De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.029
45

MaMafia.fr
57.281
404.808
56
MeineMafia.de
74.230
398.774
22
MojeMafie.cz
27.531
274.396
11
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MiMafia.com
12.367
33.685
5
MojaMafia.pl
53.547
352.223
4
MafiaCreator.com
66.550
223.889
2
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

vip avatars!

dam4d30/Aug | 13:02 

eldir
43 leden
het klinkt een beetje fail, maar ik wil zo graag extra avtars op mijn spel hebben die alleen bedoelt zijn voor vip leden.

en ik voorspel nu al dat mensen gaan zeggen: "ja maar dan gaan ze gewoon die avatars copyeren en dan als eige gebruiken"

nau dan kunnen we gewoon die leden hun avatar resetten en als ze het dan nog een keer doen dan krijgen ze ban!

Aanvullend bericht:
en dan bijvoorbeeld als hun vip member chip afgelopen is dat hun avatar dan automatish word reset!

Laatst gewijzigd door dam4d op 2013-08-30 1:28 PM.

Raven30/Aug | 14:42 

DreamOn
18 leden
Ik snap het niet ik denk niet dat iemand VIP gaat kopen geww voor een avatar.

1.Je kan je eigen avatar maken of geww van google halen.
2.Het is niet meer uniek als dan iedereen met een VIP avatar rondloopt dus gaan ze geww zelf 1 kiezen van google ofzo.
3.Innd er kan gekopierd worden die avatars (een wat jij zegt hun avatar reseten doen ze het nogmaals hun bannen ?? kom op gww voor een stomme avatar ? Zo ga je echt geen actieve spelers hebben.)
Ik begrijp dat je VIP aantrekelijker zou willen maken maar dit zou echt niet helpen .....
Je kan VIP inmiddels all genoeg aantrekelijker maken bv geluksrad alleen voor VIP,VIP krijgt rapper energy terug all die dingen enzovoort.

Sorry dat ik je ideé zo afkraak maar ik wist niet echt hoe ik men mening minder aanvallend kon melden.

Mvg,Raven

Laatst gewijzigd door Raven op 2013-08-30 2:42 PM.

dam4d30/Aug | 16:42 

eldir
43 leden
Raven schreef:
Ik snap het niet ik denk niet dat iemand VIP gaat kopen geww voor een avatar.

1.Je kan je eigen avatar maken of geww van google halen.
2.Het is niet meer uniek als dan iedereen met een VIP avatar rondloopt dus gaan ze geww zelf 1 kiezen van google ofzo.
3.Innd er kan gekopierd worden die avatars (een wat jij zegt hun avatar reseten doen ze het nogmaals hun bannen ?? kom op gww voor een stomme avatar ? Zo ga je echt geen actieve spelers hebben.)
Ik begrijp dat je VIP aantrekelijker zou willen maken maar dit zou echt niet helpen .....
Je kan VIP inmiddels all genoeg aantrekelijker maken bv geluksrad alleen voor VIP,VIP krijgt rapper energy terug all die dingen enzovoort.

Sorry dat ik je ideé zo afkraak maar ik wist niet echt hoe ik men mening minder aanvallend kon melden.

Mvg,Raven

wel jammer dat er niet super veel instelbare dingen zijn voor vip. want het zau wel leuker zijn als er superveel dingen waren voor vip die instelbaar zijn

Daniel2/Sep | 18:00 

UrbanLegend
127 leden
Dam4d schreef:
het klinkt een beetje fail, maar ik wil zo graag extra avtars op mijn spel hebben die alleen bedoelt zijn voor vip leden.

en ik voorspel nu al dat mensen gaan zeggen: "ja maar dan gaan ze gewoon die avatars copyeren en dan als eige gebruiken"

nau dan kunnen we gewoon die leden hun avatar resetten en als ze het dan nog een keer doen dan krijgen ze ban!

Aanvullend bericht:
en dan bijvoorbeeld als hun vip member chip afgelopen is dat hun avatar dan automatish word reset!

je kan ook copieer beveileging inschakelen

Oly2/Sep | 18:25 

Daniel schreef:
je kan ook copieer beveileging inschakelen

Dat bestaat niet...

Daniel2/Sep | 19:17 

UrbanLegend
127 leden
Als die update er zou kome kan mijnmaffia daar een script in bijvoegen die daadwerkelijk bestaat dat je je rechtermuisknop niet kan gebruiken

Oly2/Sep | 19:19 

Daniel schreef:
Als die update er zou kome kan mijnmaffia daar een script in bijvoegen die daadwerkelijk bestaat dat je je rechtermuisknop niet kan gebruiken

Nogmaals, heeft geen nut. Kan je nog steeds afbeeldingen zeer makkelijk kopiëren. Maar verder snap ik het idee niet helemaal, waarom speciale avatars voor VIP-leden, wat is zegmaar het nut?

Daniel2/Sep | 19:26 

UrbanLegend
127 leden
Haha dat zou ik ook niet weten
Nouja...
Mischien om eerder geneigt te zijn om een vip account te kopen