De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.067
131

MaMafia.fr
57.282
404.871
114
MeineMafia.de
74.231
398.794
55
MojeMafie.cz
27.531
274.408
33
MojaMafia.pl
53.551
352.295
24
MafiaCreator.com
66.554
223.930
10
MafiaCreator.ro
22.149
241.970
8
MafyaKur.com
49.015
287.646
4
MinMaffia.se
15.026
60.519
4
MiMafia.com
12.367
33.691
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

2300 DL credit voor 3 MP

DDjoen29/Sep | 16:03 

Crime-mind
267 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Verkoop niet correct afronden

Oly29/Sep | 20:33 

Hierbij bied ik dan 3 MP, de buy-now! De dutchleader credits kunnen naar het account BlackCocaine.

Ik ga er natuurlijk wel van uit dat jij de overschrijfpunten betaald.

DDjoen29/Sep | 23:05 

Crime-mind
267 leden
excuus, ik kan deze voorlopig nog niet overmaken, ik had even over het hoofd gezien dat je voor credits overschrijven ook moest betalen, nogmaals excuus, ik kom wel weer terug in deze handelsmarkt als er dingen op orde zijn.

Oly2/Okt | 17:27 

DDjoen schreef:
excuus, ik kan deze voorlopig nog niet overmaken, ik had even over het hoofd gezien dat je voor credits overschrijven ook moest betalen, nogmaals excuus, ik kom wel weer terug in deze handelsmarkt als er dingen op orde zijn.

Wanneer ontvang ik dan mijn gekochte dutchleader credits? Hier zou ik eigenlijk niet lang op hoeven te wachten, het kopen van overschrijfpunten kost slechts 5 minuten...

DDjoen6/Okt | 12:05 

Crime-mind
267 leden
u heeft deze niet gekocht, u heeft geen MP overgemaakt, en deze zijn helaas al verkocht

Moontje6/Okt | 19:39 

DDjoen schreef:
u heeft deze niet gekocht, u heeft geen MP overgemaakt, en deze zijn helaas al verkocht

Dit soort gasten maken mm dus kapot!
Eerst bied je dl aan buy now wordt geboden, jij geeft aan dat je de overschrijf punten over het hoofd hebt gezien en dat je er in DIT topic op terug komt. Dat doe je vervolgens NIET!! Er word dan netjes gevraagd naar de status, en dan ga je doodleuk vertellen dat e geen deal had hier.??

Ik zou zeggen (en sorry dat ik het zo bot zeg, maar het moet echt afgelopen zijn nu gezien de terug gang van mijn maffia!!!!)

Opzouten!!!!

Oly7/Okt | 08:13 

DDjoen schreef:

Dit is belachelijk!!! Ik heb de buy-now geboden en daarbij koop ik ze al! Eerst krijg ik te horen dat je niks wist van overschrijfpunten, oke, dat snap ik. Dan laat je me meer dan een week wachten om in 5 min overschrijfpunten te kopen...EN DAN KOM JE DOODLEUK VERTELLEN DAT JE ZE AL VERKOCHT HEBT MET NOG EEN SLECHTE SMOES OOK!!!

Hier moet heel hard opgetreden worden, want een paar strafpuntjes hebben echt geen zin!

DDjoen schreef:
ik kom wel weer terug in deze handelsmarkt als er dingen op orde zijn.

jouw "dingen" zijn nu verre van op orde!

Laatst gewijzigd door Oly op 2013-10-07 8:17 AM.

DDjoen24/Okt | 17:28 

Crime-mind
267 leden
Ron schreef:
Dit soort gasten maken mm dus kapot!
Eerst bied je dl aan buy now wordt geboden, jij geeft aan dat je de overschrijf punten over het hoofd hebt gezien en dat je er in DIT topic op terug komt. Dat doe je vervolgens NIET!! Er word dan netjes gevraagd naar de status, en dan ga je doodleuk vertellen dat e geen deal had hier.??

Ik zou zeggen (en sorry dat ik het zo bot zeg, maar het moet echt afgelopen zijn nu gezien de terug gang van mijn maffia!!!!)

Opzouten!!!!

Slotje graag,

dit soort mensen als hierboven maken de community van MM zelf kapot, ik weet dat ik mijn verkoop niet correct heb afgerond en daar ben ik voor gestraft, maar even een vraagje waarom wordt er niet opgetreden tegen zulke mensen die gaan lopen stoken?

mvg,

Kan hier een slotje op?