De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.973
90

MaMafia.fr
57.281
404.690
89
MeineMafia.de
74.229
398.763
38
MojeMafie.cz
27.529
274.369
28
MojaMafia.pl
53.543
352.137
16
MafiaCreator.ro
22.149
241.948
9
MafiaCreator.com
66.549
223.859
7
MafyaKur.com
49.009
287.481
4
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MinMaffia.se
15.025
60.511
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

account verwijderen

JustMe1/Jun | 16:38 

mymaffia4life
326 leden
ik ben wel eens op spellen geweest waar het anders loopt dan dat ze zeggen of er een taal uit gespugt word waar je niet vrolijk van wordt door de crew op het spel.
en als je vriendelijk verzoekt om je account er te verwijderen dan gebeurt het niet.
met een boel gezeur om je account toch op het sel te verwijderen krijg je het voor elkaar of je krijgt een ban.

ik ben wel een voorstander voor om onder je account een optie te hebben om je account te verwijderen.
dan wel met een bevestiging dat je niet gelijk je account weg is door perongelijk op de link klik.

helaas doen er veel spellen hier moelijk mee om je account op aanvraag te verwijderen.

Heisenberg1/Jun | 18:42 

MafiaTroubles
155 leden
Waarom zou je je account verwijderd willen hebben?

JustMe1/Jun | 19:02 

mymaffia4life
326 leden
als mij een spel niet aanstaat op de manier hoe de crew te werk gaat vraag ik of ze me account willen verwijderen.
dat doen ze niet of doen er moeilijk over.

als lid van een spel vind ik dat ze wel recht hebben of ze hun account kunnen verwijderen of niet.
aangezien er vele spel eigenaren er moeilijk over doen

want stel je voor dat er een lid weg gaat van een spel dan zakt het totaal leden dat willen ze niet.

ik verwijder de leden ook die er om vragen.
daar hebben ze recht op of zie ik dat verkeerd?

vandaar deze optie onder de account van de leden.

Jazzy1/Jun | 20:35 

Micatoso.nl
1.075 leden
gewoon niet meer inloggen, dan heb je er geen last meer van lijkt mij

Robin2/Jun | 08:24 

ItalianParadise
106 leden
Misschien in verband met privacy ofzo?

Oly2/Jun | 10:14 

Secretcrime.nl
22.318 leden
dan ga je geheid krijgen, van ik heb per ongeluk mijn account verwijderd.

ook al zet je er een bevestiging in, je gaat het wel krijgen.

mijn advies, zet er een wek tijdsklok op.

MrBig2/Jun | 12:03 

JustMe schreef:
als lid van een spel vind ik dat ze wel recht hebben of ze hun account kunnen verwijderen of niet.

Ik vind van niet. Als jij vind dat ze er recht op hebben, betekent niet dat wanneer jij iets een "recht" vind, dat dat dan ook maar moet gaan gebeuren.

Aangezien er géén enkele speleigenaar er is die dan ook maar wat graag leden er kwijtraakt, denk ik niet dat dit er gaat komen er. Vrij logisch dat een speleigenaar "moeilijk" doet om een lid te verwijderen. Een beetje ervaren beheerder weet dan ook dat dit enkel gebeurt bij uitzonderingen als:
- dubbelaccount
- valse mailadres
- ongewenste gebruikersnaam
- valsspelerij
- etc,...

En inderdaad zoals al werd gezegd: je gaat 000tig meldingen krijgen van mensen die zo gezegd verkeerd geklikt hebben. Dan kun je tientallen -weet je het zeker? Klik: ja/nee- meldingen, pop up's, whatever op je scherm krijgen,... Alsnog krijg je dan te horen dat de speler in kwestie het alleen maar wou uitproberen of zogenaamd niet wist dat het 'account verwijderen' betekent.

Ik denk dat dit naar de prullenbak kan

Freddy2/Jun | 15:34 

Halloween-Crime
531 leden
vind het wel een mooi idee dat spelers hun accounts kunnen verwijderen doen ze het zogenaamd perongeluk zijn ze zelf bij en is dan geheel hun eigen schuld proberen kan altijd mocht het niks zijn kunnen ze het gewoon er uitslopen net als wat ze bij die invites hebben gedaan

maar wat je dan ook kan doen bevestigings mail voor te verwijderen in je mail waar je je mee aanmeld kunnen ze niet snel zeggen dat per ongeluk ging, zo gaat dat bij andere maffiagames ook te werk buiten mm en daar is ook nooit over geklaagt

Aanvullend bericht:
JustMe schreef:
Cmurder schreef:
Ik vind van niet. Als jij vind dat ze er recht op hebben, betekent niet dat wanneer jij iets een "recht" vind, dat dat dan ook maar moet gaan gebeuren.

Aangezien er géén enkele speleigenaar er is die dan ook maar wat graag leden er kwijtraakt, denk ik niet dat dit er gaat komen er. Vrij logisch dat een speleigenaar "moeilijk" doet om een lid te verwijderen. Een beetje ervaren beheerder weet dan ook dat dit enkel gebeurt bij uitzonderingen als:
- dubbelaccount
- valse mailadres
- ongewenste gebruikersnaam
- valsspelerij
- etc,...

En inderdaad zoals al werd gezegd: je gaat 000tig meldingen krijgen van mensen die zo gezegd verkeerd geklikt hebben. Dan kun je tientallen -weet je het zeker? Klik: ja/nee- meldingen, pop up's, whatever op je scherm krijgen,... Alsnog krijg je dan te horen dat de speler in kwestie het alleen maar wou uitproberen of zogenaamd niet wist dat het 'account verwijderen' betekent.

Ik denk dat dit naar de prullenbak kan

wat heb je aan spelers die toch nooit meer online komen en dan nog wel lopen te klagen dat ze nog altijd berichten van het spel ontvangen mij boeit het echt niet of spelers zelf kunnen verwijderen of in actief blijven want aan beide kanten verlies je er niks mee

Laatst gewijzigd door Freddy op 2013-06-03 4:45 PM.

Robin3/Jun | 07:05 

ItalianParadise
106 leden
Mee eens, hoezo is de optie inactieve leden verwijderen er dan? Dan verwijder je ook leden, dus ik vind dat het een goed idee is.