De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.025
157

MaMafia.fr
57.281
404.804
147
MeineMafia.de
74.230
398.773
81
MojeMafie.cz
27.531
274.396
44
MojaMafia.pl
53.547
352.217
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
23
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MafiaCreator.com
66.550
223.887
5
MiMafia.com
12.366
33.683
5
MafyaKur.com
49.012
287.593
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

idee dubbels

Thunder18/Jul | 01:04 

jetwavers
2.807 leden
Beste

Is het niet mogelijk als je in bewerken gaat.
En die persoon heeft een dubbel account dat je daar ziet welke accounts er nog op dat ip zitten.

Zodat je niet tussen je dubbelaccounts moet zoeken.

grt

Beheerder18/Jul | 03:36 

killingmaffioso
292 leden
volgens mij is het een kleine moeite om daar te gaan kijken dit geeft mm aleen maar meer werk lijkt me

Thunder18/Jul | 09:50 

jetwavers
2.807 leden
idd met 100 leden gaat dat maar als je 10 000 leden hebt heb je al een pak dubbels en dan is het zoeken veel lastiger

Want velen spelen met hun broer of zus dus je krijgt auto meer dubbels en echt veel werk denk ik niet dat dat is heb al site's genoeg gezien die dat hebben.

grt

Laatst gewijzigd door Thunder op 2013-07-18 9:51 AM.

EdwinV18/Jul | 10:15 

Layoutkopen.nl
50 leden
Als je die lijst eenmaal netjes bijhoud moet er niks aan de hand zijn.

Om de week een keer de lijst door laten spitten door je crew. En de dubbels Verwijder je gewoon., Of je kan in je MijnMaffia beheer iets omzetten waardoor je géén dubbels kan laten maken.
Dit kun je via de onderstaande link primá doen.

'' http://www.mijnmaffia.nl/control/ipaccess ''

Als je die eenmaal op 1 spelert per IP hebt gezet kan je de dubbel Accounts lijst door spitten zonder weer op nieuw te beginnen, En als je er een lid komt met ik wil met me broertje op 1 zelfde ip spelen, Kopieer je het IP zet hem onder in die pagina en maak een uitzondering voor 2 spelerts.
En voor de overige dubbels geef je die een rood streepje, of verwijderen zodat de toegestane alleen erin staan, Of je zet ze in je forum.

Ik ga me een bakkie koffie pakken want heb nu een droge mond na al dat geteut.

mvG

Laatst gewijzigd door EdwinV op 2013-07-18 10:16 AM.

Ice-Dragon18/Jul | 10:22 

Aapss schreef:
Als je die lijst eenmaal netjes bijhoud moet er niks aan de hand zijn.

Om de week een keer de lijst door laten spitten door je crew. En de dubbels Verwijder je gewoon., Of je kan in je MijnMaffia beheer iets omzetten waardoor je géén dubbels kan laten maken.
Dit kun je via de onderstaande link primá doen.

'' http://www.mijnmaffia.nl/control/ipaccess ''

Als je die eenmaal op 1 spelert per IP hebt gezet kan je de dubbel Accounts lijst door spitten zonder weer op nieuw te beginnen, En als je er een lid komt met ik wil met me broertje op 1 zelfde ip spelen, Kopieer je het IP zet hem onder in die pagina en maak een uitzondering voor 2 spelerts.
En voor de overige dubbels geef je die een rood streepje, of verwijderen zodat de toegestane alleen erin staan, Of je zet ze in je forum.

Ik ga me een bakkie koffie pakken want heb nu een droge mond na al dat geteut.

mvG

Inderdaad, dit kan je zelf regelen...door middel van boven geschreven door aapss....dit pas ik dus vanaf begin van mijn spel toe..

MM heeft veel mogelijk gemaakt voor eigenaren, om je spel goed te beheren.

MVG Ice-Dragon

Thunder18/Jul | 22:05 

jetwavers
2.807 leden
Ik weet wat jullie bedoelen maar ook cvoor de crew is het makkelijker dan alles altyd bij te houden ik weet dat er veel sites zijn die het hebben.
En was ook gewoon een voorstel en spel moet makkelijk zijn geen halve boekhouding.
Dat heb ik al genoeg in het dagelijkse leven.

Was gewoon hint om het iets makkelijker te maken.

Oly19/Jul | 03:15 

Zo slecht idee vind ik dit idee niet.
Staat namelijk ook bij iemand zijn 'bewerken profiel' ook wel IP's er is gebruikt...
Maakt het werkje wel sneller en makkelijker als je veel leden hebt

Heisenberg19/Jul | 11:51 

MafiaTroubles
155 leden
Dit idee is door Mafia4live geplaatst in een topic:
Mafia4live schreef:
Op de screenshot hier onder heb ik tot in detail uitgewerkt hoe het er zou kunnen uitzien.

Nieuwe opties:
• Zoeken op ip-adres! Helemaal bovenaan krijg je de mogelijkheid om op ip-adressen te zoeken.
(met de optie om alleen op huidig ip te zoeken of ook in de eerder gebruikte ip's)

Daaronder krijg je 3 tabellen.
• Tabel 1. Accounts die momenteel op het zelfde ip zitten ( met toestemming ) ''je kan de vakjes aanvinken en zo spelers Goed keuren voor een dubbel account of afkeuren. (standaard komen ze in de tabel ''Af gekeurd'' te staan

• in de 2e tabel staan alle accounts die (nog) GEEN toestemming hebben. (als je een vakje aanvinkt en dan op ''Goed keuren' klikt. komen ze in tabel 1 terecht met een voor hun namen.

• in tabel 3 komen alle accounts terecht die momenteel niet op het zelfde ip staan maar dat wel ooit hebben gestaan.
(Eerder gebruikte en overeenkomende Ip-adressen)

Als je ze goed keurd komt er een groen vinkje voor te staan. (en blijven ze in de 3e tabel)

Thunder19/Jul | 13:14 

jetwavers
2.807 leden
Ziet er goed uit maar is vrij veel ook weer.
Heb op sites gezeten waar je het gewoon zag in het profiel.
De namen die ook op de ip zitten meer bedoelde ik niet met mijn idee.

grt

Oly20/Jul | 15:25 

Mafia4live schreef:

Ik vind dit een super idee
Behalve de laatste, overeenkomende ip adressen...
Tja, ze lijken allemaal wel erg veel op elkaar

Zo weet ik, dat ik met een vriendin... Alleen de laatste 2 getallen verschillen van ons