De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
62

MaMafia.fr
57.281
404.809
69
MeineMafia.de
74.230
398.774
38
MojeMafie.cz
27.531
274.396
19
MojaMafia.pl
53.547
352.228
9
MafiaCreator.com
66.550
223.889
8
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MafyaKur.com
49.012
287.596
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Mobile version

Ricardo29/Jul | 14:54 

dutchcrimestar
75 leden
Hallo,

Mijn idee is eigenlijk vrij simpel.
Een mobiele versie waar je het volgende kan zien / gebruiken.
• Je stats zien zoals leven rank enzovoort.
• Privé berichten ontvangen / versturen.
• het nieuws zien.
• gebruik maken van de minichat.

Dit is te doen in een mobile pagina de uitvoering van andere dingen zoals crimes of het rad word lastig omdat het gewoon veel ruimte in neemt kwa menu's en niet elke telefoon flash ondersteunt.

Mijn idee was ook om dit als update bij de eigenl ayout te doen zodat mensen zelf kunnen bepalen door de {tag} wat er wel of niet in komt.

timo29/Jul | 17:50 

maffiazoneNL
72 leden
He Ricardo het idee is wel leuk alleen ik denk dat het moeilijk is om uit te voeren.
Maar leuk idee

Ricardo29/Jul | 21:31 

dutchcrimestar
75 leden
Timo schreef:
He Ricardo het idee is wel leuk alleen ik denk dat het moeilijk is om uit te voeren.
Maar leuk idee

naja het is niet heel lastig het is te doen voor MM
Custom layout optie kopieren
maar de verplichte elementen aanpassen en het dan laten laden via m.sitenaam.nl

Oly29/Jul | 23:34 

Secretcrime.nl
22.320 leden
Ricardo schreef:
[quote=timo]He Ricardo het idee is wel leuk alleen ik denk dat het moeilijk is om uit te voeren.
Maar leuk idee

naja het is niet heel lastig het is te doen voor MM
Custom layout optie kopieren
maar de verplichte elementen aanpassen en het dan laten laden via m.sitenaam.nl[/quote]

hoe herken je dan een mobiele browser,
ik heb hier al eens achterheen gezeten,

en ik kreeg te horen, dat het niet mogelijk was.

met vriendelijke groet,

oly

WebMaster29/Jul | 23:38 

BlingGame
788 leden
Het is mogelijk hoor een Mobiel versie
Maar het kost veeeel tijd en veel geld

Alles is mogelijk maar het gaat echt veel geld kosten

Ricardo29/Jul | 23:59 

dutchcrimestar
75 leden
Mobster schreef:
Het is mogelijk hoor een Mobiel versie
Maar het kost veeeel tijd en veel geld

Alles is mogelijk maar het gaat echt veel geld kosten

Het kan nu ook als het perse moet.... maar het is gewoon handig als het los is zodat het niet allemaal 1 lap script word in de stylesheet

Heisenberg30/Jul | 01:36 

MafiaTroubles
155 leden
Ben het er zeker mee eens dat het tijd word voor een mobiele versie van mijnmaffia. Zeker door de recente energie update is het verleidelijk om elk uur even in te loggen in plaats van 1 keer per dag voor een langere tijd.

Het beste zou zijn om in de eerste instantie enkele simpele mobiele lay-outs te verkopen en vanaf hieruit verder te werken.

@oly, het is zéér zeker mogelijk om een mobiel apparaat te onderscheiden van bijvoorbeeld een laptop. Het is voor ons zelf echter vrijwel onmogelijk.

Skull30/Jul | 08:23 

AngersCrime
333 leden
Wat mij persoonlijk een beter idee lijkt (bijna hetzelfde idee), is dat er een MijnMaffia app komt. Deze app hoeft niet in de App Store/Android Store, dit kost namelijk geld. Ze zouden een link kunnen plaatsen waar iedereen de MijnMaffia-app zou kunnen downloaden voor hun android mobiel.

Een nadeel is echter wel dat IOS-devices deze app dan niet zouden kunnen downloaden.

@oly, ik las net ergens hierover iets: WURFL (Wireless Universal Resource File). Ben er niet diep ingegaan, maar misschien helpt het je. Zoals Mr_X al zegt is het niet mogelijk dit op je spel te doen.

Laatst gewijzigd door Skull op 2013-07-30 8:24 AM.

Oly30/Jul | 10:42 

Secretcrime.nl
22.320 leden
ItalianBoss schreef:
Wat mij persoonlijk een beter idee lijkt (bijna hetzelfde idee), is dat er een MijnMaffia app komt. Deze app hoeft niet in de App Store/Android Store, dit kost namelijk geld. Ze zouden een link kunnen plaatsen waar iedereen de MijnMaffia-app zou kunnen downloaden voor hun android mobiel.

Een nadeel is echter wel dat IOS-devices deze app dan niet zouden kunnen downloaden.

@oly, ik las net ergens hierover iets: WURFL (Wireless Universal Resource File). Ben er niet diep ingegaan, maar misschien helpt het je. Zoals Mr_X al zegt is het niet mogelijk dit op je spel te doen.

ik heb even opgezocht, wat ik terug heb gehad van mijnmaffia:

Simit schreef:
Een mobiele versie maken betekent dat je ongeveer alles zou moeten gaan herschrijven, aangezien de views voor ieder spel-element dan aangepast moeten worden.

Je zou met een eigen layout kunnen proberen om een meer "mobiele" template te maken, that's the closest you can get. Hetgeen waarmee die template opgevuld wordt is inderdaad niet iets dat zomaar even aangepast kan worden, tenzij we heel MM gaan herschrijven.

Ik zie er ook weinig nut in? Recente mobiele browsers hebben tegenwoordig bijna dezelfde functionaliteit als een desktop-browser...

gr. oly

Ricardo30/Jul | 16:14 

dutchcrimestar
75 leden
Oly schreef:
[quote=ItalianBoss]Wat mij persoonlijk een beter idee lijkt (bijna hetzelfde idee), is dat er een MijnMaffia app komt. Deze app hoeft niet in de App Store/Android Store, dit kost namelijk geld. Ze zouden een link kunnen plaatsen waar iedereen de MijnMaffia-app zou kunnen downloaden voor hun android mobiel.

ik heb even opgezocht, wat ik terug heb gehad van mijnmaffia:

Simit schreef:
Een mobiele versie maken betekent dat je ongeveer alles zou moeten gaan herschrijven, aangezien de views voor ieder spel-element dan aangepast moeten worden.

Je zou met een eigen layout kunnen proberen om een meer "mobiele" template te maken, that's the closest you can get. Hetgeen waarmee die template opgevuld wordt is inderdaad niet iets dat zomaar even aangepast kan worden, tenzij we heel MM gaan herschrijven.

Ik zie er ook weinig nut in? Recente mobiele browsers hebben tegenwoordig bijna dezelfde functionaliteit als een desktop-browser...

gr. oly[/quote]

Als mijn mobile versie af is zal ik het tegendeel bewijzen. Je kan met css al een check doen en bepaalde elementen weg laten...