De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.066
91

MaMafia.fr
57.282
404.845
96
MeineMafia.de
74.231
398.793
44
MojeMafie.cz
27.531
274.408
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
12
MinMaffia.se
15.026
60.519
11
MojaMafia.pl
53.551
352.293
11
MafiaCreator.com
66.554
223.924
7
MafyaKur.com
49.015
287.644
2
MiMafia.com
12.367
33.691
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

massadonatie accepteren

Spijker17/Mei | 15:45 

Emanya.eu
732 leden
mijn naam zegt het al ....justforfun maar daar schijnt mm weinig begrip voor te kunnen opbrengen !
is het dan echt niet mogelijk om een bepaald bedrag te kunnen doneren (zonder acceptatie)zodat we de games actief kunnen houden ?
het hoeven geen miljarden te zijn maar kom ons toch ergens een klein beetje tegemoet....al die eigenaren die hier al god weet hoelang deze games met plezier leiden ?
ik zeg het nogmaals , de actieve spelers hebben de non actieve nodig om een spel gezellig te houden , en net dat nemen jullie ons af ...

Heisenberg17/Mei | 16:28 

MafiaTroubles
155 leden
Jullie kunnen de spellen wel voor de lol hebben maar dan moet mijnmaffia er nog wel voor betalen. Misschien moeten sommige dat eens in gaan zien. Mijnmaffia is een bedrijf met werknemers en maandelijkse rekeningen.

Spijker17/Mei | 17:30 

Emanya.eu
732 leden
Mr_X schreef:
Jullie kunnen de spellen wel voor de lol hebben maar dan moet mijnmaffia er nog wel voor betalen. Misschien moeten sommige dat eens in gaan zien. Mijnmaffia is een bedrijf met werknemers en maandelijkse rekeningen.

heb je je ook al eens bedacht dat.....
er geen dubbele attack gekocht word als het de moeite niet is te killen ?
er geen bescherming word gekocht ? waar voor zouden ze?
en waarom zou je je een huis of villa aanschaffen?
extra geld opnemen en storten kopen in het wisselkantoor? ach waarom eigelijk?
timer misdaad, timer moord resetten?ook niet nodig ...
vip , wensteen word misschien nog gekocht dus?...
het kan toch 2 kanten op naar mijn idee

Laatst gewijzigd door Spijker op 2013-05-17 5:31 PM.

Edwin17/Mei | 17:53 

Maffiagold.com
3.966 leden
Bericht verwijderd door moderator

Reden: Topic verzieken

Grumpy17/Mei | 18:31 

FinalMobster
354 leden
Stop dat geeikel eens onderhand!
Ieder zijn mening!
Ben je het niet met iemand eens, snoer hem dan niet de mond door telkens te zeggen dat er een mening word opgedrongen.
Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar het onderlinge respect is door deze eindeloze discussies inmiddels ver te zoeken!

Accepteer de update en maak er het beste van, dat is echt wel mogelijk als je een beetje inventief bent.

Stof tot nadenken.....Bill Gates rijkste man van de wereld. Nog geen 60 miljard aan totaal vermogen......en wij klagen dat we niet met miljarden mogen gooien.......en nu niet gelijk weer alles letterlijk nemen he

MrBig18/Mei | 07:09 

Probeer 't eens van de kant van MijnMaffia uit te zien. En niet alleen op de manier van "ja, ik heb ook een spel voor de lol".

By the way! > waar maak je je als "speleigenaar" druk om als je je spel tóch enkel maar voor de lol hebt?

Spijker18/Mei | 12:46 

Emanya.eu
732 leden
Cmurder schreef:
Probeer 't eens van de kant van MijnMaffia uit te zien. En niet alleen op de manier van "ja, ik heb ook een spel voor de lol".
lees jij ons ook?bekijk jij het ook van onze kant?
je kan je dit waarschijnlijk niet voorstellen maar zou het heel misschien mogelijk kunnen zijn dat wij dat spel en AL zijn leden graag hebben en het gezellig en goed willen houden?
of kan je je daar niets bij voorstellen ?
dat we kids en mensen met een budget ook kunnen laten spelen op de MM games
2,5 eigenaar voor en de rest tegen moet zelfs jullie toch iets vertellen ?
By the way! > waar maak je je als "speleigenaar" druk om als je je spel tóch enkel maar voor de lol hebt?
hoe gek het ook mag klinken maar ik maak me druk omdat de spelers zich beginnen te vervelen en straks andere games gaan zoeken die niet bij MM horen.....inclusief de eigenaren die dan met leeglopende games zitten!
nogmaals , ik vraag je niet om miljarden te kunnen doneren en accepteren , zet daar een max aan en je helpt een hele hoop eigenaren weer aan een gezellig spel ....teveel gevraagd? denk van wel he
fijn weekend allemaal