffende eigenaresse tot nu toe aan mijn verzoek tot verwijderen van mijn account te voldoen.
Ze verzint steeds van alles en beweert dat zij dat niet hoeft te doen...
[naam eigenaresse én site zijn bekend bij MM]

Edwin24/Okt | 10:14 

Maffiagold.com
3.966 leden
Chief schreef:
Aangezien ik, mede door aantal conflicten over hoe e.e.a. op het spel gaan, ergens als speler niet meer verder wens te spelen en ook niet wil dat mijn gegevens 'eeuwig' daar/op internet blijven ronddwalen, heb ik de eigenaresse al meerdere malen verzocht mijn account COMPLEET te verwijderen (dus wil niet als verbannen speler in rechtbank).

Ze weigert dit echter te doen (en komt met allerlei rare smoesjes waarom ze dit niet hoeft te doen).

Is een spel eigenaresse, conform regels MM, niet verplicht om aan zo'n verzoek te voldoen?!?
(ik meen dat hier op MM ooit bevestigend is geantwoord, maar weet niet zeker én kan het ook niet vinden...).

Hoop dat 1 van de MM mensen duidelijkheid kan verschaffen...

Goedendag chief,

Zoals ik je al via contact had beantwoord heb ik jou ook een vraag gesteld!
Je bent als speler zijnde vele malen terug gekomen nadat ik je accounts had verwijderd!
Je kwam dan weer onder andere namen terug zodat je prijzen kon blijven winnen!

Ik had jou ook een vraag gesteld maar kreeg daar ook geen antwoord op!
Als mede eigenaar van andere game's heb je diverse regels letterlijk van mijn site overgenomen!

Ook kan ik aantonen dat je leden via mijn site probeert te werven!
Dus het is niet zo dat ik geen gehoor geef aan jou mails, maar dat jij mijn vragen eerst naar behoren moet beantwoorden!

Met vriendelijke groet,
Maity

DREAMER24/Okt | 20:16 

The-Bastards
1 leden
Er zijn mogelijk een aantal algemene regels/berichten die gemaakt zijn door de Crew die jij recentelijk gedumpt hebt, omdat je ineens je site weer wilde gaan runnen, (in aangepaste vorm) op de site waar ik nu in crew actief ben opgenomen. Maar soortgelijke berichten zijn op talloze sites te vinden...

Laatst gewijzigd door DREAMER op 2015-10-24 8:19 PM.

Chief24/Okt | 20:23 

Imaffiagame.nl
550 leden
Ik heb in het verleden alle serieuze mails altijd beantwoord, maar op 'valse beschuldigingen ga ik niet in. En sinds aantal weken heb ik ontvangst van dergelijke mails geblokkeerd.

In een ver verleden ben ik idd wel eens als crewlid of speler 'n paar keer terug gekomen nadat ik tijdelijk door je verbannen was! Maar door allerlei zaken die op je site gebeuren wens ik daar nu geen speler meer te zijn!

Er zijn mogelijk een aantal regels/berichten die gemaakt zijn door de Crew die tijdelijk je site had waargenomen in aangepaste vorm op de site waar ik nu in crew actief ben opgenomen. Maar dit soort algemene berichten zijn op zoveel sites te vinden...

Tenslotte; Ik heb nooit geprobeerd leden via jouw site te werven!

Jij geeft telkens weer andere dingen aan die reden zouden zijn dat jij mijn account in stand mag houden, maar de regels van MM zijn duidelijk; je dient zo'n verzoek gewoon in te willigen!

Je bent hierop ook aangesproken door 1 van de mensen van MM.

Edwin24/Okt | 21:26 

Maffiagold.com
3.966 leden
Chief schreef:
Ik heb in het verleden alle serieuze mails altijd beantwoord, maar op 'valse beschuldigingen ga ik niet in. En sinds aantal weken heb ik ontvangst van dergelijke mails geblokkeerd.

In een ver verleden ben ik idd wel eens als crewlid of speler 'n paar keer terug gekomen nadat ik tijdelijk door je verbannen was! Maar door allerlei zaken die op je site gebeuren wens ik daar nu geen speler meer te zijn!

Er zijn mogelijk een aantal regels/berichten die gemaakt zijn door de Crew die tijdelijk je site had waargenomen in aangepaste vorm op de site waar ik nu in crew actief ben opgenomen. Maar dit soort algemene berichten zijn op zoveel sites te vinden...

Tenslotte; Ik heb nooit geprobeerd leden via jouw site te werven!

Jij geeft telkens weer andere dingen aan die reden zouden zijn dat jij mijn account in stand mag houden, maar de regels van MM zijn duidelijk; je dient zo'n verzoek gewoon in te willigen!

Je bent hierop ook aangesproken door 1 van de mensen van MM.

Geachte Chief,

Bij deze zal ik alles wat met jou ip adressen te maken heeft en al je notities een printscreen van maken ook de privé e-mails!
En haal je je account eraf......

Want tenslotte kreeg ik ook te horen dat je overleden was!
Dus graag aub nooit meer met je ip adressen op een site komen om alleen maar prijzen te winnen!

De namen The Ratman, en BigEye hebben namelijk dezelfde ip adressen!

Met vriendelijke groet,
Maity

Chief25/Okt | 02:32 

Imaffiagame.nl
550 leden
De in de loop der jaren gebruikte spelersnamen waren al lang bij je bekend (kan je zo op profiel zien), kennelijk nooit eerder probleem. dus waarom je daar nu over hebt, geen idee.

Wees gerust; mijn terugkeer op het spel was omdat ik vernam dat jij deze over ging doen aan bekende van mij.
Nu dat niet zo is heb ik geen interesse meer er te spelen...

Als je, weliswaar onder druk MM, nu mijn account eindelijk wil verwijderen kan op dit Topic een slotje!