De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
59

MaMafia.fr
57.281
404.705
61
MeineMafia.de
74.229
398.769
32
MojeMafie.cz
27.529
274.383
21
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
8
MafiaCreator.com
66.549
223.882
6
MafyaKur.com
49.011
287.540
5
MojaMafia.pl
53.544
352.183
4
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Aangekochte talen - eigen teksten / pagina's

GangsterRik23/Dec | 00:42 

Ik weet dat het al voorgesteld is, maar ik snap niet goed waarom het niet wordt uitgevoerd. Het is namelijk nogal nutteloos om extra talen te kopen zonder de uitvoering hiervan.

Enkele voorbeeldjes:

Ik snap eigenlijk niet waarom dit er niet is, dit is toch echt wel hét belangrijkste om spellen internationaal te maken, en dat was toch wel de hoofdbedoeling wanneer de extra talen gelanceerd werden? En ik denk dat dat zonder dit echt niet mogelijk is... of toch zeer moeilijk.

Dus vandaar dat ik het nog eens aanvraag Als iemand dit een slecht idee vindt, kan je dan ook zeggen waarom precies?

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2013-12-23 12:44 AM.

Bigpapa25/Dec | 17:53 

HamsterBende
661 leden
Opzich een goed idee, loop er ook wel eens tegen aan, maar... Voor 20 talen misdaden instellen, en dan hebben we het nog niet eens over de voorpagina...?

GangsterRik25/Dec | 18:16 

Artemis schreef:
Opzich een goed idee, loop er ook wel eens tegen aan, maar... Voor 20 talen misdaden instellen, en dan hebben we het nog niet eens over de voorpagina...?

Momenteel zijn er 12 talen beschikbaar op MM.

1) Ik denk niet dat jij die alle 12 spreekt OF een crewlid hebt die die talen spreekt en ze voor jou kan vertalen, dus heeft het ook geen nut die aan te kopen, want als er een lid zou komen naar jouw site die die taal spreekt en geen nederlands kent versta je hem / haar niet.

2) Het is veel werk ja. Maar als je een extra taal koopt moet je dat er maar voor over hebben vind ik - liever veel werk en alles netjes vertaald dan weinig werk en sommige stukken die gewoon in het nederlands blijven staan... toch?

En ook al heb je dan 12 invoervakjes in 12 verschillende talen per misdaad en 12 invoervelden bij je voorpagina of andere pagina's, 12 verschillende advertentieblokken per taal... Beter dat dan dat het niet vertaald wordt, toch?

(toevoeging aan mijn idee: als je niks invult bij een taal, zie je op de site gewoon hetgeen wat bij nederlands - de standaardtaal op de site - staat. Voor de eigenaren die te lui zijn om te vertalen )

Dus, als je een goed draaiende site wil hebben in verschillende talen kan dat in mijn ogen tot op heden niet. Te veel invoervakjes? Hoe meer hoe beter, als je tekst maar vertaald wordt vind ik dan. En een eigenaar die echt een goed draaiende site wil zal dat er zeker wel voor over hebben.

MVG

Jazzy25/Dec | 21:12 

Micatoso.nl
1.075 leden
Ik snap eigenlijk niet waarom dit er niet is, dit is toch echt wel hét belangrijkste om spellen internationaal te maken

Is dat zo?
Er is ook een duitse versie van mijnmaffia en een engelse...
dus ik denk niet dat internatiool zijn een pre is bij mijnmaffia

GangsterRik26/Dec | 11:19 

Jezus schreef:
Is dat zo?
Er is ook een duitse versie van mijnmaffia en een engelse...
dus ik denk niet dat internatiool zijn een pre is bij mijnmaffia

Je snapt me niet

Ik wil zeggen, als je één spel in meerdere talen speelbaar wil maken, dan is dit essentieel. Want zoals het nu is, gaat dat niet. En waarom zou je dan nog extra talen kopen ...

MVG

Damian29/Dec | 01:14 

MaffiaDC
126 leden
Vertaal programma's falen vandaar, denk ik.

Neem een goed voorbeeld als Google Translate. De engelse vertaling faalt nogal.

- Damian

Laatst gewijzigd door Damian op 2013-12-29 1:14 AM.

GangsterRik29/Dec | 17:43 

Damian schreef:
Vertaal programma's falen vandaar, denk ik.

Neem een goed voorbeeld als Google Translate. De engelse vertaling faalt nogal.

- Damian

Juist daarom dat ik dit topic open. Ik had tot voor kort een scriptje van google op mn site staan dat de pagina vertaalde, maar ik heb het na een lange tijd weggedaan om echte, juiste vertalingen te gebruiken door een taal te kopen op MM. En ik vind het dan een beetje jammer dat alles wat je zelf invoert op eigen pagina's e.d. niet vertaald wordt... Vooral de voorpagina is hierin essentieel...

MVG

Heisenberg4/Jan | 17:39 

MafiaTroubles
155 leden
Dit is iets wat er gewoon moet komen. Het is op dit moment inderdaad vrij nutteloos om andere talen te kopen omdat veel dingen nog steeds Nederlands zijn. Nu zullen er mensen zijn die zeggen "ja maar ik heb 12 talen" Spreek jij al die talen? Nee! Je hebt daar dus toch niet veel aan.