De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.040
133

MaMafia.fr
57.281
404.809
129
MeineMafia.de
74.230
398.774
51
MojeMafie.cz
27.531
274.396
38
MojaMafia.pl
53.549
352.237
25
MafiaCreator.com
66.552
223.893
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.961
11
MiMafia.com
12.367
33.686
4
MafyaKur.com
49.012
287.605
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Javascript werkt niet volledig?

Landviz21/Dec | 11:45 

MafiozoCrimez
109 leden
Omschrijving van de fout:
Ik probeer met Javascript {content} te verbergen op mijn home page, dit werkt lokaal wel maar hier niet

Naam van de spelers die het probleem hebben:
-

De pagina waar de fout zich voordoet:
http://www.mafiozocrimez

Wat je exact doet, en wat er daarbij foutloopt:
<head>
{head}
<script type="text/javascript">
window.onload = script;

function script() {
var webDir = window.location.href;

if (webDir == "http://www.mijnmaffia.nl/MafiozoCrimez") {
document.getElementById("content").innerHTML = (" ");
} else {
document.getElementById("content").innerHTML = ("{content}");
}
}
</script>
</head>

<p id="content"></p>

Dit werkt lokaal wel maar op MM niet

Eventuele foutmeldingen die je krijgt:
Nvt

Bijkomende informatie die nuttig/relevant kan zijn:
Eigen lay-out functie

Waarschijnlijk gaat er niet eens gekeken worden naar deze bugreport maar oké..

Laatst gewijzigd door Landviz op 2016-12-21 11:47 AM.

Owner21/Dec | 13:50 

Layoutkopen
33 leden
Als je het gehele content weg wilt hebben. kan dit makkelijker., weet dan wel dat je deze niet terug krijgt als je bv op crewleden klikt.

<!--{content}--!>

Landviz21/Dec | 17:58 

MafiozoCrimez
109 leden
Owner schreef:
Als je het gehele content weg wilt hebben. kan dit makkelijker., weet dan wel dat je deze niet terug krijgt als je bv op crewleden klikt.

<!--{content}--!>
Ik weet hoe dit werkt, wat ik wil (en wat deze code zou moeten doen) is dat het alleen {content} verbergt op de home page. "Crewleden", "Registreren" etc zouden nog wel werken.

Dit zou dus gebruikt kunnen worden voor een speciale outgame die bij sommige layouts zitten.

Cranked21/Dec | 18:30 

Vendetta-crimes.com
5.988 leden
En tuurlijk weer in het verkeerde account.....

Laatst gewijzigd door Cranked op 2016-12-21 6:31 PM.

Owner21/Dec | 18:32 

Layoutkopen
33 leden
Ik heb een aantal van zulke layouts gemaakt die zo iets in de outgame hebben zitten. Ik zal eens even zoeken in mn register <----- Dit maal in het goede account. Zeer vervelend

Laatst gewijzigd door Owner op 2016-12-21 6:32 PM.

Landviz22/Dec | 13:06 

MafiozoCrimez
109 leden
Heb jij het ook gedaan met javascript? Enige reden dat ik dit probeerde was om javascript te leren. Het gaat mij niet om layouts verkopen etc.

Owner22/Dec | 14:52 

Layoutkopen
33 leden
Gangster schreef:
Heb jij het ook gedaan met javascript? Enige reden dat ik dit probeerde was om javascript te leren. Het gaat mij niet om layouts verkopen etc.

Dit heb ik niet gedaan met javascript.

Je kan mij ook even een berichtje sturen via Skype.. Dat is wellicht wat makkelijker en beter dan hier het hele forum vol te spammen. ( Edwin.vos3) op skype.

Gegroet
Owner - Layoutkopen

Jurgen28/Dec | 21:15 

Dit is sowieso geen verstandige manier om je website enkel zichtbaar te maken op je eigen domein. Het enige wat je hiermee voorkomt, is dat je website als iframe wordt ingeladen. Dit is overigens iets wat al wordt voorkomen in de {head} tag.

Je site zal ook altijd eerst een wit scherm tonen, en daarna alle content.

Daarnaast zet je een complete website (verschillende div's, p's en table's) in 1 grote variabele. Dit maakt je website alleen maar langzamer. Hier zitten ook elementen in die quotes (") bevatten, waarna je innerHTML wordt afgesloten. Vervolgens probeert je browser alle HTML als JavaScript uit te voeren, wat mis gaat. Daarom stopt je browser met het uitvoeren van de JavaScript, en blijf je met een witte pagina achter.

Overigens probeer je met deze code alle content in een p-tag te zetten. Een p-tag is bedoeld om enkel wat tekst in te zetten, geen complete website. Als je dat wil doen, zet het dan op zijn minst in een div.

- geen bug, zelf veroorzaakt -

Landviz28/Dec | 22:04 

MafiozoCrimez
109 leden
Okay, thanks. Ik ben niet extreem goed met JavaScript etc. Lag dus aan mij

GangsterRik29/Dec | 09:01 

wat je ook kan doen: zet je {content} gewoon in je pagina zoals het hoort, en dan volstaat dit script:

if (webDir == "http://www.mijnmaffia.nl/MafiozoCrimez") {
document.getElementById("content").innerHTML = (" ");
}

Als aan de if-voorwaarde voldaan is, zal je die content opnieuw verwijderen en vervangen door gewoon een spatie. Als niet voldaan is gebeurt er niks en zul je je content gewoon zien. Zo voorkom je dat geknoei met die grote variabele zoals Jurgen zegt.

mvg