De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.993
143

MaMafia.fr
57.281
404.708
161
MeineMafia.de
74.229
398.769
59
MojeMafie.cz
27.529
274.383
41
MojaMafia.pl
53.544
352.185
15
MafiaCreator.ro
22.149
241.953
14
MafiaCreator.com
66.549
223.883
9
MafyaKur.com
49.011
287.548
7
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Gegevens speler.

owner3/Jul | 20:14 

Crimeparadise.nl
7.001 leden
Beste MM en Mede eigenaren,

Naar aanleiding van vandaag op mijn site in de chat waar een speler bekend maakt dat hij morgenvroeg zijn polsen doorsnijd wil ik het volgende idee voorstellen! Aangezien ik niet weet waar deze speler woont en alleen maar zijn Ip adres heb, heb ik deze door gegeven aan de politie omdat ik dit toch wel zeer dreigend vond overkomen en omdat ik vind dat wij als eigenaren verplicht zijn om dit soort zaken gelijk te melden!

Nu had ik het idee om het misschien mogelijk te maken voor alle spellen dat als spelers zich aanmelden voor jou spel, dat hun dan ook iets van gegevens moeten invullen zoals een adres of dergelijke zodat deze persoon gelijk opgespoord kan worden in dit soort situatie's...Nu hebben we alleen maar een Ip adres, en voordat deze onmaskerd is kan het misschien ook al te laat zijn. Spelers kunnen zich namelijk ook aanmelden via een proxy, dus dan heb je ook niet de juiste gegevens van deze persoon. Daarom zou een verplicht formulier waarop spelers hun adres en dergelijke moeten invullen een optie bieden...

Ik hoop dat hier iets mee gedaan word, want je moet als eigenaar er niet aan denken dat een speler met deze gedachtens rond loopt en je er niets aan kan doen voordat het te laat is!!!

We moeten er immers rekening mee houden dat wij hier ook jongen spelers hebben, en je nooit van te voren kan zeggen of het een storm in een glas water is....

Met Vriendelijke Groet,
Nick.

Cambino3/Jul | 21:00 

CambinoMafia
331 leden
ja maar anders liegen spelers over adres simpel

DutchPaint (Permanent verbannen)3/Jul | 21:09 

DutchPaint
15 leden
Nick schreef:

Naar aanleiding van vandaag op mijn site in de chat waar een speler bekend maakt dat hij morgenvroeg zijn polsen doorsnijd wil ik het volgende idee voorstellen! Aangezien ik niet weet waar deze speler woont en alleen maar zijn Ip adres heb, heb ik deze door gegeven aan de politie omdat ik dit toch wel zeer dreigend vond overkomen en omdat ik vind dat wij als eigenaren verplicht zijn om dit soort zaken gelijk te melden!

Nu had ik het idee om het misschien mogelijk te maken voor alle spellen dat als spelers zich aanmelden voor jou spel, dat hun dan ook iets van gegevens moeten invullen zoals een adres of dergelijke zodat deze persoon gelijk opgespoord kan worden in dit soort situatie's...Nu hebben we alleen maar een Ip adres, en voordat deze onmaskerd is kan het misschien ook al te laat zijn. Spelers kunnen zich namelijk ook aanmelden via een proxy, dus dan heb je ook niet de juiste gegevens van deze persoon. Daarom zou een verplicht formulier waarop spelers hun adres en dergelijke moeten invullen een optie bieden...

Ik hoop dat hier iets mee gedaan word, want je moet als eigenaar er niet aan denken dat een speler met deze gedachtens rond loopt en je er niets aan kan doen voordat het te laat is!!!

We moeten er immers rekening mee houden dat wij hier ook jongen spelers hebben, en je nooit van te voren kan zeggen of het een storm in een glas water is....

Met Vriendelijke Groet,
Nick.

Waarom zou je gegevens van spelers willen?
Spel eigenaren kun het ook net zo goed slecht gebruiken!
Waarom zou die speler dat zomaar doen? Als er een reden is daarvoor moeten jullie daar achter komen

Raar verhaal maar spelers kunnen liegen wat ze doen
terwijl ze eigenlijk het niet gaan doen

owner3/Jul | 22:44 

Crimeparadise.nl
7.001 leden
Unknown schreef:
ja maar anders liegen spelers over adres simpel

Het is mogelijk om een formulier aan te maken zodat spelers verplicht zijn om hun juiste adres te vermelden, op dit adres krijgen ze dan binnen 3 dagen een activatie code waar hun zich mee kunnen aanmelden...Zo weet je zeker dat je het juiste adres hebt van deze speler.

Het is even wat werk voor MM om het in te voeren maar het werkt wel....

DutchPaint schreef:
Waarom zou je gegevens van spelers willen?
Spel eigenaren kun het ook net zo goed slecht gebruiken!
Waarom zou die speler dat zomaar doen? Als er een reden is daarvoor moeten jullie daar achter komen

Raar verhaal maar spelers kunnen liegen wat ze doen
terwijl ze eigenlijk het niet gaan doen

Volgens mij heb jij mijn bericht niet goed gelezen voordat je commentaar gaf op mijn bericht ???

En wie zeg dat ik ze wil hebben ???
Als MM deze gegevens heeft is dit voldoende toch ?

Met Vriendelijke Groet,
Nick.

Laatst gewijzigd door owner op 2013-07-03 10:50 PM.

DutchPaint (Permanent verbannen)3/Jul | 23:37 

DutchPaint
15 leden
KNIP-KNIP-KNIP

Mijn mening

Laatst gewijzigd door DutchPaint op 2013-07-03 11:39 PM.

Gerrit-Jan3/Jul | 23:39 

BeneluxCrimes
178 leden
Nick schreef:

Met Vriendelijke Groet,
Nick.

Je kan via website's achter iemands adres komen als je zijn IP weet.

owner3/Jul | 23:59 

Crimeparadise.nl
7.001 leden
DutchPaint schreef:
KNIP-KNIP-KNIP

Mijn mening

Ik waardeer je mening ook! We leven tenslotte nog altijd in een vrij land waar iedereen zijn mening kan en mag geven

Gerrit-Jan schreef:
Je kan via website's achter iemands adres komen als je zijn IP weet.

Dit klopt Gerrit-Jan, maar wat als die desbetreffende persoon een proxy gebruikt ?

Met het invullen van zo'n formulier heb je het proxy probleem ook gelijk opgelost.

Met Vriendelijke Groet,
Nick.

Jazzy4/Jul | 00:31 

Micatoso.nl
1.075 leden
Hoewel deze situatie zelden voor zal komen, zit er zeker wel iets in jouw idee.
aktivatiecode via post lijkt mij minder, omdat er ook spelers zijn die dit voor hun partner verborgen houden.

daarbij geld ook dat een potentiele nieuwe speler echt geen drie dagen gaat wachten om te mogen/kunnen spelen.

In het geval wat jij omschrijft, toch ip doorgeven aan politie.
ook al is het een proxy...het politie apparaat kan meer achterhalen dan wij denken.

Gerrit-Jan4/Jul | 14:23 

BeneluxCrimes
178 leden
Nick schreef:
[quote=DutchPaint]KNIP-KNIP-KNIP

Mijn mening

Ik waardeer je mening ook! We leven tenslotte nog altijd in een vrij land waar iedereen zijn mening kan en mag geven

Dit klopt Gerrit-Jan, maar wat als die desbetreffende persoon een proxy gebruikt ?

Met het invullen van zo'n formulier heb je het proxy probleem ook gelijk opgelost.

Met Vriendelijke Groet,
Nick.[/quote]

Ja, dat is ook nog is waar.. maar er helemaal een code sturen in 3 dagen naar het adres is niet echt praktisch, ... en levert wss ook veel problemen op. Misschien een ander idee om bepaalde landen te blokkeren om proxy's tegen te gaan.

DutchPaint (Permanent verbannen)4/Jul | 15:15 

DutchPaint
15 leden
Proxy kun je helaas niet stoppen
En een code sturen naar huis?

Spelers willen doodgewoon spelen
Ze willen geen moeilijkheden wegens een code te krijgen om nog eens 3 dagen te wachten je kunt ook zeker zijn dat er geen spelers dat leuk gaan vinden om code te ontvangen thuis en hoe duur wordt het voor mijnmaffia dan wel niet? steeds post opsturen