De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
112

MaMafia.fr
57.281
404.705
119
MeineMafia.de
74.229
398.769
60
MojeMafie.cz
27.529
274.383
25
MojaMafia.pl
53.544
352.185
13
MafiaCreator.com
66.549
223.882
12
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
9
MinMaffia.se
15.025
60.512
6
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MafyaKur.com
49.011
287.543
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Beroepen:

DDjoen12/Okt | 00:32 

Crime-mind
267 leden
Beste MM speleigenaren:

(Dit is een soort van beroep, de maffia wereld blijft er gewoon in doorgaan, maar het beroep dient als een soort van dekmantel.)

Ik had een idee om het spel een beetje uitdagender te maken,
stel je hebt zwart geld en wit geld. Als je beroepen hebt kan je dit laten "Witwassen" door bijvoorbeeld een bankier,
En als je gepakt word met bepaalde zware criminaliteit dat je een advocaat kan inhuren. (missies moet doen om zijn client vrij te krijgen.)
Als er mensen zijn vermoord dat er een Politie agent op onderzoek moet uitgaan, (Bepaalde missies moet doen) om de dader te pakken en hem voor de rechter kan slepen.
En als er een dode speler is, dat er een lijkschouwer ook weer bepaalde missies moet doen om de doodsoorzaak te achterhalen

Advocaat , kan bijvoorbeeld uitgroeien tot rechter

Lijkschouwer , kan bijvoorbeeld uitgroeien tot dokter

Bankier , kan bijvoorbeeld uitgroeien tot Mede-bank eigenaar (die bijvoorbeeld een bepaalde % kan ontvangen van de bank)

Politie , Kan uitgroeien tot bijvoorbeeld commissaris.

Ik weet zelf niet of dit haalbaar is voor Mijnmaffia,
Maar dit zou denk ik wel de continuïteit van het spel omhoog kunnen gooien doordat er meer te doen is in het spel.

Graag uw mening / aanvullingen
of

mvg.

Laatst gewijzigd door DDjoen op 2013-10-12 12:51 AM.

Ricardo13/Okt | 06:29 

dutchcrimestar
75 leden
Ik vind je idee in het algemeen erg leuk.

Maar ik zou het wel anders doen kwa werk groei.

Van advocaat naar rechter zie ik de link.
maar van lijkschouwer naar arts niet zo maarja dat is altijd nog uit te werken.

Dus ik vind het een erg leuk idee wat in mijn ogen ook voor veel uitbreidingen kan zorgen.

Zoals een recht systeem
Politie vs Crime enzovoort.

zebia13/Okt | 19:49 

byzantus
123 leden
Goed idee, de beroepen tonen voor een goede ronde in je maffiaspel. Zo hebben de leden elkaar nodig.

Webbie20/Okt | 17:15 

TheMobstarz
97 leden
Erg leuk,

Ik weet niet of je het bedoeld maar, Hebben ze dan allemaal verschillende missie's?

DDjoen20/Okt | 21:44 

Crime-mind
267 leden
zou mogelijk zijn, aparte side missies als je snapt wat ik bedoel, in-game clienten helpen, bijvoorbeeld bij "Rechtzaken"als je zware misdaden hebt gepleegd bijvoorbeeld. maar dit hangt natuurlijk ook wel af van MM zelf, maar dit zou wel een leuke toevoeging zijn vindt ik zelf, het spel wordt dan ook in 1 keer een stuk groter, er is meer in het spel te doen. waardoor spelers op je game blijven en sneller credits kunnen kopen als ze deze nodig hebben.

Misschien een ideetje erbij,
Je begint ook als groentje, zou het dan wat zijn dat je bijvoorbeeld in de winkel boeken kan kopen voor dan "bepaalde" opleidingen (boeken die bijvoorbeeld 1 miljoen kosten, dat wanneer je 20 boeken in je bezit hebt je kan studeren aan de universiteit) en wanneer je bent afgestudeert je een extra rang, beroep krijgt bijvoorbeeld Groentje/Advocaat of groentje/dokter
en je zo je "Beroep" missies unlocked?
(Je beroep zeg maar achter je naam)

mvg

Laatst gewijzigd door DDjoen op 2013-10-20 10:12 PM.

dam4d21/Okt | 09:22 

eldir
43 leden
docter is er al. je moet de opject ziekenhuis in bezit hebben. maar bijvoorbeeld bankier en advocaat? die zau echt moeten komen!

Webbie21/Okt | 14:36 

TheMobstarz
97 leden
DDjoen, Ik vind je idee echt geweldig.

En best uniek
Vooral met die boeken
maar moeten ze dan niet alsnog misdaden doen? tis en blijft een maffia game

DDjoen21/Okt | 15:22 

Crime-mind
267 leden
ja, de maffia opties blijven er gewoon in zitten, maar de beroepen dienen als een soort van dekmantel in de maffia wereld, wordt het spel misschien wat realistischer.

Webbie21/Okt | 16:17 

TheMobstarz
97 leden
DDjoen schreef:
ja, de maffia opties blijven er gewoon in zitten, maar de beroepen dienen als een soort van dekmantel in de maffia wereld, wordt het spel misschien wat realistischer.

oke het is nu voor mij 100% duidelijk geweldig dit