De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.278
1.130.098
83

MaMafia.fr
57.283
404.892
69
MeineMafia.de
74.232
398.797
24
MojeMafie.cz
27.531
274.412
18
MojaMafia.pl
53.551
352.316
12
MafiaCreator.ro
22.150
241.975
8
MafiaCreator.com
66.556
223.944
5
MafyaKur.com
49.016
287.672
3
MinMaffia.se
15.026
60.520
3
MiMafia.com
12.367
33.694
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

samen werking met niet mm netwerk

Jazzy14/Okt | 13:32 

Micatoso.nl
1.075 leden
Is het een idee als mijnmaffia andere netwerken aanroept, zodat alle eigenaren toch melding kunnen maken van reclame die van andere netwerken afkomen? en vice versa natuurlijk.

Op deze manier kan er toch wat aan gedaan worden.

Moontje16/Okt | 11:51 

Er kan al wat aangedaan worden, serverban voor degene die reclame maakt. Wordt helaas niet gedaan.

MrBig16/Okt | 15:19 

Dikbips schreef:
Is het een idee als mijnmaffia andere netwerken aanroept

Wat verstaat u onder 'andere netwerken' ?

Beheerder16/Okt | 19:36 

killingmaffioso
292 leden
ik denk dat hij bedoeld dat mm met een ander website praat die dezelfde doeleinde heeft zoals mijnmaffia.

maar dan zal ik ook iets bij toevoegen.

is het dan ook niet slim om 1mans bedrijven ook te benaderen zoals weedwar en bendes..?? ( geen reclame )

Moontje16/Okt | 19:48 

Eigenlijk is het heel simpel.
Stel in dat je moet aanmelden met een geldig email adres en laat het account activeren dmv een email link ( zoals nu al kan !! )
Je bent dan al gelijk van een hoop ellende verlost.

Wat wel een goede aanvulling kan zijn is dat je kunt bannen op email ( kan alleen wanneer is aangemeld met geldig mail adres dus verificatie is dan nodig ! )

Voorts ben ik persoonlijk van mening dat reclame makers hun deeg wel krijgen van andere spelers , en dat wij wij als speleigenaren een beetje vertrouwen moeten hebben in onze eigen spellen.
Spelers zullen best eens gaan kijken op die zo genaamde reclame spellen maar zullen snel terug keren naar daar waar het vertrouwd is ! Bannen en negeren is de beste oplossing als je er niet tegen kan
Mijn mening he :')

Laatst gewijzigd door Moontje op 2013-10-16 7:50 PM.

Jazzy16/Okt | 20:55 

Micatoso.nl
1.075 leden
Cmurder schreef:
Wat verstaat u onder 'andere netwerken' ?

op de schandpaal zie je regelmatig na een reclame melding het antwoord: geen mijnmaffiaspel

Ik begrijp dat je er dan geen eigenaar van zo'n spel op aan kunt spreken.

Door in deze gevallen samen te werken met soortgelijke netwerken als mijnmaffia zou dat dus wel kunnen.
Want ook die spellen zullen liever geen reclame makers willen zien.

vin-diesel22/Okt | 23:59 

itsCrimeTime
2.194 leden
Dikke-Bips schreef:
op de schandpaal zie je regelmatig na een reclame melding het antwoord: geen mijnmaffiaspel

Ik begrijp dat je er dan geen eigenaar van zo'n spel op aan kunt spreken.

Door in deze gevallen samen te werken met soortgelijke netwerken als mijnmaffia zou dat dus wel kunnen.
Want ook die spellen zullen liever geen reclame makers willen zien.

Je zou eventueel ook zelf contact kunnen nemen met de eigenaren van het spel. (als je weet waar het spel aangemaakt is, en / of wie de eigenaar is van het spel).

Paar weken terug had ik reclame op mijn spel (geen maffiaspel), en had contact opgenomen met de aanbieder van die website. Ik laat de inhoud van die website maar achterwege, dat was te erg voor woorden.. Maar de website was binnen ander half uur uit de lucht en kreeg netjes een mail terug.

Het is voor MM lastiger om mailtjes te sturen over 'reclame makers' en weer wachten op antwoord, en als het in hun eigen systeem gebeurt, hoeven ze niet te wachten, en kunnen ze er per direct bij.

Met vriendelijke groet,
Time

Cooper25/Okt | 19:44 

Op zich is dit niet echt een optie... We zouden hierbij dan beroep moeten doen op de "eerlijkheid" van andere netwerken, aangezien we hier zelf geen enkele vorm van controle over hebben: doen ze er binnen die andere netwerken echt iets aan en is de informatie die doorkomt wel echt correct?

Daarnaast brengt dit een hoop extra administratie met zich mee: netwerk X melden dat er van hun kant reclame gemaakt wordt, netwerk Y geeft zelf klachten door, ... → vrijwel onmogelijk te realiseren.

De eigen opties gebruiken is hierin echt de beste optie (spambeveiliging, e-mail bevestiging, ...).

Heisenberg25/Okt | 20:27 

MafiaTroubles
155 leden
Vrijwel alle niet-mijnmaffia spellen staan op zichzelf. De netwerken die mijnmaffia na maken zijn niet succesvol en hebben geen actieve spellen.

Jazzy25/Okt | 23:48 

Micatoso.nl
1.075 leden
bedankt voor alle reacties.
idee op zich wel aardig, maar niet haalbaar....

slotje graag