De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.971
69

MaMafia.fr
57.281
404.689
83
MeineMafia.de
74.229
398.763
50
MojeMafie.cz
27.529
274.361
27
MojaMafia.pl
53.543
352.122
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.947
10
MafiaCreator.com
66.549
223.854
4
MinMaffia.se
15.025
60.510
4
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Mobile version

EdwinV1/Aug | 13:08 

Layoutkopen.nl
50 leden
MR1maurooke schreef:
Het is een beetje meegaan met de tijd, net zoals met energie. Ik vind zo'n app best wel handig klinken, ook al kan ik momenteel perfect zo op mijnmaffia met mn mobiels (Samsung Star wifi & Samsung Galaxy ace +).
Dus het is wel handig, maar ik twijfel of het de moeite wel echt waard is aangezien ik er met een "verouderde" samsung star zelfs op kan
MVG

ik zelfs met een oude nokia zonder wifi en alles.. tis trouwens de Nokia X2-01....... werkt MM ook perfect op,

Ricardo1/Aug | 19:09 

dutchcrimestar
75 leden
WebMaster schreef:
Ja het is makkelijk van 1 layout het te doen maar als je kijkt hoeveel layout je moet herschrijven en mijnmaffia moet rekening mee houden dat veel spellen unieke layout online hebben staan dus het gaat erg moeilijk!

Of je kunt bijvoorbeeld MP betalen aan mijnmaffia en dat ze het dan bijvoorbeeld doen?
Waarom denk je dat het idee was om het alleen bij de eigen layout te doen zodat mijnmaffia het maar 1x hoeft te doen en de eigenaar het kan editten.

Thijmen2/Aug | 20:13 

WarGangsters
365 leden
Ricardo schreef:
[quote=WebMaster]Ja het is makkelijk van 1 layout het te doen maar als je kijkt hoeveel layout je moet herschrijven en mijnmaffia moet rekening mee houden dat veel spellen unieke layout online hebben staan dus het gaat erg moeilijk!

Of je kunt bijvoorbeeld MP betalen aan mijnmaffia en dat ze het dan bijvoorbeeld doen?
Waarom denk je dat het idee was om het alleen bij de eigen layout te doen zodat mijnmaffia het maar 1x hoeft te doen en de eigenaar het kan editten.[/quote]

waarom gewoon helemaal niet met de tegenwoordige uitvindingen kunnen we alles mee doen dus geen app meer nodig.

Dexvi5/Aug | 13:33 

volution
95 leden
Koop eigen Layout instellen.

CSS. HTML. PHP. JAVASCRIPT.
Easy!

Maak een mooie mobiele versie. Aangezien je via mijnmaffia geen subdomain kan toevoegen is het even een berichtje sturen naar Simit. om /m/ aan te voegen in de wwwroot. (Aangezien ik een sterk vermoeden hebt dat Mijnmaffia Navicat gebruikt.

Hoe ik zo wijs ben? Ik ben sinds een aantal maanden Developer geworden. (Niet van MijnMaffia) met een team. Daarom ben ik ook zo inactief.

Ik denk dat het lastig word om een mobiele versie te maken. Dan moet alle spellen het hebben, je kan wel een simpele Mobiele APP maken, gewoon zelf. € 55.00 en je hebt een developer licentie (als ik het goed begrepen had) dan staat hij in de Google play store.

Goed, ik moet nog een aantal CMS'en afmaken.
Ik lees later wel verder

Greetz

Laatst gewijzigd door Dexvi op 2013-08-05 1:33 PM.

dam4d5/Aug | 20:35 

eldir
43 leden
Ricardo schreef:
Hallo,

Mijn idee is eigenlijk vrij simpel.
Een mobiele versie waar je het volgende kan zien / gebruiken.
• Je stats zien zoals leven rank enzovoort.
• Privé berichten ontvangen / versturen.
• het nieuws zien.
• gebruik maken van de minichat.

Dit is te doen in een mobile pagina de uitvoering van andere dingen zoals crimes of het rad word lastig omdat het gewoon veel ruimte in neemt kwa menu's en niet elke telefoon flash ondersteunt.

Mijn idee was ook om dit als update bij de eigenl ayout te doen zodat mensen zelf kunnen bepalen door de {tag} wat er wel of niet in komt.

hoeft niet want je kan gewoon spelen via mobiel. of bedoelde je iets anders?

zebia6/Aug | 17:15 

byzantus
123 leden
Volgens mij bedoelt Ricardo dat je op je mobiel z'n app waarbij je niet hoeft in te zoomen om er duidelijk op te klikken of lezen. En het spel beter volgen. Ik begrijp de reacties wel van dat het niet kan z'n app maken omdat het duur is.
Ik denk niet dat mijnmaffia niet 1 2 3 een app gaat neerzetten. Er zit waarschijnlijk een aantal jaar en maanden werk in.

Groetjes Sam

dam4d6/Aug | 18:36 

eldir
43 leden
PuberSam schreef:
Volgens mij bedoelt Ricardo dat je op je mobiel z'n app waarbij je niet hoeft in te zoomen om er duidelijk op te klikken of lezen. En het spel beter volgen. Ik begrijp de reacties wel van dat het niet kan z'n app maken omdat het duur is.
Ik denk niet dat mijnmaffia niet 1 2 3 een app gaat neerzetten. Er zit waarschijnlijk een aantal jaar en maanden werk in.

Groetjes Sam

op je mobiel kun je veel makelijker al die mm dingen doen dan op de pc.

verstuurd via ipad