De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.068
132

MaMafia.fr
57.282
404.875
134
MeineMafia.de
74.231
398.794
59
MojeMafie.cz
27.531
274.409
30
MojaMafia.pl
53.551
352.299
23
MafiaCreator.com
66.554
223.930
8
MafiaCreator.ro
22.150
241.971
8
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MafyaKur.com
49.015
287.648
5
MiMafia.com
12.367
33.691
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

strafpunten uitdelen aan MM crew.

Hawk24/Aug | 09:02 

Mijn idee is als volg:

Wij speleigenaren krijgen strafpunten als we ons misdragen door topic's te verzieken enzovoort, Nou ik heb meerdere topic's gelezen waarMM crew zich ook misdraagd, Elk mens is gelijk dus kun moeten ook strafpunten moeten ontvangen

p.s: ik meen dit bericht serieus...!!!!

Oly24/Aug | 09:10 

Wat dan als een crewlid 40 punten bereikt? Dan wordt het permanent verbannen! Als dit idee nu uitgevoerd zou worden, zouden er morgen geen crewleden meer zijn, alleen omdat eigenaren dan puur uit verveling of irritatie onnodig strafpunten gaan uitdelen.

Hawk24/Aug | 09:11 

Dat is niet mijn probleem

Oly24/Aug | 09:14 

Hawk schreef:
Dat is niet mijn probleem

Nu nog niet nee, maar als dit idee wordt uitgevoerd... Geloof me, als er geen MM crew is, dan zal iedereen er last van hebben, ook jij.

Hawk24/Aug | 09:18 

Misschien leren ze dan alle leden te respecteren

Heisenberg24/Aug | 13:29 

MafiaTroubles
155 leden
Ik ben voor. Het zou dan niet zo moeten zijn dat er bij 40 strafpunten een ban op komt maar dan kan MM er zelf naar kijken.

zebia24/Aug | 22:28 

byzantus
123 leden
ik ben er ook voor, wil graag respect getoond worden tegen eigenaren. Maar als de maximale strafpunten bereiken had ik zo het idee om dan hun banknop weg te halen in plaats van hun crewlid zijnde.
Hawk beter uitleg geven van hoe je de strafpunten word ingediend en wat tot gevolgen kan leiden.

Groetjes Sam

Grumpy25/Aug | 10:10 

FinalMobster
354 leden
Sorry maar zijn jullie je gezonde verstand verloren?

Als op jullie spel een admin een speler voortrekt, dan haal jij als spel eigenaar , die admin toch uit z'n functie? Je wil immers een betrouwbare crew.

Denken jullie nu werkelijk dat baas 1 en baas 2 dat niet zouden doen bij HUN crew leden??

Zoals ook al zovaak aangegeven dienen we ons gewoon netjes te gedragen op het forum, doe je dat niet dan kun je verwachten dat er soms eens kortaf gereageerd word, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je via contact formulier je klacht kwijt kan en dat je er antwoord op terug krijgt. Dat dat antwoord niet altijd is wat je hoopt......er bestaat nog zoiets als vrijheid van inzicht....

Dus "strafpunten gevn aan mm crewleden"
Dat kunnen de eigenaren van mm goed zelf!

Hawk25/Aug | 11:41 

Over strafpunten gesproken... Hier zit geen ban of derelijke aan vast.. Maar dat er een belletje gaat renkelen hoe ze bezig zijn...

Voorbeeld:

Speler xx plaats een klacht of derelijke , MM crew geeft onrespecteerde reacite.. speler xx kan strafpunten geven door middel van een fomulier met reden enzovoort

@Grumpy, & nee ik ben me verstand niet verloren anders zou ik dit niet kunnen posten

Raven25/Aug | 14:37 

DreamOn
18 leden
Dan liggen de crewleden continu onder vuur moest dit uitkomen.
Kijk nu schanpaal er is reclame gemaakt of dergelijke er bestaan 3 partijen waaronder de crewleden die altijd neutraal moeten blijven een degene in fout te bestraffen een als ze dit dan zouden doen zouden zij zowiezo minpunten krijgen van die partij dat wat mis deed omdat ze gestraft zijn ....

Dus zouden de mm crew geww altijd in het rood blijven staan een dat is het doel niet van een neutrale partij !
Het brengt ook een slecht imago voort voor mm zelf dus ik denk niet dat dit er ooit zal kome