Forum
hoger/lager update
dam4d27/Okt | 18:34
dat je zelf de prijzen van de rondes kan aanpassen. en dat je ook kan aanpassen of ze moeten betalen om mee te doen (en ook hoeveel)
meschien ook leuk dat je credits kan winnen als je credits uitdelen hebt (zelfde geld voor vip)
zoiezo dat er wel een minimum ronde is. anders wint iedereen al credits bij de eerste ronde. mischien vanaf ronde 5 (of instelbaar hoger, als er eerlijk word gedaan.)
zelf was ik namelijk vanplan om het zo in te stellen
1. $100000
2. $200000
3. $300000
enzovoort
10. 10 credits
11. 11 credits
12. 12 credits
enzovoort
maar het zau ook anders kunnen. het was alleen een voorbeeld.
meschien ook leuk dat je credits kan winnen als je credits uitdelen hebt (zelfde geld voor vip)
zoiezo dat er wel een minimum ronde is. anders wint iedereen al credits bij de eerste ronde. mischien vanaf ronde 5 (of instelbaar hoger, als er eerlijk word gedaan.)
zelf was ik namelijk vanplan om het zo in te stellen
1. $100000
2. $200000
3. $300000
enzovoort
10. 10 credits
11. 11 credits
12. 12 credits
enzovoort
maar het zau ook anders kunnen. het was alleen een voorbeeld.
Oly27/Okt | 23:04
Dam4d schreef:
eigen prijzen instellen, net zoiets als het geluksrad?
dat je zelf de prijzen van de rondes kan aanpassen. en dat je ook kan aanpassen of ze moeten betalen om mee te doen (en ook hoeveel)
meschien ook leuk dat je credits kan winnen als je credits uitdelen hebt (zelfde geld voor vip)
zoiezo dat er wel een minimum ronde is. anders wint iedereen al credits bij de eerste ronde. mischien vanaf ronde 5 (of instelbaar hoger, als er eerlijk word gedaan.)
zelf was ik namelijk vanplan om het zo in te stellen
1. $100000
2. $200000
3. $300000
enzovoort
10. 10 credits
11. 11 credits
12. 12 credits
enzovoort
maar het zau ook anders kunnen. het was alleen een voorbeeld.
meschien ook leuk dat je credits kan winnen als je credits uitdelen hebt (zelfde geld voor vip)
zoiezo dat er wel een minimum ronde is. anders wint iedereen al credits bij de eerste ronde. mischien vanaf ronde 5 (of instelbaar hoger, als er eerlijk word gedaan.)
zelf was ik namelijk vanplan om het zo in te stellen
1. $100000
2. $200000
3. $300000
enzovoort
10. 10 credits
11. 11 credits
12. 12 credits
enzovoort
maar het zau ook anders kunnen. het was alleen een voorbeeld.
eigen prijzen instellen, net zoiets als het geluksrad?
dam4d2/Nov | 21:06
Oly schreef:
precies!
eigen prijzen instellen, net zoiets als het geluksrad?
precies!














Afrojack6/Nov | 00:11
ik dek niet dat ze dat gaan doen aangezien je al het geluksrad zo ka instelle als jij wilt

culmo6/Nov | 19:39
Dam4d schreef:
Laatst gewijzigd door culmo op 2013-11-06 7:53 PM.
dat je zelf de prijzen van de rondes kan aanpassen.
Dat kan al: Leden bewerken --> Speler --> Kies de prijs maar! Laatst gewijzigd door culmo op 2013-11-06 7:53 PM.
Bigpapa6/Nov | 19:46
Culmo schreef:
Het idee is dat je met HOGER/LAGER credits of geld kan winnen en dat dit instelbaar wordt. Het idee is niet dat je willekeurig leden kan bewerken.
Het is eigenlijk wel een erg leuk idee, omdat dit bij bepaalde startbedragen het spel uit balans kan brengen.
Laatst gewijzigd door Bigpapa op 2013-11-06 7:48 PM.
Dat kan al: Leden bewerken --> Speler --> Kies de prijs maar!
Het idee is dat je met HOGER/LAGER credits of geld kan winnen en dat dit instelbaar wordt. Het idee is niet dat je willekeurig leden kan bewerken.

Het is eigenlijk wel een erg leuk idee, omdat dit bij bepaalde startbedragen het spel uit balans kan brengen.
Laatst gewijzigd door Bigpapa op 2013-11-06 7:48 PM.
culmo6/Nov | 19:58
Artemis schreef:
Artemis schreef:
Laatst gewijzigd door culmo op 2013-11-06 7:58 PM.
Het idee is dat je met HOGER/LAGER credits of geld kan winnen en dat dit instelbaar wordt. Het idee is niet dat je willekeurig leden kan bewerken.
Ik vond het al een vreemd idee (niet duidelijk en spelfouten) 

Artemis schreef:
Het is eigenlijk wel een erg leuk idee, omdat dit bij bepaalde startbedragen het spel uit balans kan brengen.
Klopt, hoewel een spel-eigenaar vaak zelf het spel uit balans brengt. Laatst gewijzigd door culmo op 2013-11-06 7:58 PM.