De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
67

MaMafia.fr
57.281
404.704
76
MeineMafia.de
74.229
398.768
42
MojeMafie.cz
27.529
274.381
19
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MojaMafia.pl
53.544
352.180
7
MafiaCreator.com
66.549
223.877
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
4
MafyaKur.com
49.011
287.532
3
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Server problemen?

Afrojack6/Mrt | 13:50 

Maffemania.nl
378 leden
Beste MM ik ben hoofdcrew op maffia-senation de eigenaresse heeft een forum ban maar het lijkt erop dat dit al de 2e keer is dat er server problemen op dat spel zijn en volgens mij is zij niet de enige hoe kan dit?

Chief8/Mrt | 03:10 

Imaffiagame.nl
550 leden
Ooh ja, na je vraag/commentaar op ander topic over PRECIES HETZELFDE ONDERWERP gewoon hierover weer een topic starten.
En dat terwijl je begint over spel waarvan je niet eens de eigenaar bent...
Zo ver ik weet is dit Forum voor eigenaren, niet voor spelers (die blijkbaar trots zijn dat ze rolletje in een crew hebben).

Dat eigenaresse van door jou genoemd spel een comm.ban heeft is dan pech voor haar (zal niet zomaar zijn!).

bossie8/Mrt | 15:06 

Chief schreef:
Ooh ja, na je vraag/commentaar op ander topic over PRECIES HETZELFDE ONDERWERP gewoon hierover weer een topic starten.
Eigenlijk is het net de omgekeerde volgorde. Dit topic werd eerst gepost, daarna pas het topic van LINKELADY. Ben je gewoon op zoek naar een reden om deze persoon af te breken ofzo?
Chief schreef:
En dat terwijl je begint over spel waarvan je niet eens de eigenaar bent...
Waarom is dit relevant tot de kwestie? Hij veralgemeent later in de zin zijn vraag door
Afrojack schreef:
en volgens mij is zij niet de enige

Chief schreef:
Zo ver ik weet is dit Forum voor eigenaren, niet voor spelers
Hij heeft toch een spel? Maakt dat hem dan geen eigenaar? Voel je je bedreigd ofzo?
Chief schreef:
(die blijkbaar trots zijn dat ze rolletje in een crew hebben).
Je zou al zo gaan denken dat je jaloers op hem bent Hij probeert toch ook gewoon te helpen lijkt me?
Chief schreef:
Dat eigenaresse van door jou genoemd spel een comm.ban heeft is dan pech voor haar (zal niet zomaar zijn!).
Daar weet jij toch niet het fijne van? Wie weet heeft de persoon in kwestie het spel wel overgekocht. Het zou mij niet verbazen in ieder geval - het lijkt hier soms net een stoelendans tussen eigenaren

Volgens mij was er echt niets mis met deze post (buiten dan misschien de punctuatie). Hij vroeg gewoon wat meer info over de servertoestand.

Mocht je het trouwens nog niet gelezen hebben:
Simit schreef:
Goed nieuws: alle servers zijn op dit ogenblik stabiel.

Laatst gewijzigd door bossie op 2017-03-08 3:07 PM.

Chief8/Mrt | 18:38 

Imaffiagame.nl
550 leden
Hij heeft toch een spel? Maakt dat hem dan geen eigenaar? Voel je je bedreigd ofzo?

Hij heeft idd een spel (wat ik ook ken) maar hier maakt hij topic aan over spel waar hij niet de eigenaar van is, daar ging het om (alleen eigenaar mag over problemen eigen spel iets aankaarten).

En nee, ik voel mij niet bedreigd.
(ook niet door iemand zoals jij!! )

Chief schreef:

Daar weet jij toch niet het fijne van? Wie weet heeft de persoon in kwestie het spel wel overgekocht. Het zou mij niet verbazen in ieder geval - het lijkt hier soms net een stoelendans tussen eigenaren

Ook dat spel ken ik wel degelijk (+eigenaresse!).

bossie8/Mrt | 19:53 

Chief schreef:
Hij heeft idd een spel (wat ik ook ken) maar hier maakt hij topic aan over spel waar hij niet de eigenaar van is, daar ging het om (alleen eigenaar mag over problemen eigen spel iets aankaarten).
Eerst en vooral is dit het "Vragen"-gedeelte en niet het "Bugtracker"-gedeelte van het forum. Hij vraagt om meer info rond het probleem. Nergens wordt er vermeld dat hij wilt dat dit zo snel mogelijk verholpen wordt op een bepaald spel dus doet het er niet toe met welk spel hij het plaatst lijkt me?

Dat je in het "Spellen verkoop" en "Bugtracker" fora met het spel in kwestie een bericht dient te plaatsen is niet meer dan logisch. In dit topic was het niet relevant over welk spel het ging dus is het niet meer dan "muggenziften" dat je er zo vervelend over doet.
Chief schreef:
En nee, ik voel mij niet bedreigd.
(ook niet door iemand zoals jij!! )
En wat zou ik moeten verstaan onder "iemand zoals jij"?

Chief schreef:
Ook dat spel ken ik wel degelijk (+eigenaresse!).

Als je ze dan toch zo goed kent vraag ik me al helemaal af waarom je er zo over doet. Maargoed...

Laatst gewijzigd door bossie op 2017-03-08 7:55 PM.

Chief8/Mrt | 23:45 

Imaffiagame.nl
550 leden
bossie schreef:
niet meer dan "muggenziften" dat je er zo vervelend over doet.

(grappig dat juist JIJ dat schrijft!)

Aangezien het een vragentopic is en geen klaagmuur, beperk ik me tot de slotvragen;
*Waar is het voor nodig om zo enorm fel te reageren op een topic waarin het niet eens aan jou gericht was?
*Waarom grijp je überhaubt de laatste dagen echt elk topic en/of personen erin aan om compleet af te kraken?

Laatst gewijzigd door Chief op 2017-03-09 2:51 AM.

bossie9/Mrt | 12:27 

Chief schreef:
bossie schreef:
niet meer dan "muggenziften" dat je er zo vervelend over doet.

(grappig dat juist JIJ dat schrijft!)
Vertel mij dan waar ik details aanhaal die eigenlijk niet relevant zijn tot de discussie. Weet je zelfs wat muggenziften is? Hier een leuk voorbeeld:
Jij vindt het schijnbaar nogal moeilijk de quote functie te gebruiken.

Chief schreef:
Aangezien het een vragentopic is en geen klaagmuur, beperk ik me tot de slotvragen;
Het is inderdaad geen klaagmuur, dus als je na deze post nog vragen hebt nodig ik je graag uit om een bericht te sturen om de discussie verder te zetten

Chief schreef:
*Waar is het voor nodig om zo enorm fel te reageren op een topic waarin het niet eens aan jou gericht was?
Vind je zelf ook niet dat je wat overdrijft? Je doet net alsof ik mensen hun moeder met ziektes aan het uitschelden ben. Ik denk niet dat mijn reacties "enorm fel" zijn maar eerder "to-the-point".

Dat jouw post niet op mij gericht is betekent niet dat ik er niet op mag reageren. Als je iets aan een gericht persoon wilt zeggen gebruik je een privébericht en niet het forum.
Om even te verduidelijken, hier een stuk definitie van een forum
Forum

Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken...
Iedereen die lid is kan dus kiezen deel te nemen aan de discussie.
Chief schreef:
*Waarom grijp je überhaubt de laatste dagen echt elk topic en/of personen erin aan om compleet af te kraken?
Ik begrijp de vraag niet volledig? Bedoel je nu dat ik ingrijp of mensen afkraak?
Ik zie trouwens niet in hoezo ik mensen zou afkraken. Ik geef gewoon kritiek. Als je mijn posts herleest dan zie je telkens gewoon mijn mening met een argument erbij waarom ik die mening heb.
Eerlijk toegegeven dat ik misschien wat hard overkom soms, ik heb echt geen persoonlijk verwijt naar desbetreffende personen.
Ik zeg niet "ik wil niet dat jij op het forum post" (zoals jij overigens al wel 2 keer onrechtstreekts gedaan hebt in dit topic). Ik geef slechts feedback op de manier van posten.

Over feedback gesproken, als je je geloofwaardigheid wilt verbeteren kan je best niet al te veel overdrijven
Chief schreef:
... echt elk topic ...
Voor zover ik weet heb ik in 2 topics tot hiertoe mijn zeg gedaan (net als jou )
Chief schreef:
... compleet af te kraken ...
... enorm fel ...
Net alsof ik hen heb uitgemaakt voor straatvuil

Maargoed, ik herhaal, ik nodig je uit om me een bericht te sturen, tenzij je het echt nodig vindt dat iedereen kan meelezen

Laatst gewijzigd door bossie op 2017-03-09 12:28 PM.

Spijker9/Mrt | 13:24 

Emanya.eu
732 leden
Tijd te veel Heren?

Simit9/Mrt | 17:19 

Ik denk dat de topicstarter z'n vraag nu wel beantwoord is.