De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.267
1.129.979
141

MaMafia.fr
57.281
404.693
122
MeineMafia.de
74.229
398.765
56
MojeMafie.cz
27.529
274.376
44
MojaMafia.pl
53.543
352.154
22
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
12
MafiaCreator.com
66.549
223.864
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.010
287.499
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Nieuwe eigenaars

Thunder2/Mrt | 21:15 

jetwavers
2.807 leden
Beste

Ik heb eens zitten denken en mijn idee is om nieuwe eigenaars inkooprecht te laten betalen bv een donatie van 3 euro om een site aan te maken.
Want ik merk vaker dat er site's worden aangemaakt en dan de site dood blijft staan.
Veelal word dit dan nog vooraf gegaan door het spammen op andere site's ervoor.
En als je echt zo een site wil heb je dat ervoor over.
Ook kunnen dan jongeren die te lage leeftyd hebben geen site meer aanmaken wegens geen geld.
Wnat heb het zelf al meegemaakt dat er op de site komen waar vaderlief dan de dag erna komt het account te bannen dat zen zoon maar 11 jaar is.
Dit gebeurd dus ook met aanmaken van nieuwe site's.
Dit is mijn idee aldus.

ryson3/Mrt | 02:39 

-Shoot2kill-
16 leden
kijk heb jij er problemen mee dat mensen een spel maken en niet actief maken

Dexvi3/Mrt | 11:35 

volution
95 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Onleesbare, of onnodig grote fonts gebruiken

WebMaster3/Mrt | 11:40 

BlingGame
788 leden
Weer de zelfde topic

Beste
Mijnmaffia gaat geen geld vragen
dat is oneerlijk en er staat Gratis je eigen spel
Dus geld gaan ze niet nemen dan verlies ze meer leden

Inactieve sites gaan ze niet verwijderen
heeft geen nut en als je geld eraan hebt besteed
en je komt 1 maand niet online noem je niet inactieve
Het heeft gewoon geen nut om dat te doen
En daardoor is mijnmaffia niet slomer

Dus de inactieve sites doen helemaal niks
Als iemand weer zin heeft kan die inloggen op ze spel
En hoeft die niet geld te betalen voor een eigen spel
terwijl de rest de mafia spel gratis kreeg niet echt eerlijk

Met vriendelijke groet,
Company

Laatst gewijzigd door WebMaster op 2013-03-03 11:41 AM.

Thunder3/Mrt | 13:23 

jetwavers
2.807 leden
Nee gaat hem niet om inactieve sites.
Maar veelal zijn de site's die beginnen de site's die overal gaan spammen dat bedoelde ik.
Van mensen die jonger zijn dan we denken daar gaat het hem mij het meeste om.
Want een site die begint en een eigenaar die de mm regels leest en zorgvuldig omgaat ermee die doen dat niet.
Die blijven op hun eigen site en gaat niet gaan spammen.
Zou voor mm ook een pak schelen op de schandpaal.
Je merkt het genoeg op je site zelf wanneer er spelers zijn die jonger zijn dan je denkt die gaan dan bedelen omdat ze financieel de middelen niet hebben.
Trouwens als je een spel aanmaakt is het de bedoeling ook dat je er wat meedoet niet dat je het aanmaakt en dan er niet meer opkomt daar heeft mm ook weinig aan.
Maar mss dan toch geen goed idee volgens de reacties

Laatst gewijzigd door Thunder op 2013-03-03 1:25 PM.

Red-Maffia (Permanent verbannen)3/Mrt | 19:19 

Jetwave schreef:
Beste

Ik heb eens zitten denken en mijn idee is om nieuwe eigenaars inkooprecht te laten betalen bv een donatie van 3 euro om een site aan te maken.
Want ik merk vaker dat er site's worden aangemaakt en dan de site dood blijft staan.
Veelal word dit dan nog vooraf gegaan door het spammen op andere site's ervoor.
En als je echt zo een site wil heb je dat ervoor over.
Ook kunnen dan jongeren die te lage leeftyd hebben geen site meer aanmaken wegens geen geld.
Wnat heb het zelf al meegemaakt dat er op de site komen waar vaderlief dan de dag erna komt het account te bannen dat zen zoon maar 11 jaar is.
Dit is mijn idee aldus.

Ik vind dit helemaal geen slecht iedee, alleen staad er op de website gratis maffia game tog, ? dan is het maffia spel ook niet gratis meer.

Maar ja, vind het tog geen slecht iedee.

Thunder3/Mrt | 19:38 

jetwavers
2.807 leden
ok super eentje voor mij
En idd gratis dat wel maar dan is het maar ongratis he hihih

Oly3/Mrt | 23:09 

Secretcrime.nl
22.318 leden
om gratis, yup het aanmaken wel.

maar de updates kosten veel.

3 euro, tja dat zou kunnen. maar wie zegt dat alle spammers jong zijn?

volgens mij lopen er genoeg ''oudere'' mensen rond die een spel aanmaken.

en voor die groep is 3 euro niet veel.

Ice-Dragon20/Mrt | 09:11 

Je weet nooit hoe oud spammers zijn, dus je kan niet zo stellen dat alle spammers per defenitie maar kids zijn....en spammen ze dan ban je gewoon, ik zet nooit iemand op de schandpaal die spamt, maak me er ook niet druk om...gewoon een ban en weg zijn ze, zeker als je de optie reset meeneemt in de spammers account, dan zijn ook alle berichten weg, met 1 klik...

Je houdt het denk ik niet tegen dat 11 jarigen een spel aanmaken, en ach, meestal gaan die sites toch niet lopen, en zo wel, dan is het voor die kids ook wel leuk, want kids sites trekken kids aan, en dan komen ze ook niet vervelen op de goedlopende sites. bovendien zijn kinderen niet slecht, maak genoeg kids mee van 9 jaar op sites, die superinteligent zijn...en vaak zijn kids ook heel aardig en lief...onthoudt goed, kinderen zijn onze toekomst...
Misschien is het beter om bij aanmaken bij mm van een spel, een pm te maken of een pagina waar ze dan meteen op komen, met korte duidelijke tekst die begrijpbaar is voor kinderen, en verder te verwijzen naar de regeltjes van mm.

Ik vind het dus zeker geen goed idee om geld te gaan vragen voor aanmaak van een mm spel, updates kost al geld.
en van inactieve sites heeft niemand toch last?

MVG Ice-Dragon

Laatst gewijzigd door Ice-Dragon op 2013-03-20 5:21 PM.

Mr_X20/Mrt | 14:46 

MafiasCountry
79 leden
Jetwave schreef:

Ook kunnen dan jongeren die te lage leeftyd
...
zoon maar 11 jaar is.
Dit is mijn idee aldus.
Jetwave schreef:
Van mensen die jonger zijn dan we denken daar gaat het hem mij het meeste om.
...
schelen op de schandpaal.
Je merkt het genoeg op je site zelf wanneer er spelers zijn die jonger zijn dan je denkt die gaan dan bedelen omdat ze financieel de middelen niet hebben.
Wat is het nou toch met jij die altijd alles op jongere steekt?
Net zo veel van alle scam/spam gebeurd door "volwassenen". Ik vind JOU irritanter dan al die kinderen. Ik ben zelf ook minderjarig en ik gedraag me (naar mijn weten) nog wel vrij goed. Ik val niemand lastig tenzij zij mij lastigvallen/storen (en ja jouw opmerkingen over jongeren storen mij enorm).
Omdat 1 / 2 / ... kinderen jouw lastiggevallen hebben ga jij er maar vanuit dat elk "kind" zo is.
Jij voelt jezelf zoveel beter dan al die "kinderen", maar je moet maar eens gaan beseffen dat er hier echt wel "kinderen" zijn met talent die net zo goed een spel kunnen runnen, en respect hebben voor anderen. Ik heb al met 12 jarigen gesproken op msn die erg mooie dingen kunnen maken met photoshop, beter typten dan jouw en ook een stuk respectvoller waren. Dus denk eerst maar eens na voor je nog eens zo'n uitspraken gaat maken.

Jetwave schreef:
Maar mss dan toch geen goed idee volgens de reacties
Precies ja, geen goed idee