De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.993
143

MaMafia.fr
57.281
404.708
159
MeineMafia.de
74.229
398.769
62
MojeMafie.cz
27.529
274.383
42
MojaMafia.pl
53.544
352.185
15
MafiaCreator.ro
22.149
241.953
13
MafiaCreator.com
66.549
223.883
9
MafyaKur.com
49.011
287.549
7
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

familie rang

timo23/Dec | 12:12 

maffiazoneNL
72 leden
Beste mensen van mm
Zou het niet leuker zijn als families ook ranks hebben
Bijvoorbeeld : de gangsta.s lv 2 of the boses lv 15
Dan des te hoger de rank des te meer leden je kunt krijgen en dat je dan meer geld je krijgt van geld machines en je land
En dan kan je de uitbreiding voor een paar mp kan kopen
Wat vinden jullie er van

GangsterRik23/Dec | 12:30 

Timo schreef:
Beste mensen van mm
Zou het niet leuker zijn als families ook ranks hebben
Bijvoorbeeld : de gangsta.s lv 2 of the boses lv 15
Dan des te hoger de rank des te meer leden je kunt krijgen en dat je dan meer geld je krijgt van geld machines en je land
En dan kan je de uitbreiding voor een paar mp kan kopen
Wat vinden jullie er van

Goed idee! want nu is het wel heel erg makkelijk om het maximum aantal leden in je familie te verhogen, gewoon een clubhuis kopen...

Samen met de andere ideeën die hier de laatste tijd gepost werden m.b.t. families denk ik dat de families op zich al heel wat beter zouden zijn in het spel!

Als ik die even samenvoeg met wat persoonlijke ideetjes ( ):

Je kan een familie starten en er een tweede lid bijnemen. D.m.v. familie misdaden kan je de rank van je familie laten stijgen. Per keer je een rank stijgt kunnen er 1 of 2 familieleden bij in je familie. Eens je 3 familieleden hebt kun je geldmachines beginnen kopen voor je familie, eens je 5 leden hebt kun je landoppervlakte kopen. De hoeveelheid oppervlakte die je mag bezitten is X keer het aantal leden dat in je familie zit.

Families kunnen op die manier best wel leuk worden vind ik...

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2013-12-23 12:35 PM.

timo23/Dec | 12:57 

maffiazoneNL
72 leden
Ja precies goede aanvulling

Fartinator24/Dec | 01:21 

Make-the-deal
48 leden
Ik vind de manier waarop familie's nu in elkaar zitten prima. Maar zoals je zegt is het wel makkelijk om meer en meer leden in je familie te krijgen door simpelweg een clubhuis te kopen.

Dat is ook waarom ik een ander voorstel heb :

Als je nu stages maakt naar een aantal leden in overeenkomst met de prijs per clubhuis?

Dus om het even te schetsen met een voorbeeld :

Je begint bij een familie aan te maken met een leden van maximum 5 spelers.

Als je een clubhuis koopt, kan je je familie uitbreiden naar 10 personen en kost dit je 10.000.000 ( random som )

Als je daarna weer wilt uitbreiden, breid je naar een hoger 'level' uit en kan je 25 spelers in je familie toelaten.

Het volgende level zijn dan 50 spelers en kost dan weer een bepaalde som X.

Bovendien vind ik het oprichten van een familie veel te goedkoop, dat zou de eigenaar ook zelf moeten kunnen instellen.

Mvg,
Fartinator

GangsterRik24/Dec | 15:55 

Fartinator schreef:
Bovendien vind ik het oprichten van een familie veel te goedkoop, dat zou de eigenaar ook zelf moeten kunnen instellen.

Mvg,
Fartinator

Ha ja, daar had ik nog niet op gelet Dat zou wel moeten kunnen...

Maar naar mijn mening kunnen de families echt nog veel verder worden uitgewerkt... Nu zijn er families en je kan familie misdaden doen bijvoorbeeld en je krijgt er geld van maar meer niet. Dat idee van die rang vind ik wel wat hebben...

De families zoals ze nu zijn, tja, ze zijn er, meer niet. Ik vind dat ze wel wat meer onderdeel van het spel mogen worden

MVG

timo24/Dec | 16:40 

maffiazoneNL
72 leden
Ja de families mogen best wel meer invloed hebben in het spel

Laatst gewijzigd door timo op 2013-12-24 8:38 PM.

Fartinator26/Dec | 17:49 

Make-the-deal
48 leden
De families zoals ze nu zijn, tja, ze zijn er, meer niet. Ik vind dat ze wel wat meer onderdeel van het spel mogen worden

MVG

Daar ben ik het mee eens.