De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.065
40

MaMafia.fr
57.282
404.840
51
MeineMafia.de
74.231
398.792
18
MojeMafie.cz
27.531
274.408
8
MojaMafia.pl
53.551
352.288
5
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
4
MafiaCreator.com
66.553
223.922
3
MiMafia.com
12.367
33.690
2
MinMaffia.se
15.026
60.519
1
MafyaKur.com
49.015
287.642
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

/help

dam4d5/Aug | 23:02 

eldir
43 leden
dit is een vraag en een idee tegelijkertijd. dus ik wist biet waar het thuishoorde. is het mogelijk om op je spel commands toe te voegen die je via /help kan opzoeken, en de eigenaar kan bewerken wat het doet wat je moet zeggen en welke rank het kan zeggen? want zo niet, het zau perfect zijn. dan kun je spelers bannen via: /ban [spelernaam] <redene>. of dan kun je spelers aanmaken die praten en killen maar bestuurt worden via comando's met: /npc create [naam] <message>. /NPCnaam [actie nummer] <reactie nummer>. maar dat een NPC een /help plug-in is die je kan downloaden bij iemand die een codering's code heeft gemaakt (die werkt) voor MM!

als dit te veel info is. korte samen vatting:

plug-ins op je MM spel
net zoals bij minecraft servers. want mijnmaffia is tenslotte een server adress. net als habbo retro's en second life werelden.

Oly6/Aug | 01:40 

Secretcrime.nl
22.321 leden
op mm kun je makkelijker bannen

klik op de naam, en dan op bannen

mijnmaffia is geen minecraft lol

dam4d6/Aug | 16:07 

eldir
43 leden
Oly schreef:
op mm kun je makkelijker bannen

1. /ban is makelijker.
2. ik heb niet gezegd dat mm mc is. het is een server spel. of makelijker zodat je niet aan mc denkt. het is een proxy network.
3. en npc dan?

Oly6/Aug | 23:29 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Dam4d schreef:
[quote=oly]op mm kun je makkelijker bannen

1. /ban is makelijker.
2. ik heb niet gezegd dat mm mc is. het is een server spel. of makelijker zodat je niet aan mc denkt. het is een proxy network.
3. en npc dan?[/quote]

/ban is niet handig, het ban systeem die er nu is, voldoet prima!

en een uitleg pagina? vul je handboek eens aan zou ik zeggen.

dam4d8/Aug | 19:59 

eldir
43 leden
Oly schreef:

1. ik heb handboek nog niet niet gekocht. (ik mag maar 1 keer per maand punten bestellen)
2. wat bedoel je met een uitleg pagina?
3. /ban was alleen maar een voorbeeld. ik bedoel alleen als idee te geven dat plug-ins het spel leuker kan maken en dat je met commando's kan werken die je kan terug vinden via /help en dat je kan instellen vanaf welke rang/crew rang je een command kan doen! commands zouden geweldig zijn.

Oly9/Aug | 00:12 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Dam4d schreef:
[quote=oly]

1. ik heb handboek nog niet niet gekocht. (ik mag maar 1 keer per maand punten bestellen)
2. wat bedoel je met een uitleg pagina?
3. /ban was alleen maar een voorbeeld. ik bedoel alleen als idee te geven dat plug-ins het spel leuker kan maken en dat je met commando's kan werken die je kan terug vinden via /help en dat je kan instellen vanaf welke rang/crew rang je een command kan doen! commands zouden geweldig zijn.[/quote]

Nogmaals, Nee je denk te veel op minecraft.

waarom moeilijker maken dan het al is?

dat jij bepaalde updates niet hebt gekocht, kan ik niks mee, de meeste eigenaren hebben de updates wel.

dam4d9/Aug | 15:53 

eldir
43 leden
[quete=oly]
je denkt te veel aan minecraft
[guete]

ik denk niet dat je hebt begrepen. ik heb het niet over minecraft. bijna alle server game creator's hebben een plug-in map. habbo ook. alleen owners kunnen die zien.

en ik heb ook gezegd dat sommige commands alleen voor vips of owners kunnen zijn.

en volgens mij weet je niet wat NPC betekent. NPC is afkorting voor: No Player Content. dus dat heeft niks met mc te maken.

ik begrijp niet eens wrm je het steeds over mc heb in deze topic. ik heb alleen gezegd dat MM een server spel is met een proxy verbinding. snap je. net als world of warfare. en cod bo 2. snap je nu wat ik bedoel oly.

Laatst gewijzigd door dam4d op 2013-08-09 3:54 PM.

Jurgen9/Aug | 16:33 

Dam4d schreef:
en volgens mij weet je niet wat NPC betekent. NPC is afkorting voor: No Player Content. dus dat heeft niks met mc te maken.
Euh nee, dat staat voor non-playable character.

Dm4d schreef:
ik heb alleen gezegd dat MM een server spel is met een proxy verbinding.
Ook niet.

Skull9/Aug | 17:05 

AngersCrime
333 leden
Dam4d schreef:
snap je nu wat ik bedoel oly.
Nou, ik iniedergeval niet... En het lijkt me dat jij het zelf ook niet zo goed snapt aan Jurgen's reactie te zien.

Inderdaad, wat Oly al zegt, het maakt het allemaal alleen moeilijker. Lijkt me niet z'n goed idee dus...

DutchPaint (Permanent verbannen)9/Aug | 19:29 

DutchPaint
15 leden
Grappig Habbo/Minecraft is 100% bekender dan Mijnmaffia

dam4d mijnmaffia loopt jammer genoeg achter met de tijd
Dus denk over 10 jaar tijd dat het wel zou komen

Verder mijnmaffia gaat alleen om klikken meer niet

dat jij bepaalde updates niet hebt gekocht, kan ik niks mee, de meeste eigenaren hebben de updates wel.

Sorry heb je buiten mijnmaffia dan iets te doen?
meeste zijn ouderen die niet eens werken en hun geld op mijnmaffia uitgeven meer hebben ze niet te doen
ik denk dat de bekende spellen meer tijd aan hun spellen besteden dan aan hun prive leven dit is spel dat weten jullie toch nog wel of? is mijnmaffia nummer 1 bij jullie geworden?

Daarom hebben meeste eigenaren het wel kinderen hebben school hobby en meer dus geld inkomen hebben ze weinig

Sorry maar je denkt goed na dam4d
Hier dit is een FEIT!

Laatst gewijzigd door DutchPaint op 2013-08-09 7:36 PM.