De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.971
73

MaMafia.fr
57.281
404.689
83
MeineMafia.de
74.229
398.763
60
MojeMafie.cz
27.529
274.361
28
MojaMafia.pl
53.543
352.122
15
MafiaCreator.ro
22.149
241.947
13
MafiaCreator.com
66.549
223.854
5
MinMaffia.se
15.025
60.510
4
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Game's

Robin23/Jul | 18:33 

ItalianParadise
106 leden
Wat zou het zijn dat je meerdere accounts op 1 spel kan zetten. Dan kan een moderator bepaalde dingen aanpassen, maar geen MP overmaken ofzo. Of dat je via 1 account, bijvoorbeeld 3 spellen kan beheren, makkelijk switchen. Dan ben jij de eigenaar van de game, gewoon alle opties, en dan geef je je administrator of mede eigenaar ook een rank.

En ja, het is veilig. Veiliger zelfs. Je hebt geen reden meer om je wachtwoord te geven, en jij de eigenaar kan niet worden verwijderd, dus het spel blijft op jouwn naam staan.

Kritiek is goed, maar houd het netjes

Heisenberg23/Jul | 21:20 

MafiaTroubles
155 leden
Het idee om meerdere spellen te kunnen beheren vanaf één account is aan de ene kant een goed en aan de andere kant een slecht idee.

Hierom is het een goed idee:
Als je meerdere spellen hebt dan kun je simpel wisselen tussen de spellen en heb je geen 4 verschillende wachtwoorden meer nodig.

Waarom het ook slecht kan uitpakken:
Stel je account word gehackt ben je niet slechts één spel maar wel 2 of zelfs meer spellen kwijt.

Dus het idee is goed maar zonder extra veiligheidsmaatregelen eigenlijk ook onveilig.

Het idee om administrators ook op mijnmaffia te laten met een eigen account is een beetje onnodig. Ik ben op meerdere spellen mede-eigenaar of administrator maar ik heb nog nooit extreem nodig op het mijnmaffia account in hoeven te loggen. Join.me of teamviewer werkt hiervoor ook prima.

Robin24/Jul | 17:27 

ItalianParadise
106 leden
Dat klopt MR_X. Daarom blijft alsnog je mailadres ter bevestiging nodig. Dus dan ben je geen game kwijt?

Heisenberg24/Jul | 19:27 

MafiaTroubles
155 leden
Robin schreef:
Dat klopt MR_X. Daarom blijft alsnog je mailadres ter bevestiging nodig. Dus dan ben je geen game kwijt?
Ja alleen gebruiken veel mensen voor veel dingen hetzelfde wachtwoord helaas.

Robin24/Jul | 20:13 

ItalianParadise
106 leden
Mr_X schreef:
Ja alleen gebruiken veel mensen voor veel dingen hetzelfde wachtwoord helaas.

Daar kunnen wij niks aan doen, dat is dan niet ons/MijnMaffia's probleem.

Heisenberg24/Jul | 22:42 

MafiaTroubles
155 leden
Robin schreef:
Daar kunnen wij niks aan doen, dat is dan niet ons/MijnMaffia's probleem.
Ons probleem niet maar wel dat van mijnmaffia omdat die mensen dan zielig komen doen.

Damian25/Jul | 01:39 

MaffiaDC
126 leden
Ik vind het best een goed idee.

Maar stel je wilt je één website verkopen. Hoe gaat dat dan in werking...?

- Damian

Laatst gewijzigd door Damian op 2013-07-25 1:53 AM.

Oly25/Jul | 19:04 

Secretcrime.nl
22.318 leden
je zou op een menu, de spelnamen, en de wachtwoorden kunnen intikken, en zo dan koppelen.

als je de site verkoopt, dan doet de koper meestal een ander wachtwoord invoeren.

dan kun je niet meer op het gekoppelde spel komen.

Robin26/Jul | 15:18 

ItalianParadise
106 leden
Damian schreef:
Ik vind het best een goed idee.

Maar stel je wilt je één website verkopen. Hoe gaat dat dan in werking...?

- Damian

Dan koppel je het account weer los, van de anderen, en koppel je hem weer aan een andere.

zorro662/Aug | 09:26 

WietBendes
65 leden
Mr_X schreef:
Het idee om meerdere spellen te kunnen beheren vanaf één account is aan de ene kant een goed en aan de andere kant een slecht idee.

Hierom is het een goed idee:
Als je meerdere spellen hebt dan kun je simpel wisselen tussen de spellen en heb je geen 4 verschillende wachtwoorden meer nodig.

Waarom het ook slecht kan uitpakken:
Stel je account word gehackt ben je niet slechts één spel maar wel 2 of zelfs meer spellen kwijt.

Dus het idee is goed maar zonder extra veiligheidsmaatregelen eigenlijk ook onveilig.

Het idee om administrators ook op mijnmaffia te laten met een eigen account is een beetje onnodig. Ik ben op meerdere spellen mede-eigenaar of administrator maar ik heb nog nooit extreem nodig op het mijnmaffia account in hoeven te loggen. Join.me of teamviewer werkt hiervoor ook prima.
Als je tegen wilt gaan dat mensen je spel(len) hacken zou je een veiligheidsvraag kunnen doen iedere keer dat je op een ander ip gaat inloggen, bijvoorbeeld op welke school heb je gezeten ofzoiets.

Mvg ZorroDesigns