De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.270
1.129.999
129

MaMafia.fr
57.281
404.792
148
MeineMafia.de
74.229
398.769
88
MojeMafie.cz
27.530
274.388
51
MojaMafia.pl
53.545
352.188
21
MafiaCreator.com
66.549
223.883
14
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
14
MafyaKur.com
49.012
287.568
6
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Animaties

timo15/Jul | 14:20 

maffiazoneNL
72 leden
Hallo mensen van mijnmaffia en mede eigenaren.
Ik had zojuist een ideetje voor een verbetering van de mijnmaffia spellen.
Zou het niet veel leuker zijn om bijvoorbeeld bij moord of bij auto stelen veel leuker zijn om animaties toe te voegen bijvoorbeeld een poppetje dat naar een auto loopt en de auto steelt en als het mislukt dat hij wordt opgepakt door de politie.
Dat zou het spel veel leuker maken.
Ik hoop dat jullie diëten goed idee vinden of mischien wel nog kunnen verbeteren.

Heisenberg15/Jul | 17:28 

MafiaTroubles
155 leden
Wel een leuk idee maar zoiets gaat na 2 tot 3 keer wel vervelen en het is een aanval op je grafische kaart en cache.

Verder zijn animatie's niet erg goedkoop en zou het niet genoeg toevoegen om tegen de kosten op te wegen.

Thijmen16/Jul | 22:15 

WarGangsters
365 leden
ik het een slecht idee omdat ik vaak op telefoon zit die niet tegen filmpjes kan enzo of groepsroven... het is wel leuk maar dan voor computers enzo het kon misschien wel paar jaar geleden maar nu niet meer omdat nu meer mensen een tablet of een telefoon kiezen plaats van een pc of laptop.

dam4d21/Jul | 10:57 

eldir
43 leden
Timo schreef:
Hallo mensen van mijnmaffia en mede eigenaren.
Zou het niet veel leuker zijn om bijvoorbeeld bij moord of bij auto stelen veel leuker zijn om animaties toe te voegen bijvoorbeeld een poppetje dat naar een auto loopt en de auto steelt en als het mislukt dat hij wordt opgepakt door de politie.
Ik hoop dat jullie diëten goed idee vinden of mischien wel nog kunnen verbeteren.

dat idee had ik ook! toen ging iedereen gelijk schelden!

Aanvullend bericht:
ILL schreef:
ik het een slecht idee omdat ik vaak op telefoon zit die niet tegen filmpjes kan enzo of groepsroven... het is wel leuk maar dan voor computers enzo het kon misschien wel paar jaar geleden maar nu niet meer omdat nu meer mensen een tablet of een telefoon kiezen plaats van een pc of laptop.

ik doe ook via telefoon. en die kunnen juist beter tegen filmpjes dan computers! dus niet zo aanstellen en eet altijd je vis op!

Laatst gewijzigd door dam4d op 2013-07-21 11:00 AM.

Owner21/Jul | 14:34 

Vampire-crime
550 leden
Als zoiets komt moet het ook instelbaar zijn dat je kan kiezen wat je wilt met animaties of zonder zodat het voor mensen met tablet en mobiel ook gwn nog kan

Thijmen22/Jul | 00:12 

WarGangsters
365 leden
Dam4d schreef:
[quote=timo]Hallo mensen van mijnmaffia en mede eigenaren.

dat idee had ik ook! toen ging iedereen gelijk schelden!

Aanvullend bericht:
ILL schreef:

ik doe ook via telefoon. en die kunnen juist beter tegen filmpjes dan computers! dus niet zo aanstellen en eet altijd je vis op![/quote]

ik heb het niet alleen over een telefoon wat dacht je van een playstation systeem? ninendo systemen? die kunnen dat echt niet aan met het internet en zo'n spel die zoveel data verkeer heeft dan duurt het laden zo'n 2min voordat alles precies goed staat ik vind het nog steeds een slecht idee en is overbodig dan kan je net zo goed plaatjes doen