De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.079
144

MaMafia.fr
57.283
404.877
133
MeineMafia.de
74.232
398.795
47
MojeMafie.cz
27.531
274.409
32
MojaMafia.pl
53.551
352.299
25
MafiaCreator.ro
22.150
241.973
12
MafiaCreator.com
66.554
223.932
8
MafyaKur.com
49.015
287.654
6
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MiMafia.com
12.367
33.692
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Drugs veilen

GangsterRik28/Aug | 10:23 

Hallo,

Ik zat te denken aan een eventuele extra categorie voor de veiling en ik dacht aan drugs

MVG

Gonzales28/Aug | 11:15 

FinalMob
358 leden
Goed idee ! zo wordt veiling misschien meer gebruikt

GangsterRik28/Aug | 13:31 

Beheerder schreef:
Goed idee ! zo wordt veiling misschien meer gebruikt

Dat was ook waar ik op hoopte Als iemand nog een ander idee heeft voor een object dat te veilen valt...

MVG

Oly28/Aug | 16:49 

Inderdaad een goed idee. Misschien is het ook leuk om bijvoorbeeld families te kunnen veilen?

GangsterRik28/Aug | 19:47 

Artemis schreef:
Inderdaad een goed idee. Misschien is het ook leuk om bijvoorbeeld families te kunnen veilen?

Dat is dan wel weer heel iets anders, maar zou inderdaad ook wel tof zijn... Ik zie dan voor mij dat enkel de don de familie kan veilen, maar dan wel op een moment dat hij het enige lid van de familie is? Of de don zet de familie op de veiling en wanneer hij verkocht wordt is de koper de nieuwe don en alle leden van de familie krijgen hetzelfde bedrag op hun bankrekening gestort en worden uit de familie gezet (de don mss meer geld laten krijgen ofzo)

Wat zou het beste zijn?

Heeft wel niks te maken met drugs veilen, en als dit er niet komt hoop ik dat drugs veilen toch zeker wel komt

MVG

Oly28/Aug | 21:18 

Inderdaad, dat er aan de familieleden niks verandert, en alleen de don wordt vervangen. Er moet dan natuurlijk wel informatie over de familie bekend worden voor eventuele mogelijke kopers, zoals inkomsten.

GangsterRik28/Aug | 23:44 

Artemis schreef:
Inderdaad, dat er aan de familieleden niks verandert, en alleen de don wordt vervangen. Er moet dan natuurlijk wel informatie over de familie bekend worden voor eventuele mogelijke kopers, zoals inkomsten.

Inkomsten kun je makkelijk zelf berekenen: het aantal geldmachines en de landoppervlakte in bezit staat op het familieprofiel... Gewoon de don vervangen lijkt me inderdaad het beste Dit is echt wel een goed idee vind ik! Nog iemand hier iets aan toe te voegen?

MVG

dam4d30/Aug | 12:29 

eldir
43 leden
Artemis schreef:

wrm zau je familie's kunnen vijlen? het is a. gratis aan te maken. en b. je moet vip hebben om het aan te maken. en c. je kan maar lid zijn van 1 familie te gelijk en d. in het echt kan het ook niet.

dus meschien. alleen als je lid ben van een familie dat je dan ranks kan vijlen aan leden!

Oly30/Aug | 15:48 

Dam4d schreef:
wrm zau je familie's kunnen vijlen? het is a. gratis aan te maken. en b. je moet vip hebben om het aan te maken. en c. je kan maar lid zijn van 1 familie te gelijk en d. in het echt kan het ook niet.

dus meschien. alleen als je lid ben van een familie dat je dan ranks kan vijlen aan leden!

a. Het is niet gratis, het kost meestal 100.000 bankgeld.
b. Nou, een extra reden waarom het op de veiling zou kunnen, zodat de koper niet VIP nodig heeft om toch een familie te krijgen.
c. Als je een familie wilt kopen, zorg je dat je al geen familie hebt.
d. Geld verdienen aan je famillie kan in het echt ook niet, het is een spel, niet een "echt".

Dus hier komt de conclusie uit dat familie en drugs eigenlijk een goed idee zouden zijn om op de veiling te plaatsen?

GangsterRik31/Aug | 12:45 

Dam4d schreef:
a. gratis aan te maken
Artemis schreef:
a. Het is niet gratis, het kost meestal 100.000 bankgeld.
Ja, maar dan heb je nog geen grond of geldmachines... Het kan zijn dat een familie-eigenaar zijn familie wegdoet voor een lagere prijs dan de totale waarde van grond en gelmachines samen.
Dam4d schreef:
b. je moet vip hebben om het aan te maken
Artemis schreef:
b. Nou, een extra reden waarom het op de veiling zou kunnen, zodat de koper niet VIP nodig heeft om toch een familie te krijgen.
Precies!
Dam4d schreef:
c. je kan maar lid zijn van 1 familie te gelijk
Artemis schreef:
c. Als je een familie wilt kopen, zorg je dat je al geen familie hebt.
Dat lijkt me logisch. En als je dan toch op een familie biedt op de veiling terwijl je er al een hebt komt simpelweg de boodschap "je bent al lid van een familie!". Dit lijkt me logisch
Dam4d schreef:
d. in het echt kan het ook niet.
Artemis schreef:
d. Geld verdienen aan je famillie kan in het echt ook niet, het is een spel, niet een "echt".
Jah... Heb je dan een beter idee om de veiling meer gebruikt te laten worden?

Artemis schreef:
Dus hier komt de conclusie uit dat familie en drugs eigenlijk een goed idee zouden zijn om op de veiling te plaatsen?
Van drugs vind ik persoonlijk dat het er zeker moet komen. Je kan tenslotte ook hoeren veilen, dit komt ongeveer op hetzelfde neer, dus ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het er niet zou komen. Dit dus zeker

Families veilen voor de don van een familie vind ik een goed idee wat voor mijn part zeker ook mag komen! Dus kort samengevat: de don kan zijn familie op de veiling zetten en iemand die nog geen familie heeft kan deze kopen en wordt dan zelf don, na de verkoop gaat de oude don uit zijn familie.

MVG