De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.271
1.130.007
154

MaMafia.fr
57.281
404.797
169
MeineMafia.de
74.229
398.769
110
MojeMafie.cz
27.530
274.388
44
MojaMafia.pl
53.545
352.193
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
19
MafiaCreator.com
66.550
223.884
11
MinMaffia.se
15.025
60.512
8
MiMafia.com
12.366
33.679
4
MafyaKur.com
49.012
287.574
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Gelukt,Mislukt geluid!

Raven27/Dec | 22:54 

DreamOn
18 leden
Beste spelbeheerders,

Mijn ideé is als je een misdaad pleegt is het geww "hey misdaad gelukt" of "neen sorry mislukt".
Dat is allemaal wel fijn enzo maar een leuk geluidje zou dat kleine extratje zijn dat de speelervaring leukermaakt.
Stel je voor je begint op een spel je doet een misdaad een hij lukt van de 1ste keer als je het zou doen zoals het nu is zal je vast denken jah oké maar met een posetief geluid ga je er een leuker gevoel bij krijgen.
Natuurlijk is dit niet zo voor iedereen een sommige luisteren graag hun muziek tussen door.
Dus dacht ik ook een optie te zetten bij de instelling om het aan of uit te zetten.

Dit ideé is heel simpel een stelt opzich niet veel voor maar het is een leuk extratje om mensen aan het spelen te krijgen.

Ps, Is dit niet duidelijk genoeg laat het me dan weten.

Mvg,Raven

Laatst gewijzigd door Raven op 2013-12-27 10:56 PM.

GangsterRik28/Dec | 13:51 

Raven schreef:
Ps, Is dit niet duidelijk genoeg laat het me dan weten.

Mvg,Raven

Het is duidelijk

En dat lijkt me wel een tof idee. Overbodig in feite, maar het kan wel je spelers vrolijk maken. Maar, zoals baas2 nu al voor de zoveelste keer zegt, ze willen grote updates...

Volgens mij zien ze niet in dat die kleine dingetjes ook belangrijk zijn. Bijvoorbeeld een timertje op het gokken op voetbal, het aantal lopende veilingen weergeven naast de categorie, etc. En als jullie dit geen goeie ideeën vinden, alsjeblieft, ZEG dan waarom...

Maargoed, ik ga offtopic.

Dit idee is dan wel weer overbodig. Trouwens, ik denk dat het na een tijdje zou irriteren, dus misschien toch geen goed idee...

MVG

Raven28/Dec | 14:24 

DreamOn
18 leden
GangsterRik schreef:

Het is duidelijk

En dat lijkt me wel een tof idee. Overbodig in feite, maar het kan wel je spelers vrolijk maken. Maar, zoals baas2 nu al voor de zoveelste keer zegt, ze willen grote updates...

Volgens mij zien ze niet in dat die kleine dingetjes ook belangrijk zijn. Bijvoorbeeld een timertje op het gokken op voetbal, het aantal lopende veilingen weergeven naast de categorie, etc. En als jullie dit geen goeie ideeën vinden, alsjeblieft, ZEG dan waarom...

Maargoed, ik ga offtopic.

Dit idee is dan wel weer overbodig. Trouwens, ik denk dat het na een tijdje zou irriteren, dus misschien toch geen goed idee...

MVG

Begrijp ik maar daarom ook het ideé om het in en uit te schakelen in je instelingen
Nodig is hetniet maar het zou well leuk zijn voor nieuwe spelers een dagje langer te kunnen houden.

Ps. mm wil indd hun tijd niet steken in kleine dingen maar alle kleine beetjes helpen !

Mvg,Raven

Laatst gewijzigd door Raven op 2013-12-28 2:26 PM.

GangsterRik28/Dec | 15:30 

Raven schreef:
Begrijp ik maar daarom ook het ideé om het in en uit te schakelen in je instelingen
Nodig is hetniet maar het zou well leuk zijn voor nieuwe spelers een dagje langer te kunnen houden.
Ja, dat begreep ik. Maar ik denk dat het na een tijdje sowieso gaat irriteren. Dus als het er komt moet het zéker bij profiel instellingen mogelijk zijn om het uit te zetten.

Waarom staan al die opties eigenlijk bij profiel instellingen? Wat heeft dat met profiel te maken? Beter zou zijn om die dingen "E-mails en nieuwsbrieven ontvangen", "Privébericht ontvangen wanneer aangevallen" op een nieuwe pagina "accountinstellingen" te plaatsen toch?

Nu ja, das ook weer zo'n "klein idee"...
Ps. mm wil indd hun tijd niet steken in kleine dingen maar alle kleine beetjes helpen !
Inderdaad. Maar dat heb ik nu al zoveel gezegd hier op het forum naar hen toe... Als ze een reden hebben om het niet te doen, dat ze het dan tenminste zeggen in plaats van helemaal niks van zich te laten horen.

Ikzelf kan me in ieder geval geen reden bedenken om die kleine dingen niet aan te pakken. In mijn ogen zijn die "details" minstens even belangrijk als grote nieuwe opties, misschien zelfs belangrijker...

Maar eh, wat dit idee betreft dus...
als het uitschakelbaar is door het lid zelf, dan is dit denk ik leuk meegenomen voor de spelers en zou dat inderdaad het verschil kunnen maken met blijven spelen of niet.

MVG

Oly28/Dec | 16:53 

Secretcrime.nl
22.318 leden
waarom een optie maken, en óók uitschakelbaar maken, wat heeft voor nut om die update te maken?

GangsterRik28/Dec | 18:38 

Oly schreef:
waarom een optie maken, en óók uitschakelbaar maken, wat heeft voor nut om die update te maken?

Omdat, als je het niet uitschakelbaar maakt, er sommigen gaan zijn die het irritant vinden.

Dus, oplossing, het helemaal niet maken? -_-

Als je het wel maakt, maar uitschakelbaar, gaan er zeker een deel van je leden heel blij mee zijn, en degene die het niet willen zetten het gewoon uit, dus die blijven ook tevreden.

(Ik spreek nu niet over dit idee op zich maar over alle ideeën die al eens voorgesteld zijn om te maken en het uitschakelbaar te maken)

MVG

Oly28/Dec | 18:49 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GangsterRik schreef:
Omdat, als je het niet uitschakelbaar maakt, er sommigen gaan zijn die het irritant vinden.

Dus, oplossing, het helemaal niet maken? -_-

Als je het wel maakt, maar uitschakelbaar, gaan er zeker een deel van je leden heel blij mee zijn, en degene die het niet willen zetten het gewoon uit, dus die blijven ook tevreden.

(Ik spreek nu niet over dit idee op zich maar over alle ideeën die al eens voorgesteld zijn om te maken en het uitschakelbaar te maken)

MVG

zoals energy zeker?

GangsterRik28/Dec | 19:06 

Oly schreef:
zoals energy zeker?

Bijvoorbeeld ja

Maar dat zou dan wel uitschakelbaar mogen zijn door de eigenaar, niet door het lid zelf zoals waar dit topic over gaat

MVG

Oly28/Dec | 19:26 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GangsterRik schreef:
Bijvoorbeeld ja

Maar dat zou dan wel uitschakelbaar mogen zijn door de eigenaar, niet door het lid zelf zoals waar dit topic over gaat

MVG

energy is een goede update mits je er goed mee omgaat.
(ja ik weet heb hem niet op secret)

maar heb hem wel op 2 andere spellen, maar heb daar zelfs top stats.

en nee verkoop niet veel, en het rad staat er niet vol mee.

GangsterRik28/Dec | 19:45 

Oly schreef:
energy is een goede update mits je er goed mee omgaat.
(ja ik weet heb hem niet op secret)

maar heb hem wel op 2 andere spellen, maar heb daar zelfs top stats.

en nee verkoop niet veel, en het rad staat er niet vol mee.

Ik heb hem ook - bewust (niet zoals vele anderen hier) - gekocht en ben er zeer tevreden over Hij vermindert de kans op een 'uitloper' op je spel, omdat die nu niet meer oneindig kan klikken, en daarvoor heb ik hem ook gekocht.

Maar, dit topic gaat niet over energy