De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.971
73

MaMafia.fr
57.281
404.689
83
MeineMafia.de
74.229
398.763
60
MojeMafie.cz
27.529
274.361
28
MojaMafia.pl
53.543
352.122
15
MafiaCreator.ro
22.149
241.947
13
MafiaCreator.com
66.549
223.854
5
MinMaffia.se
15.025
60.510
4
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Aparte kleur Rank ;)

Zatox15/Mrt | 22:06 

Ik zie vaak bij sommige game's die ik ken.
Dat ze een aparte rank hebben.
Als iemand er all bijv langer dan zoveel jaar in je game speelt. Zoals Veteraan ( Natuurlijk niet die bij de crew staat ) Maar op een aparte pagina aangegeven van kijk die jongen zit all zolang bij deze game hij is goed en dat je dat dan zelf kan instelen.
Wie er dat verdiend en een aparte kleur krijgt. En dat je zelf kan kiezen hoe je het noemt bijv 1 Veteraan 2 topgamer,

Ik weet niet of dit all bestaat bij maffia game's maar lijkt mij leuk.

M.v.g
DFX

Laatst gewijzigd door Zatox op 2013-03-16 12:06 AM.

Red-Maffia (Permanent verbannen)15/Mrt | 23:23 

Dit is is mogelijk om zelf te maaken, bevoorbeeld noem een crew rank super vip. en geef deze geen funktie, en maak met eigen pagina een pagina met de naamen super vip en zet hier je speelers op of zo.

Heisenberg15/Mrt | 23:29 

MafiaTroubles
155 leden
En dan moet je constant die pagina onderhouden en ben je weer een eigen pagina kwijt die je veel beter kunt gebruiken...

Vind het eigenlijk wel een leuk idee ik zal zo even uitwerken hoe ik denk dat je het bedoelt zodat het voor iedereen goed te zien is.

Aanvullend bericht:
Zoals beloofd een voorbeeld:

Geen extra pagina maar op deze manier kun je iemand wel extra in de spotlight zetten, leuk om als prijs we te geven of om trouwe leden extra te belonen.

Laatst gewijzigd door Heisenberg op 2013-03-15 11:43 PM.

Zatox16/Mrt | 00:02 

Mr_X schreef:
En dan moet je constant die pagina onderhouden en ben je weer een eigen pagina kwijt die je veel beter kunt gebruiken...

Vind het eigenlijk wel een leuk idee ik zal zo even uitwerken hoe ik denk dat je het bedoelt zodat het voor iedereen goed te zien is.

Aanvullend bericht:
Zoals beloofd een voorbeeld:

Geen extra pagina maar op deze manier kun je iemand wel extra in de spotlight zetten, leuk om als prijs we te geven of om trouwe leden extra te belonen.

Ja dat is wat ik bedoel dat je iemand in de spotlight kan zetten. En dat je er zelf wat bij kan bedenken dat hij bijv een speciaale kleur heeft omdat hij er all 2 jaar is bijv geweldig

Skull16/Mrt | 07:51 

AngersCrime
333 leden
Dit vind ik een top idee!

Grumpy16/Mrt | 09:50 

FinalMobster
354 leden
Lijkt me op het eerste oog niks.
Je hebt er nl spel eigenaren bij die dan voor ieder wissewasje een kleurtje gaan toepassen.
dat gaat slecht zijn voor de oogjes iedere keer naar een regenboog aan spelerslijsten of stats te zien.

En hoe wil je dat dan gaan verduidlijken?
groen dan ben je 1 jaar lid
blauw 2 jaar
paars je staat bovenaan in de moordlijst
oranje je hebt de meeste credits
enz
enz
enz

niet echt handig

WebMaster16/Mrt | 10:00 

BlingGame
788 leden
Vindt het een goede idee

Want ik zie wel vaak dat mensen Super Member
of ander titels doen dat spelers voordelen hebben
dan hoef je geen extra crewrank is pakken kun je gemakkelijk
dit simpel doen

Super

Oly16/Mrt | 11:50 

Secretcrime.nl
22.318 leden
er kan ook verwarring komen of zo,n iemand ook crew is

ik denk dat je beter bij de huidige crew functies,(waar je ook de kleurtjes van de crewleden ect kunt aanpassen)

dat men ook kan aan/af vinken of hij automatisch levend word gemaakt.

dan kun je gewoon een crewrang gebruiken

Grumpy16/Mrt | 12:37 

FinalMobster
354 leden
Oly schreef:
er kan ook verwarring komen of zo,n iemand ook crew is

ik denk dat je beter bij de huidige crew functies,(waar je ook de kleurtjes van de crewleden ect kunt aanpassen)

dat men ook kan aan/af vinken of hij automatisch levend word gemaakt.

dan kun je gewoon een crewrang gebruiken

Op zich vind ik dit dan geen slecht idee waren het niet dat ik van mening ben dat : Crew en de daarbij behorende kleuren en aan of uitvinken van een aantal opties , ook echt Crew moet blijven.

wil je dan toch iemand special member of wat dan ook zijn er andere manieren om dat kenbaar te maken denk ik , en dan denk ik aan bv een plaatje in het profiel??

Laatst gewijzigd door Grumpy op 2013-03-16 12:38 PM.

Ajax16/Mrt | 21:36 

lifeforgangsters
412 leden
Kleurenvestival?