De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.274
1.130.049
130

MaMafia.fr
57.281
404.818
119
MeineMafia.de
74.230
398.787
51
MojaMafia.pl
53.550
352.273
27
MojeMafie.cz
27.531
274.401
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.965
14
MafiaCreator.com
66.553
223.913
8
MinMaffia.se
15.025
60.516
8
MafyaKur.com
49.013
287.623
3
MiMafia.com
12.367
33.689
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

strafpunten uitdelen aan MM crew.

Admin26/Aug | 11:01 

MissionX
63 leden
Hawk schreef:
Mijn idee is als volg:

Wij speleigenaren krijgen strafpunten als we ons misdragen door topic's te verzieken enzovoort, Nou ik heb meerdere topic's gelezen waarMM crew zich ook misdraagd, Elk mens is gelijk dus kun moeten ook strafpunten moeten ontvangen

p.s: ik meen dit bericht serieus...!!!!

En wat denk je dat de MijnMaffia crew hiervan gaat vinden? Doe niet zo achterlijk...

Hawk26/Aug | 15:38 

Als je het zo "achterlijk " vind hou je kritiek dan voor je

Jazzy27/Aug | 00:30 

Micatoso.nl
1.075 leden
Grumpy schreef:
Sorry maar zijn jullie je gezonde verstand verloren?
Deze opmerking zie ik dus zeer zeker niet als respectvol of netjes!
Als op jullie spel een admin een speler voortrekt, dan haal jij als spel eigenaar , die admin toch uit z'n functie? Je wil immers een betrouwbare crew.

Denken jullie nu werkelijk dat baas 1 en baas 2 dat niet zouden doen bij HUN crew leden??
helemaal mee eens....maar zoals het nu is is het alsof je aan de kat overlaat of het toegestaan is om een muis op te eten.
Zoals ook al zovaak aangegeven dienen we ons gewoon netjes te gedragen op het forum, doe je dat niet dan kun je verwachten dat er soms eens kortaf gereageerd word, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je via contact formulier je klacht kwijt kan en dat je er antwoord op terug krijgt. Dat dat antwoord niet altijd is wat je hoopt......er bestaat nog zoiets als vrijheid van inzicht....
Natuurlijk dient iedereen zich netjes te gedragen en te verwoorden, maar dit werkt twee kanten op.
Ik zal heel eerlijk zijn over het contactformulier:
Na mijn aanvaring heb ik alles uitgeprint en verstuurd.
niet om het gelijk krijgen, maar omdat ik verbetering wens over hoe er hier soms met elkaar omgegaan wordt.
Dit is al ruim twee weken geleden verstuurd. raad eens ....totaal geen reactie terwijl ik netjes email en telfoonnummer geplaatst heb.
kom dus niet aanzetten met je krijgt altijd antwoord!
Dus "strafpunten gevn aan mm crewleden"
Dat kunnen de eigenaren van mm goed zelf!
het gaat in deze naar mijn mening niet om het straffen van mm crew, want idd wat doen we als we alleen jurgen overhouden?
Er zou een manier moeten komen om op een volwassen manier geschillen op te lossen.

mvg Dikke-Bips

Gonzales27/Aug | 11:29 

FinalMob
358 leden
Dikke-Bips schreef:
Deze opmerking zie ik dus zeer zeker niet als respectvol of netjes!
Als op jullie spel een admin een speler voortrekt, dan haal jij als spel eigenaar , die admin toch uit z'n functie? Je wil immers een betrouwbare crew.

Denken jullie nu werkelijk dat baas 1 en baas 2 dat niet zouden doen bij HUN crew leden??
helemaal mee eens....maar zoals het nu is is het alsof je aan de kat overlaat of het toegestaan is om een muis op te eten.
Zoals ook al zovaak aangegeven dienen we ons gewoon netjes te gedragen op het forum, doe je dat niet dan kun je verwachten dat er soms eens kortaf gereageerd word, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je via contact formulier je klacht kwijt kan en dat je er antwoord op terug krijgt. Dat dat antwoord niet altijd is wat je hoopt......er bestaat nog zoiets als vrijheid van inzicht....
Natuurlijk dient iedereen zich netjes te gedragen en te verwoorden, maar dit werkt twee kanten op.
Ik zal heel eerlijk zijn over het contactformulier:
Na mijn aanvaring heb ik alles uitgeprint en verstuurd.
niet om het gelijk krijgen, maar omdat ik verbetering wens over hoe er hier soms met elkaar omgegaan wordt.
Dit is al ruim twee weken geleden verstuurd. raad eens ....totaal geen reactie terwijl ik netjes email en telfoonnummer geplaatst heb.
kom dus niet aanzetten met je krijgt altijd antwoord!
Dus "strafpunten gevn aan mm crewleden"
Dat kunnen de eigenaren van mm goed zelf!
het gaat in deze naar mijn mening niet om het straffen van mm crew, want idd wat doen we als we alleen jurgen overhouden?
Er zou een manier moeten komen om op een volwassen manier geschillen op te lossen.

mvg Dikke-Bips[/quote]

Probleem is er niet, Simit sluit gelijk een topic na een reactie van hem... als je nieuwe aanmaakt voor verdere uitleg krijg je strafpunten niet echt netjes