De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
166

MaMafia.fr
57.282
404.827
179
MeineMafia.de
74.231
398.791
78
MojeMafie.cz
27.531
274.407
46
MojaMafia.pl
53.551
352.282
24
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
21
MinMaffia.se
15.026
60.519
5
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MafiaCreator.com
66.553
223.919
4
MafyaKur.com
49.015
287.639
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Geldmarges instellen bij misdaden

gamemaster19/Mei | 17:04 

criminalfreedom
518 leden
idd oly
ben het volledig met je eens

Ferro20/Mei | 01:23 

TrapaniMafia
116 leden
Oly schreef:
wat ik ook mis, is dat je of de standaard tekst moet laten staan, of je tekst in het engels neer moet zetten.

waarom niet voor alle talen instelbaar (indien gekocht uiteraard)

daar is een update voor
Standaard misdaden: teksten aanpassen
Met deze uitbreiding in je bezit, kun je de keuzes aanpassen qua tekst die je hebt bij de misdaden. Van "Snoep stelen van een kind" kun je bijvoorbeeld "Overval Bassie en Adriaan" maken. De mogelijkheden zijn oneindig, en geven je spel een leuke eigen draai! Na aanschaf verschijnt er een nieuw icoon "Misdaden" bij "Teksten aanpassen" in het beheer je site paneel, daar kun je deze teksten wijzigen.

en deze is er ook voor de auto stelen.

ferro

Laatst gewijzigd door Ferro op 2013-05-20 1:24 AM.

Oly20/Mei | 10:17 

Secretcrime.nl
22.321 leden
ja dat klopt, maar als je dan meerdere talen hebt gekocht...
dan moet je de standaard tekst laten staan als je wilt dat die tekst mee veranderd.

of 1 taal kiezen, bijv. engels.

waarom niet voor iedere taal instelbaar?

Skull20/Mei | 14:25 

AngersCrime
333 leden
Ik vind de geldmarges een erg goed idee! Ik wil namelijk op mijn spel met realistische prijzen spelen. Bijvoorbeel 10 euro contant en 100 euro bank. Maar tot nu toe is dat onmogelijk, want door een succesvolle misdaad kan je al 100.000 contant krijgen, wat het spel uit balans brengt. Daarom zou ik deze update graag zien verschijnen. Want MM had het toch over een goede economie in alle spellen? Dit zou dat helemaal compleet maken. Maar dan zoals er al gezegd is, met een maximaal bedrag dat je er aan kunt verdienen.

Ik hoop dat ik deze update snel zie verschijnen.

Gr ItalianBoss

Daniel-Cro20/Mei | 14:37 

MaffiaDodelijk
104 leden
Ik denk dat die geldmarges een heel goed idee zijn. Maar ik als ik alles lees over realistische geldbedragen...
Een echte maffia-familie heeft toch ook niet alleen maar 100 euro op de bank ofzo? Op een gegeven moment zul je echt in de miljoenen komen. Het enige wat je daar dan tegen zou kunnen doen is (grappig genoeg ook een realistische aanpak) belastingen invoeren.

Skull20/Mei | 16:01 

AngersCrime
333 leden
Daniel-Cro schreef:
Ik denk dat die geldmarges een heel goed idee zijn. Maar ik als ik alles lees over realistische geldbedragen...
Een echte maffia-familie heeft toch ook niet alleen maar 100 euro op de bank ofzo? Op een gegeven moment zul je echt in de miljoenen komen. Het enige wat je daar dan tegen zou kunnen doen is (grappig genoeg ook een realistische aanpak) belastingen invoeren.

Dat klopt, een echte maffia-familie heeft ook meer dan 100 euro op zijn bank. Maar die zijn ook ooit begonnen als een groentje en met weinig geld. Daar gaat het spel om, klein beginnen, en dan steeds groter worden totdat je 'godfather' bent en het spel overheerst. Dat is het leuke eraan. Als je meteen begint met een familie die 10 miljoen per dag verdient lijkt het me niet leuk.

Daniel-Cro20/Mei | 16:10 

MaffiaDodelijk
104 leden
ItalianBoss schreef:
[quote=Daniel-Cro]Ik denk dat die geldmarges een heel goed idee zijn. Maar ik als ik alles lees over realistische geldbedragen...

Dat klopt, een echte maffia-familie heeft ook meer dan 100 euro op zijn bank. Maar die zijn ook ooit begonnen als een groentje en met weinig geld. Daar gaat het spel om, klein beginnen, en dan steeds groter worden totdat je 'godfather' bent en het spel overheerst. Dat is het leuke eraan. Als je meteen begint met een familie die 10 miljoen per dag verdient lijkt het me niet leuk.[/quote]

tuurlijk begin je klein. Maar niemand begint een maffia-familie op 100 euro. Maar ik snap wat jullie bedoelen en ik ben er zoals eerder gezegd helemaal mee eens. Families die per dag 10 miljoen verdienen is ook onzin. Er zouden misschien meer opties moeten komen om land van families te kunnen saboteren of iets dergelijks zodat ze minder verdienen of zelfs land verliezen.