De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.092
181

MaMafia.fr
57.283
404.888
184
MeineMafia.de
74.232
398.797
93
MojeMafie.cz
27.531
274.412
53
MojaMafia.pl
53.551
352.311
28
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
18
MafiaCreator.com
66.556
223.939
11
MinMaffia.se
15.026
60.520
8
MafyaKur.com
49.016
287.664
4
MiMafia.com
12.367
33.692
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Energy omzetten en nog meer

zebia5/Aug | 11:48 

byzantus
123 leden
Hallo allemaal

Ik heb een leuke ideetjes bedacht.
Dit zijn mijn ideetjes :

1. Dat je energy in wisselkantoor kan kopen van je credits, dan hoeven mensen niet energy en credits te kopen zodra ze op zijn.

2. Personen in interactieve plattegrond, dat is wat je kunt instellen voor op je voorpagina als speler, dat vind ik een stuk gezelliger worden dan op het plattegrond.

3. Voor nieuwe maffiasites gratis 5 MP, dan kunnen ze hun spel een beetje opbouwen

4. Dan zou ik het aanpassen op een mijnmaffialoterij. en dat je dan voor 1 mp 1 lot kan kopen bijvoorbeeld. en dan 1ste prijs 3 mp x aantal mp dat is ingezet, 2de prijs 2 mp x aantal mp dat is ingezet enz.

Groetjes Sam

Laatst gewijzigd door zebia op 2013-08-05 12:02 PM.

Beheerder5/Aug | 12:44 

killingmaffioso
292 leden
leuke ideen maar ik weet niet of ze er wat mee gaan doen naar wat ik heb gehoord is dat ze waarschijnelijk bezig zijn met een pdate om de energy uit te kunnen zetten maar ook ik kan het mis hebben

Spijker5/Aug | 13:57 

Emanya.eu
732 leden
dat zou mooi ziijn
dan kan iedere eigenaar zelf beslissen wat hij wel en niet op het spel wil.
of het uitproberen en bevalt het niet dan weg ermee
ps ik heb ook gehoord dat ze erover zouden denken wat soepelder om te gaan met de donatie /acceptatie maar we horen zoveel he.....
na de opmerking van baas1 van 16-4 *Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen.. Weltrusten! * heb ik nergens meer iets gelezen over wel of geen verandering

Laatst gewijzigd door Spijker op 2013-08-05 2:16 PM.

Cambino5/Aug | 17:32 

CambinoMafia
331 leden
Energy uit kunnen zetten ? Wat een belachelijk idee...dus eerst alle moeite doen om hm te krijgen cq updates ervoor verzinnen, en dn maar besluiten dat we hem uit kunnen zetten?? Uit mot nie gekker worre.....

5 mp om het spel te kunnen opbouwen..... Het spel kun je gratis aanmaken....wil je uitbreidingen dan koop je die lekker zelf , daar zal 5 mp niet veel aan bijdragen ....

Damian5/Aug | 19:27 

MaffiaDC
126 leden
Unknown schreef:
Energy uit kunnen zetten ? Wat een belachelijk idee...dus eerst alle moeite doen om hm te krijgen cq updates ervoor verzinnen, en dn maar besluiten dat we hem uit kunnen zetten?? Uit mot nie gekker worre.....

5 mp om het spel te kunnen opbouwen..... Het spel kun je gratis aanmaken....wil je uitbreidingen dan koop je die lekker zelf , daar zal 5 mp niet veel aan bijdragen ....

Hoezo is dat gek?

---

5mp lijkt wel een leuk idee. Alleen er wordt dan wel misbruik worden van gemaakt, helaas..

Laatst gewijzigd door Damian op 2013-08-05 7:27 PM.

GangsterRik12/Aug | 18:45 

Damian schreef:
Hoezo is dat gek?

---

5mp lijkt wel een leuk idee. Alleen er wordt dan wel misbruik worden van gemaakt, helaas..

Inderdaad, dus daarom is dit een slecht idee. Het zou anders wel leuk zijn dat je om te starten één update kan kopen, en als die bevalt denk ik wel dat het zou stimuleren er meer te kopen

MVG

Gonzales14/Aug | 11:44 

FinalMob
358 leden
GangsterRik schreef:
[quote=Damian]Hoezo is dat gek?

---

Inderdaad, dus daarom is dit een slecht idee. Het zou anders wel leuk zijn dat je om te starten één update kan kopen, en als die bevalt denk ik wel dat het zou stimuleren er meer te kopen

MVG[/quote]

misschien een idee dat als je een nieuw spel start dat je bv 1 gratis update mag kiezen van een x aantal mp.
Je hebt dan zelf geen mp maar eigenlijk een soort tegoed bon om een update te kopen.

GangsterRik14/Aug | 11:59 

Jarno-er schreef:
misschien een idee dat als je een nieuw spel start dat je bv 1 gratis update mag kiezen van een x aantal mp.
Je hebt dan zelf geen mp maar eigenlijk een soort tegoed bon om een update te kopen.

Dat lijkt me wel tof ja, en hiermee valt volgens mij ook niet vals te spelen... goed idee!

MVG

zebia24/Aug | 09:28 

byzantus
123 leden
Jarno-er schreef:
GangsterRik schreef:
Dat lijkt me wel tof ja, en hiermee valt volgens mij ook niet vals te spelen... goed idee!

MVG

ik ben zelf ook eens met jullie meningen, let's MM shine!

Laatst gewijzigd door zebia op 2013-08-24 9:29 AM.

LINKELADY13/Okt | 23:37 

Linkekillers
1.754 leden
energy op de veiling lijkt me wel haalbaar!
credits kunnen leden jaook veilen.
het zijn bijde dingen die je kunt bestellen door te bellen of smsen
enz enz.
dus mm update veiling om energy te veilen