De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.031
84

MaMafia.fr
57.281
404.809
86
MeineMafia.de
74.230
398.774
43
MojeMafie.cz
27.531
274.396
21
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
10
MojaMafia.pl
53.547
352.228
10
MafiaCreator.com
66.550
223.890
5
MafyaKur.com
49.012
287.600
2
MiMafia.com
12.367
33.686
2
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

massadonatie accepteren

DeathStalker19/Apr | 23:43 

DeathStalkers
253 leden
het is vervelend ja maar we moeten ermee leren leven.
er zijn andere manieren om het best nog wel interessant te houden denk ik.

we zullen alleen wat creatiever moeten gaan denken.

Opa20/Apr | 01:03 

maffia-festival
809 leden
Ik vind de update niet verkeerd. In plaats dat ik nu ALLE leden geld doneer. Kan ik mijn acties meer gericht maken op mijn inactieve leden. Detective in het spel, geldstatistieken uitgeschakeld in statistieken. En laat de leden maar zoeken naar leden met het meeste geld. Wel vind ik het raar dat je kan doneren aan verbannen leden, maar die moeten het wel binnen 72 uur accepteren!!!! verder ben ik benieuwd met welke bonus MM komt in zake "En wie weet, hebben we ergens in de komende weken dan nog wel een hele leuke update om je spel nog uitdagender te maken. Stay tuned!".

gamemaster21/Apr | 11:43 

criminalfreedom
518 leden
ik hou elk weekend een kill-weekend, maar hoe moet ik alle leden nu terug leven geven voor het volgend weekend als de inactive dit binnen de 72 u moeten accepteren

naar mijn mening is die aanpassing van binnen de 72 u accepteren gewoon belachelijk en heeft mm deze update uitgevoerd zodat zij er zelf voordeel uit halen terwijl vele speleigenaars er nadeel uit halen

mvg

gamemaster

Grumpy21/Apr | 15:32 

FinalMobster
354 leden
Dikke-Bips schreef:
p.s. dit topic is NIET aangemaakt om weer een discusse op te zetten, dat is al genoeg gedaan

dus geen meningen

Ice-Dragon21/Apr | 16:39 

Justforfun schreef:
aanvallen ? niet meer nodig na een week
moorden ? wie doet dat voor een paar euro ?
optie geld stelen van een speler? waarom zouden ze ?
dus doelen en missies zullen ook niet meer actief gedaan worden....
daar komt nog bij dat slimme actieve spelers met bescherming spelen en er dus niet veel meer te beleven valt .
de non actieve houden de actieve op het spel omdat er altijd wel iets te doen is met die spelers , zoals killen , aanvallen ...
MM? zet het aub terug of maak een optie erbij die we kunnen accepteren of weigeren
mvg
justforfun

Ik deel deze mening ook, misschien een aparte optie erbij ( bij massa donatie) dat je niet actieve spelers en gebannen leden, een massa kan doen voor cash geld zonder die pm acceptatie, desnoods laag ingesteld..1 000 000 bijvoorbeeld....

Laatst gewijzigd door Ice-Dragon op 2013-04-21 5:27 PM.

MrMaffia24/Apr | 23:28 

Dikke-Bips schreef:
Ik zou als idee willen brengen om de regel van laatste ontvangen donatie kan worden geaccepteerd, te beperken tot donaties van het zelfde soort.

dus als ik in de ochtend cash doneer en in de middag credits, dan loopt een speler die daarna online komt de cashdonatie mis.

lijkt mij dat deze regel ingevoerd is om te voorkomen.
Hiervoor is het niet nodig om donaties van elke andere soort dan mis te lopen .

mvg Dikke-Bips

Aanvullend bericht:
dat ga speler kosten want als er niets te stelen valt zijn ze ook zo weer weg
degenen die niet actief zijn pakken het niet aan dus geen geld in het spel

don

Laatst gewijzigd door MrMaffia op 2013-04-24 11:37 PM.

milacek14/Mei | 20:26 

-cvv-cosa-nostra-
1.633 leden
idd wat ik hier al eerder gelezen heb een max bedrag van bv 1 miljoen per zoveel uur kunnen doneren en dan zonder acceptatie van de leden

dit niet alleen op het geld gisteren tijdens de ddos aanval op mm
heeft mijn site er van 20.00 uur tot ong half 2 s"nachts uitgelegen
spelers komen zonder bs te zitten dan.
somigen komen pas vanaf de avond pas weer online ivm met werk en prive dingen.

ik kan wel bs doneren maar zo zijn ze niet in staat om te bevestigen.

wat echt tot rot situatie"s zou kunnen leidden.

ik wil toch nogmaals aan mm de vraag neerleggen
kan er geen tussenweg gezocht worden.

MrBig15/Mei | 04:24 

Hoe het nu is vind ik ècht een hele mooie tussenweg
Dus je wilt tussen die tussenweg nóg een weg ertussen?

milacek15/Mei | 08:59 

-cvv-cosa-nostra-
1.633 leden
leg die tussen weg dan eens uit volgens mij heb ik dan echt een blonde pruik op.

we gaan van alles naar niks.

een keuze is er gewoonweg niet bij speluitval niet eens een mogelijkheid om bs er bij te kunnen zetten.

de meeste spelers kopen geen cc de jongeren onder de 16 mogen wettelijk niet eens kopen.

ik weet niet hoe dat met andere spellen zit maar ik probeer dat ook daadwerkelijk zo te houden ik heb zelf jonge kids die mogen dat ook niet.

de keuze is nu het startgeld en alleen aan actieve spelers doneren.
weet niet of je de top lijst wel eens ziet 95% van de spellen
heeft onder de 15 leden online.

een tussenweg is bij dat er een keuze is
als ik terug lees op het forum dan hoor ik de meesten ook zeggen we hoeven het vele geld niet terug maar af en toe een kleine donatie zonder accepteren is ook voldoende.

zo kom je elkaar tegemoet.

het moet ook voor de eigenaren leuk blijven om het te doen om een spel te hebben.

aangezien de meeste de 50 euro niet halen (en ook echt met deze update niet)

we kopen onze update"s we leveren keurig 60% van het bellen en smsen in.

dus een keuze EEN MIDDENWEG DUS zou in mijn ogen niet meer als logisch zijn.

we komen met ideeen hoeven geen grote donatie"s maar af en toe en dan minder.

nogmaals deze update hadden we ook al wisten we dat mm met VERANDERINGEN bezig waren ook niet kunnen voorzien.

van de 1 op andere dag moesten we het er maar mee doen.
wetend dat ze met wat bezig zijn wil nog niet zeggen dat ook iedereen het eind resultaat ook goed speelbaar vind.

en dan kom ik weer op mijn tussen weg uit

door er een max op te zetten maar zonder acceptatie kom je in mijn ogen tot een zeer goedde tussenweg.

de spellen die geen geld in het spel hebben blij en de spellen die met veel geld spelen kunnen tenminste wat geld in het spel houden.

door daar een max op te zetten loop je niet vast met je drukkers land en inkomsten.
en is het spel nog prima te spelen.

ik vraag me idd af of dit meer cc verkoop oplevert want dat is de grote lokker van deze update en word vermeld als eigenaar heb je er profijt van dat er meer cc verkocht word.

ik durf best eerlijk te zeggen ik haal de 50 euro niet en vind dit ook geen probleem.
ik heb het spel voor mijn eigen fun

dus cmurder ik begrijp echt wel dat er ook genoeg eigenaren zijn die wel vinden dat dit een goedde update is
maar als jij mij kunt uitleggen wat nu dan de MIDDENWEG is.

dan lees ik dat graag.

Chief17/Mei | 05:17 

Imaffiagame.nl
550 leden
Ben het helemaal eens met Milacek!
Ook ik haal de 50 euro niet, heb het spel voor de fun en leuk contact met spelers. Ook bij mij spelers die (van ouders) geen geld mogen steken in het spel.

Ik gooide al nooit echt gigantische geldsommen via donaties in het spel, maar gewoon af en toe een extraatje om spelers een plezier te doen. Inactieve leden wat geld op cashrekening en laat de spelers maar zoeken...

Zie sinds de update een terugval in aantal spelers wat nog actief speelt nu er amper nog geld in spel omgaat

Dus ja, donaties accepteren binnen zoveel uur graag eraf en dan mag er best een limiet op hoogte te doneren bedrag!

Maar goed we kunnen er nog maanden over kletsen hier, ik denk dat het zo blijft...