De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.269
1.129.992
68

MaMafia.fr
57.281
404.704
83
MeineMafia.de
74.229
398.768
42
MojeMafie.cz
27.529
274.381
20
MafiaCreator.ro
22.149
241.952
9
MojaMafia.pl
53.544
352.180
7
MafiaCreator.com
66.549
223.877
5
MinMaffia.se
15.025
60.512
4
MafyaKur.com
49.011
287.532
3
MiMafia.com
12.366
33.679
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Familienaam aanpassen (crew & lid)

Damian29/Dec | 17:29 

MaffiaDC
126 leden
Beste eigenaren,

Vandaag kreeg ik contact van een Lid en die wouw graag zijn familienaam aanpassen en vroeg als ik dat kon doen. Helaas kan ik dat niet doen alleen zijn familie verwijderen & hij kan dat zelf.

Dus nu kom ik op het idee dat Crew wel de familienamen kan aanpassen. Stel voor een familienaam is lichte ongepast dat je dan kan veranderen. Dit zal voor de crew fijn zijn.

Daar in tegen komt nog een idee dat de Don van de familie ook zijn/haar familie naam kan aanpassen. Voor een vergoeding misschien?

Wat vinden jullie van deze ideeën?

- Damian

GangsterRik29/Dec | 17:40 

Damian schreef:
Daar in tegen komt nog een idee dat de Don van de familie ook zijn/haar familie naam kan aanpassen. Voor een vergoeding misschien?

Dat kan toch al? Of is dat juist wat je zegt?

Chief29/Dec | 18:56 

Imaffiagame.nl
550 leden
Damian schreef:
Beste eigenaren,

Vandaag kreeg ik contact van een Lid en die wouw graag zijn familienaam aanpassen en vroeg als ik dat kon doen. Helaas kan ik dat niet doen alleen zijn familie verwijderen & hij kan dat zelf.

Dus nu kom ik op het idee dat Crew wel de familienamen kan aanpassen. Stel voor een familienaam is lichte ongepast dat je dan kan veranderen. Dit zal voor de crew fijn zijn.

Wat vinden jullie van deze ideeën?

- Damian

De Don van de familie kan de familienaam idd al zelf aanpassen (tegen vergoeding), gewone familieleden kunnen dit niet.

Als er een 'ongepaste familienaam' is kan de speleigenaar de Don hierop aanspreken en 'verzoeken' deze te wijzigen [en/of aangeven dat de familie anders verwijderd zal worden].

Lijkt me voldoende. Naar mijn mening hoeft hiervoor geen aanpassing in MM gemaakt te worden...

Johan29/Dec | 19:43 

Jij hebt de optie wisselkantoor niet, daar kan je instellen dat een don zijn familie naam kan veranderen tegen credits

Damian29/Dec | 22:26 

MaffiaDC
126 leden
Stormbreaker schreef:
Jij hebt de optie wisselkantoor niet, daar kan je instellen dat een don zijn familie naam kan veranderen tegen credits

Ah vandaar..

Freddy16/Jan | 19:11 

Halloween-Crime
531 leden
vind op zich geen slecht idee dat een eigenaar van de site wat meer functies kan uit voeren in het spel want familie instellingen zijn ook maar beperkt terwijl andere games buiten mm wel eigenaren van sites zijn die familie naam kunnen wijzigen voor de leden.

maarja dan is het nadeel weer dat leden meer bij de eigenaar gaan zeuren voor de naam te veranderen terwijl er een betaal opties is voor de familie te veranderen en dat weer minder inkomsten zal zijn voor je zelf en voor mm.

Damian21/Jan | 15:53 

MaffiaDC
126 leden
Ghost schreef:
vind op zich geen slecht idee dat een eigenaar van de site wat meer functies kan uit voeren in het spel want familie instellingen zijn ook maar beperkt terwijl andere games buiten mm wel eigenaren van sites zijn die familie naam kunnen wijzigen voor de leden.

maarja dan is het nadeel weer dat leden meer bij de eigenaar gaan zeuren voor de naam te veranderen terwijl er een betaal opties is voor de familie te veranderen en dat weer minder inkomsten zal zijn voor je zelf en voor mm.

Ja indd. Misschien een mogelijkheid dat ze dit wel uitvoeren, maar alleen toegankelijk voor de mensen die de uitbreiding: Familiebeheer hebben. Zo heeft mm toch inkomsten, alleen de keuze ligt bij jou om het te veranderen.