De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.087
151

MaMafia.fr
57.283
404.878
151
MeineMafia.de
74.232
398.796
69
MojeMafie.cz
27.531
274.411
38
MojaMafia.pl
53.551
352.305
36
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
13
MafiaCreator.com
66.555
223.934
12
MafyaKur.com
49.016
287.660
6
MiMafia.com
12.367
33.692
6
MinMaffia.se
15.026
60.520
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

massadonatie accepteren

Jazzy18/Apr | 23:04 

Micatoso.nl
1.075 leden
Let op: donaties blijven 72 uur geldig, en enkel de laatst ontvangen donatie kan worden geaccepteerd!

Ik zou als idee willen brengen om de regel van laatste ontvangen donatie kan worden geaccepteerd, te beperken tot donaties van het zelfde soort.

dus als ik in de ochtend cash doneer en in de middag credits, dan loopt een speler die daarna online komt de cashdonatie mis.

lijkt mij dat deze regel ingevoerd is om
belachelijk hoge geldbedragen
te voorkomen.
Hiervoor is het niet nodig om donaties van elke andere soort dan mis te lopen .

mvg Dikke-Bips

Laatst gewijzigd door Jazzy op 2013-04-18 11:05 PM.

FrannyCore19/Apr | 10:22 

Core-crime.nl
1.830 leden
gewoon die hele donatie schrappen bc kan ik nog wel begrijpen maar cash geld en bank geld gaat nergens over
maar das mijn mening

gamemaster19/Apr | 13:37 

criminalfreedom
518 leden
in principe is het nog wel vrij goed de update, enkel zou ik het gedeelte schrappen van het moeten accepteren binnen de 72 uur
zodat inactieve leden dit ook kunnen krijgen. vroeger kon men toch ook selecteren dat enkel active leden de donatie zouden ontvangen.

dus dat van die 72 u is onnuttig!

Jazzy19/Apr | 15:34 

Micatoso.nl
1.075 leden
Gamemaster schreef:
in principe is het nog wel vrij goed de update, enkel zou ik het gedeelte schrappen van het moeten accepteren binnen de 72 uur
zodat inactieve leden dit ook kunnen krijgen. vroeger kon men toch ook selecteren dat enkel active leden de donatie zouden ontvangen.

dus dat van die 72 u is onnuttig!

of ik of wie dan ook het er mee eens , staat hier los van. vanuit oogpunt van MM zie ik wel een logica. 72 uurs acceptatie voorkomt de hoge bedragen. maar dit staat weer los van het feit van credit-leven-vip donaties

WOLVIN19/Apr | 20:38 

WOLVENNEST
729 leden
ja schrappen dat accepteren

Nu krijgen niet aktieve spelers geen geld op hen cash
op den duur staan die spelers dus allemaal op 0 en valt er voor de spelende spelers niet veel meer te stelen bij elkaar

Het spel valt dan op den duur dood en is dan niet leuk meer om te spelen

hoop dat hier snel een oplossing voor wordt gezocht

Spijker19/Apr | 21:00 

Emanya.eu
732 leden
aanvallen ? niet meer nodig na een week
moorden ? wie doet dat voor een paar euro ?
optie geld stelen van een speler? waarom zouden ze ?
dus doelen en missies zullen ook niet meer actief gedaan worden....
daar komt nog bij dat slimme actieve spelers met bescherming spelen en er dus niet veel meer te beleven valt .
de non actieve houden de actieve op het spel omdat er altijd wel iets te doen is met die spelers , zoals killen , aanvallen ...
MM? zet het aub terug of maak een optie erbij die we kunnen accepteren of weigeren
mvg
justforfun

Laatst gewijzigd door Spijker op 2013-04-19 9:06 PM.

Grumpy19/Apr | 21:13 

FinalMobster
354 leden
Dikke-Bips schreef:
Ik zou als idee willen brengen om de regel van laatste ontvangen donatie kan worden geaccepteerd, te beperken tot donaties van het zelfde soort.

dus als ik in de ochtend cash doneer en in de middag credits, dan loopt een speler die daarna online komt de cashdonatie mis.

lijkt mij dat deze regel ingevoerd is om te voorkomen.

mvg Dikke-Bips

Eventjes in overweging nemen.

1. dus we krijgen telkens een mailtje als we
geld bank krijgen
geld contant
vip dagen
kogels
credits
leven
bescherming

dat zijn 7 mailtjes

En wat als ik dan een week niet ben geweest? hoe weet ik dan welk mailtje ik moet accepteren om een donatie te bevestigen?

Waarom doneer je niet gewoon 1x per dag en dan alles in 1 keer? zo weet de speler dat hij alleen het meest resente mailtje hoeft te openen en te bevestigen?

Het is maar een overweging

Laatst gewijzigd door Grumpy op 2013-04-19 9:15 PM.

FrannyCore19/Apr | 21:30 

Core-crime.nl
1.830 leden
WOLVIN schreef:

op den duur staan die spelers dus allemaal op 0 en valt er voor de spelende spelers niet veel meer te stelen bij elkaar

ben het helemaal met je eens het geld begint al op te raken en is te merken ook aan me pagevieuws

Ferro19/Apr | 21:32 

TrapaniMafia
116 leden
WOLVIN schreef:

ik deel de mening van Wolvin.
ik ben ook bang dat er dan straks niets meer te stelen valt dus zul je als eigenaar je gedwongen voelen om elke maand een reset te doen, om het intressant te houden.

Jazzy19/Apr | 22:49 

Micatoso.nl
1.075 leden
Terminator schreef:
[quote=Dikke-Bips]Ik zou als idee willen brengen om de regel van laatste ontvangen donatie kan worden geaccepteerd, te beperken tot donaties van het zelfde soort.

lijkt mij dat deze regel ingevoerd is om te voorkomen.

mvg Dikke-Bips

Eventjes in overweging nemen.

1. dus we krijgen telkens een mailtje als we
geld bank krijgen
geld contant
vip dagen
kogels
credits
leven
bescherming

dat zijn 7 mailtjes

En wat als ik dan een week niet ben geweest? hoe weet ik dan welk mailtje ik moet accepteren om een donatie te bevestigen?

Waarom doneer je niet gewoon 1x per dag en dan alles in 1 keer? zo weet de speler dat hij alleen het meest resente mailtje hoeft te openen en te bevestigen?

Het is maar een overweging
[/quote]
ik doe op vaste moment een gelddonatie. hebben we een extra reden om credits te doneren op een ander tijdstip, bijv. een record met online leden dan valt dus de voorgaande donatie weg.

dit hoef je niet te weten, zoals het nu is is het de meest recente donatie die geaccepteerd kan worden.

p.s. dit topic is NIET aangemaakt om weer een discusse op te zetten, dat is al genoeg gedaan

Laatst gewijzigd door Jazzy op 2013-04-19 10:50 PM.