De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.025
159

MaMafia.fr
57.281
404.804
154
MeineMafia.de
74.230
398.773
80
MojeMafie.cz
27.531
274.396
47
MojaMafia.pl
53.547
352.217
25
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
23
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafiaCreator.com
66.550
223.887
5
MiMafia.com
12.366
33.683
4
MafyaKur.com
49.012
287.593
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

familie en landen

Unclesam27/Mei | 22:52 

CrimePassionelle
570 leden
Door een paar wijzeging aan te brengen komt er meer aktie en tactiek kijken in het spel .

1. Alleen de Don kan 24 uur bescherming kopen , heeft deze geen bescherming kan hij door iedere speler worden aangevalen , indien er de power voor is verlies de Don komt de familie in handen van de volgende in rang , enz

2. De familie moet een waarde op de bank hebben , die kan alleen worden verdient door familie misdaaden of familie rad te doen en daar kunnnen objecten mee worden gekocht
deze kan alleen door de Don worden beschermd en beheerd , de op brengsten kunnen worden verdeeld onder de leden ,

3 de familie kan alleen objecten kopen in 1 land en als er objecten worden leeg gespeeld verliest de fam het object en ook familie power alle leden 5 % als voorbeeld , is er geld kunnen ze deze weer terug kopen en moet er geld van de leden in gezet worden om deze in werking te laten gaan .500.000 per fam lid en zal moeten worden aangevuld als er verlies is of ze het object

4 Een familie kan een aanval doen op land van een andere familie mits ze alle objecten in 1 landminbezit hebben en zo een 2e land tot zich nemen waar weer alle objecten moeten worden ingelijft enz enz .

5 Heeft de familie gewonden vallen alle objecten vrij in dit land en zal dit met geld van 2 worden gekocht ,

6 door doneren aan de familie uit het spel te halen krijgt de instelling familie opbrengste heffing meer funkie in het spel en die kan niet meer zijn dan 5 % van de opbrengst

7 Door dat de leden van de fam ranken , krijgt de familie punten om land te kopen dit kunnen ze overal in de wereld delen doen , dit kan in eigen land om objecten te beschermen of in andere landen waar een object veel geld opbrengt , hier door verdienen ze een deel van de winst mee .

8 landen worden in gedeeld in stukken waar objecten in zijn , en die vertegenwordegen een x aantal km , die weer gekocht kunnen worden zie 7

aanvullingen zijn altijd welkom , commentaar met inhoud ook .

Misschien kan mijn maffia hier eens naar kijken en wie weet wordt het ingevoerd ook al was het maar een deel .

GangsterRik30/Mei | 22:51 

Unclesam schreef:
6 door doneren aan de familie uit het spel te halen krijgt de instelling familie inkomstenheffing meer funktie in het spel en die kan niet meer zijn dan 5 % van de opbrengst

Dit vind ik eigenlijk wel een goed idee waar ik nooit eerder over na dacht... Als je het doneren aan de familie uit kan schakelen, zal er ook veel meer gespeeld worden binnen de familie met familie geluksrad, familie misdaden, ... en ook familie aanvallen om geld van andere families te stelen denk ik. Zo voorkom je ook dat 1 speler zijn geld aan een familie doneert, een sterke familie krijgt, meer inkomsten --> meer geld doneren aan familie --> meer inkomsten --> ... Vooral als het dan een familie is met 1 lid is dit niet zo tof voor andere leden.
Ik denk ook dat het ervoor zou zorgen dat er meerdere leden in 1 familie zitten

Dus concreet zou ik een percentage van de inkomsten instelbaar maken dat niet hoger kan zijn dan bijvoorbeeld 5% zoals je zegt voor de inkomstenheffing, en misschien ook een maximum bedrag per speler (nog een reden om meer leden in je familie te hebben )

MVG
GangsterRik

Oly30/Mei | 23:26 

Secretcrime.nl
22.320 leden
je kunt het ook zo instellen, dat men veel kwijt is aan geld mashines of aan land, en dat het weinig rendement opleverd.

met de nieuwe update, word er voor gezorgd dat je weinig geld in je spel kunt hebben.

aan jou dus de taak, om ze dusdanig in te stellen naar jou wensen.

Ferro3/Jun | 11:48 

TrapaniMafia
116 leden
persoonlijk vind ik het een goed idee, zelf hanteer ik al de regel dat een family uit minimaal 3 mensen moet bestaan binnen 1 week na aanmaken van de familie.

En je zou ook een max bedrag per donatie kunnen vast stellen bv 100.000 per 24 uur per lid, of nog minder,

Maar overall een goed idee wat naar mijn menging meer familie acties op zal leveren.

Groet

Ferro