De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.068
132

MaMafia.fr
57.282
404.875
134
MeineMafia.de
74.231
398.794
59
MojeMafie.cz
27.531
274.409
30
MojaMafia.pl
53.551
352.299
23
MafiaCreator.com
66.554
223.930
8
MafiaCreator.ro
22.150
241.971
8
MinMaffia.se
15.026
60.520
6
MafyaKur.com
49.015
287.648
5
MiMafia.com
12.367
33.691
5
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Minigame(s) met de muis -armworstelen, ... of ...

Eigenaar11/Nov | 08:48 

Omdat ik zelf de indruk krijg dat de minigames een zeer uniek onderdeel zijn in de maffiagames lijkt het me zeer gepast om, net als afgelopen/vorig jaar een nieuwe game te introduceren.
-Namelijk armworstelen.

De game kan dan zo gespeeld worden dat de gebruiker zo snel en zo heel véél mogelijk op de linkermuisknop moet drukken om te winnen met het armworstelen of een andere game die nog nader verzonnen kan worden.

*Weten jullie anders nog leuke minigames te verzinnen? Waardoor de speler zo snel en zoveel mogelijk de linkermuisknop moet indrukken om de minigame te winnen?

Games zoals met de pijltjes toetsen racen en gericht schieten met de muis bestaat al wel. Dus dit leek mij een erg leuke nieuw te introduceren minigame -idee

Aanvullend bericht:
Bijvoorbeed het armworstelen kan dieper worden uitgebreid naar worstelen met een speler van dezelfde game of het gehele mm-nerwerk. Zelfde principe als poker

Note: Géén reacties gewenst als; goed idee, mee eens, etc. Heb je iets toe te voegen om het idee sterker/realistischer/completer te maken. Graag, laat je dan horen

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2013-11-11 8:54 AM.

dam4d11/Nov | 11:17 

eldir
43 leden
meschien een update voor boksen. dat je (bijvoorbeeld met vip) dat je dan met de knoppen zelf kan kiezen hoe je poppetje vecht. wel een nadeel zal zijn dat je dan een poppetje ben met je avatar als hoofd en dat dit er niet echt mooi uit ziet. maar daar kan wel wat op bedacht worden

bram125329/Nov | 19:55 

GunzFire
45 leden
Er bestaan veel klikbots wat denk je van iets doen zoals bij dat politie captcha verschillende prentjes indrukken en als ze ingedrukt zijn dat ze van plaats verwisselen?

Eigenaar18/Dec | 02:25 

Dam4d schreef:
meschien een update voor boksen. dat je (bijvoorbeeld met vip) dat je dan met de knoppen zelf kan kiezen hoe je poppetje vecht.
Zou ook een leuke upgrade zijn! Uiteraard dan aan te schaffen in de uitbreidingenwinkel
wel een nadeel zal zijn dat je dan een poppetje ben met je avatar als hoofd en dat dit er niet echt mooi uit ziet. maar daar kan wel wat op bedacht worden
Zeker, want dit zou dan geen onderdeel uit hoeven te maken. Je kan enkel met de armen(en bokshandschoenen) ookal een mooi beeldje krijgen van een 'echt' gevecht.

Bram1253 schreef:
Er bestaan veel klikbots wat denk je van iets doen zoals bij dat politie captcha verschillende prentjes indrukken en als ze ingedrukt zijn dat ze van plaats verwisselen?
Hahaha, jij bedoeld dat spel als met die balletjes (tijdens een googelshow ofzo)

Zou ook leuk zijn. Maar ik bedoel meer iets met de muisknop. En dan wel precies zo dat klikbots onmogelijk toepasbaar zijn.

Ik hou het idee voorlopig even op
- Armworstelen en
- Boksen

Want dat laatste mag toch zeker wel uitgebreider worden? Of vinden jullie dat het boksen zo wel goed is? Daarom opende ik deze topic

Azazel18/Dec | 09:22 

TimetoGodfather
931 leden
Geen uitwerking, maar wel een nieuwe minigame?
Steen-papier-schaar?

Eigenaar18/Dec | 11:24 

Azazel schreef:
Geen uitwerking, maar wel een nieuwe minigame?
Wat bedoel je daarmee?
Ik zie het graag allebei. Maar dan moet 1 van de 2 wel sterk genoeg zijn om uitgewerkt te kunnen worden

Azazel18/Dec | 12:11 

TimetoGodfather
931 leden
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe minigame had bedacht, maar daar geen uitwerking van had

GangsterRik18/Dec | 13:18 

Mss een ander idee voor bokspower trainen, niet met de muis maar met het toetsenbord Een spelletje waarin je reactiesnelheid van belang is (ook belangrijk bij het boksen)

Je ziet gedurende een halve minuut in beeld afwisselend bijvoorbeeld een F en een J verschijnen. Telkens wanneer deze verschijnt moet je deze indrukken op je toetsenbord. Druk je verkeerd krijg je een minpunt, druk je juist een pluspunt. En naargelang het aantal punten dat je hebt gaat je bokslevel omhoog (dus dan werkt boksen met een level zoals schietervaring en niet meer met 1,2 of 3 powerpunten per sessie).

Dus concreet, dit werkt met 2 knoppen (mss instelbaar door de eigenaar welke twee?) die afwisselend moeten worden ingedrukt.

MVG

owner010 (Permanent verbannen)31/Dec | 07:17 

tegen je medespelers boksen ipv tegen de computer

Devil_66631/Dec | 12:11 

Layouts_Service
22 leden
Wietze schreef:
tegen je medespelers boksen ipv tegen de computer

dat kan in bokswedstrijden

Maar het lijkt me wel tof als je hier ook bokspower voor zou krijgen