De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.078
143

MaMafia.fr
57.283
404.877
135
MeineMafia.de
74.232
398.795
53
MojeMafie.cz
27.531
274.409
30
MojaMafia.pl
53.551
352.299
25
MafiaCreator.ro
22.150
241.972
11
MafiaCreator.com
66.554
223.932
9
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MafyaKur.com
49.015
287.653
5
MiMafia.com
12.367
33.692
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Site blijft "hangen

Spijker5/Feb | 12:49 

Emanya.eu
732 leden
Omschrijving van de fout:

Site blijft hangen soms als men aan bv geluksrad draaid kan hij wel tot 2 minuten blijven draaien.

Naam van de spelers die het probleem hebben:
Spijker, venus, hammer, plakband, vuurvlinder, carisma,joop en alle anderen

De pagina waar de fout zich voordoet:
de gehele site van emanya

Wat je exact doet, en wat er daarbij foutloopt:

men klikt en dan treed er een "time Out "op erg vervelend als men net geld over aan het zetten is want dit zorgt er herhaaldelijk voor dat een transactie dubbel wordt uitgevoerd.

Eventuele foutmeldingen die je krijgt:

Geen fout melden alleen wordt er af en toe gemeld dat men in de min staat door die time out

Bijkomende informatie die nuttig/relevant kan zijn:

Herhaalde keren op dit bug forum gezien dat er problemen mee waren, werd dan gemakkelijk afgedaan als als "dubbelklikken
Ik weet zeker dat dat nu niet het geval is daar ik het zelf ook heb ondervonden.
Graag een passende oplossing!

aanvulling mail wissel tussen mij en een gedupeerde speler

blablaa schreef:
ik heb het geld op genomen van de bank naar contand die nu in de min staat dus dat wil zeggen al vli&*(*& en ik doneeren aan de fam het op de bank komt en wij land willen kopen het naar contaat moeten zettten en niets nada kunnen kopen om dat de min eerst weg moet en bedankt MM voor dit naar deel door hun fout in het speel,en ja ik ben pisoff

antwoord spijker

Ja ik snap dat je pisoff bent
maar ik probeer te achterhalen wat er nu precies is gebeurd.

Je staat in de min op contant dat wil zeggen dat je tijdens het kopen van land of geld machienes iets Dubbel hebt gehad met 1 klik.

Je hebt dus wel de goederen gehad maar staat dus nu in de min
dit lost gewoonlijk op door te donerenin dit geval 74 mil om contant weer op nul te krijgen.
jullie lijden geen schade hierdoor maar momenteel zelf een klein voordeeltje omdat je bij wijze van spreken het bedrag "geleend "hebt.

beter kan ik het helaas niet uitleggen en zullen we moeten wachten op actie van Mijn Maffia

het is helaas niet anders

reactie speler

nog maals ik klik 1KEER op het moment van kliken hang je e daar gebeurt de fout dan zegt het sesteem dat je 2Keer geklikt hebt en dat klop dus niet, en zoals jij gezegt zouden we dus ook het dubbel aan land er bij gekregen hebben dat kan ik dus niet zien in de logs jij wel? als dat zo zou zijn hebben we idd geleend maar zou dat graag willen zijn als het mogelijk is?

het is hier dus echt een probleem dus graag actie van MM

Aanvullend bericht:
Spelers blijven klagen dat de site erg traag is!!!
Ik vind het voorts schandalig dat er geen enkele reactie van mijn maffia komt op dit probleem!!!!!!!!!!

Het lijkt erop dat jullie ons aan ons lot overlaten echt schandalig dit!!!

Laatst gewijzigd door Spijker op 2016-02-17 9:58 PM.

Oly19/Feb | 21:00 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Reactie heb je op je andere topic gehad, daar werd aangegeven graag een nieuw topic aanmaken, met nieuwe actuele gegevens.

-Closed-