De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.974
111

MaMafia.fr
57.281
404.691
127
MeineMafia.de
74.229
398.764
63
MojeMafie.cz
27.529
274.371
38
MojaMafia.pl
53.543
352.141
20
MafiaCreator.ro
22.149
241.950
11
MafiaCreator.com
66.549
223.861
8
MafyaKur.com
49.009
287.491
3
MinMaffia.se
15.025
60.511
3
MiMafia.com
12.365
33.669
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Eigen layout update

Ricardo29/Jul | 01:29 

dutchcrimestar
75 leden
Hallo,

Mijn idee is dus een update voor de eigen layout.
het is vrij simpel, nu kan je 1 layout uploaden wat erg leuk is maar. Wat als ik nou een nieuwe wil maken? dat gaat nooit in 1x geheel goed omdat je rekening moet houden met een aantal browsers.

Dus mijn idee is: dat je meerdere layouts kan uploaden
zodat je er een paar custom kan hebben en dan ook nog kan kiezen welke je wil gebruiken. Ik heb nu wel de pagina's apart opgeslagen op me laptop maar het zou handig zijn dat je met 1 klik je custom layouts kan kiezen inplaats van telkens opnieuw uploaden....

Meer eigen layouts kunnen uploaden.

EdwinV29/Jul | 13:05 

Layoutkopen.nl
50 leden
Ricardo schreef:
Hallo,

Mijn idee is dus een update voor de eigen layout.
het is vrij simpel, nu kan je 1 layout uploaden wat erg leuk is maar. Wat als ik nou een nieuwe wil maken? dat gaat nooit in 1x geheel goed omdat je rekening moet houden met een aantal browsers.

Dus mijn idee is: dat je meerdere layouts kan uploaden
zodat je er een paar custom kan hebben en dan ook nog kan kiezen welke je wil gebruiken. Ik heb nu wel de pagina's apart opgeslagen op me laptop maar het zou handig zijn dat je met 1 klik je custom layouts kan kiezen inplaats van telkens opnieuw uploaden....

Prima te realiseren met een goede kennis van css, Er bestaat al zo een systeem op Mijnmaffia, Deze loopt wel op een eigen server, Neem bv contact op met Mr_X, Die zal je hier wellicht verder mee kunnen helpen,

MvG

Edwin.V

Ricardo29/Jul | 13:23 

dutchcrimestar
75 leden
Prima te realiseren met een goede kennis van css, Er bestaat al zo een systeem op Mijnmaffia, Deze loopt wel op een eigen server, Neem bv contact op met Mr_X, Die zal je hier wellicht verder mee kunnen helpen,

MvG

Edwin.V

Mijn idee is niet op de front-end. Mijn idee is op de back-end dus op je beheerders pannel zodat je met 1 klik terug kan naar je oude template inplaats van telkens weer die 3 codes invoegen... op de site van je game kan ik het ook wel met een cssje maar dat was niet mijn punt.

EdwinV29/Jul | 15:11 

Layoutkopen.nl
50 leden
Ok, dan snap ik wat je stand punt is, ik gebruik nu 3 games voor mijn design, Ik zal dit in preciepe ook wel een goede vinden, Maar ik denk dat het niet door zal gaan,

mvg

Ricardo29/Jul | 15:15 

dutchcrimestar
75 leden
EdwinV schreef:
Ok, dan snap ik wat je stand punt is, ik gebruik nu 3 games voor mijn design, Ik zal dit in preciepe ook wel een goede vinden, Maar ik denk dat het niet door zal gaan,

mvg

naja ik vind dat het klantvriendelijkheid is als je een methode hebt waar je een nieuwe layout kan testen zonder dat je leden er last van hebben dus al is de 2e alleen zichtbaar voor admin.

GangsterRik29/Jul | 18:22 

Ricardo schreef:
naja ik vind dat het klantvriendelijkheid is als je een methode hebt waar je een nieuwe layout kan testen zonder dat je leden er last van hebben dus al is de 2e alleen zichtbaar voor admin.

Dat lijkt me wel een goed idee, en zal in mijn ogen ook wel stimuleren tot het maken van meerdere layouts (wat nu wel vervelend is als je op een andere site moet inloggen, veel mensen vinden dit te lastig... )

Maar dan nog, veel mensen hebben geen tweede site... Ik vind dit een goed idee

Wat niet nodig is, is om een andere afbeeldingcode toe te voegen, je kan perfect een content-bg2 uploaden bijvoorbeeld en daarnaar linken in je stylesheet dus denk niet dat opslagruimte een probleem is voor MM... en ze kunnen nog eens wat MP vragen voor een tweede eigen layout... zo zie ik het toch

MVG

Jazzy29/Jul | 21:27 

Micatoso.nl
1.075 leden
Ik heb totaal geen verstand hiervan, maar bedoelen jullie wat www.maffia4maffia.nl heeft? (geen reclame-inaktieve site)

Laatst gewijzigd door Jazzy op 2013-07-29 9:27 PM.

Ricardo29/Jul | 21:34 

dutchcrimestar
75 leden
Dikke-Bips schreef:
Ik heb totaal geen verstand hiervan, maar bedoelen jullie wat www.maffia4maffia.nl heeft? (geen reclame-inaktieve site)
Dat is meerdere layouts op voorgrond.

wat ik dus bedoel is dat een speleigenaar rustig kan werken aan zijn layout zodat hij die oude costom layout online houd en de gene waar je aan werkt ergens los staat zodat leden die niet zien maar jij wel als spel eigenaar. Dan kan je met alle rust de bugs er uit halen.

Heisenberg29/Jul | 23:21 

MafiaTroubles
155 leden
Al eerder voorgesteld, keer of 3 zelfs. Toen niet doorgevoerd. Ik ga kijken of ik een mooie demo kan maken want het idee is lastig te omschrijven.

Mr_X1/Aug | 07:28 

MafiasCountry
79 leden
Is wel een goed idee, ook al wordt het telkens afgevoerd omdat je het maar gewoon op je pc moet zetten.
Ik heb nu ook een onafgewerkte layout op mn spel staan en ik kan er niets aan veranderen wegens omstandigheden en ik zou het fijn vinden als ik dan gewoon mn vorige eigen layout zou kunnen plaatsen.
MVG