De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.276
1.130.059
165

MaMafia.fr
57.281
404.820
149
MeineMafia.de
74.231
398.789
70
MojeMafie.cz
27.531
274.405
42
MojaMafia.pl
53.551
352.277
26
MafiaCreator.ro
22.149
241.967
19
MafiaCreator.com
66.553
223.916
8
MafyaKur.com
49.014
287.633
6
MinMaffia.se
15.026
60.518
5
MiMafia.com
12.367
33.689
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

idee mbt land oppervlakte

JustMe22/Dec | 21:47 

mymaffia4life
326 leden
1 lid van de family geen inkomsten krijgt van land is niet helemaal eerlijk vind ik.
wat wel een optie daar tegen over zou kunnen zijn is voorbeeld:
1 fam lid = op 1 km 2 eurie
2 fam lid = op 1 km 5 eurie
3 fam lid = op 1 km 10 eurie
4 fam lid = op 1 km 25 eurie
5 of meer leden op 1 km 50 eurie.

om land weer vrij te krijgen zou je ook kunnen denken aan een dode fam lid.
als er een fam uit meerdere personen bestaat.
en een fam lid word vermoord word er elke keer 5% land vrij gezet om opnieuw verkocht te kunnen worden.

dit zou je eventueel oom met geld machines kunnen doen om het spel meer in balance te brengen zodat de sterken ook weer minder sterk kunnen worden door de crach van vliegen.

Jazzy22/Dec | 23:00 

Micatoso.nl
1.075 leden
JustMe schreef:
en een fam lid word vermoord word er elke keer 5% land vrij gezet om opnieuw verkocht te kunnen worden.

dit zou je eventueel oom met geld machines kunnen doen om het spel meer in balance te brengen zodat de sterken ook weer minder sterk kunnen worden door de crach van vliegen.

Dit vind ik wel wat hebben...

Soulsheart23/Dec | 09:09 

maffiabigboss
499 leden
Jezus schreef:
[quote=JustMe]

Dit vind ik wel wat hebben... [/quote]

Ik eigenlijk niet leden gaan dan elkaar grof gezegd elkaar naaien door elkaar steeds te killen dan houd je straks geen enkel lid meer over

Jazzy23/Dec | 22:31 

Micatoso.nl
1.075 leden
Stormbreaker schreef:
[quote=Jezus][quote=JustMe]

Ik eigenlijk niet leden gaan dan elkaar grof gezegd elkaar naaien door elkaar steeds te killen dan houd je straks geen enkel lid meer over[/quote]

killen hoort in het spel....daar gaat de discussie niet over

Cambino24/Dec | 08:19 

CambinoMafia
331 leden
Jezus schreef:
[quote=Stormbreaker][quote=Jezus][quote=JustMe]

Ik eigenlijk niet leden gaan dan elkaar grof gezegd elkaar naaien door elkaar steeds te killen dan houd je straks geen enkel lid meer over[/quote]

killen hoort in het spel....daar gaat de discussie niet over[/quote]
Precies en dan hebben we nog bescherming kopen in wissel kantoor.

Spijker26/Dec | 18:13 

Emanya.eu
732 leden
aan de ene kant zie ik een topic over het teruglopend aantal spelers.
en dan lees ik dit.
hoe wil je het realiseren dat er minimaal 3 leden in een familie moeten zijn als er spellen zijn die er amper 6 per dag online hebben ?
2 families maken en als er al een nieuwe speler komt kan die het wel vergeten ?of is hij of zij verplicht een van die twee families te joinen omdat er geen andere optie is?
ik heb dit eens lang geleden met een eigenaar uitgeprobeerd en van het moment dat de regel ,minimaal 3 leden te hebben in een familie,inging is dat spel ook stukgelopen .
jullie ideeen zijn prima maar dat geld in mijn ogen alleen voor de eerste 5 games in de mm lijst