De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.266
1.129.969
145

MaMafia.fr
57.281
404.686
167
MeineMafia.de
74.228
398.762
86
MojeMafie.cz
27.529
274.357
61
MojaMafia.pl
53.543
352.117
22
MafiaCreator.ro
22.148
241.946
21
MafiaCreator.com
66.549
223.853
7
MinMaffia.se
15.025
60.510
6
MiMafia.com
12.365
33.669
3
MafyaKur.com
49.008
287.476
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Wensstenen

Damian24/Jan | 19:28 

MaffiaDC
126 leden
Hey Eigenaren,

Er zijn best weinig optie's random de wensstenen. Je kan wensstenen gebruiken bij:

Farao vermoorden en bij Missie's overslaan.

Mijn idee is dat er meer mogelijkheden bij komt met Wensstenen. Ben niet goed uit welke mogelijkheden en daarom start ik deze topic om aanvullingen van andere eigenaren te horen.

Dus hebben jullie ideetjes?

Laatst gewijzigd door Damian op 2014-01-24 7:28 PM.

FIRSTCRIMES24/Jan | 21:36 

firstcrimes
1.257 leden
Ik vind persoonlijk dat families veel en dan ook veel te veel verdienen. Het lijkt me een goed idee dat een familie beheren een speciaal element wordt, iets dat zeldzaam is. Dit zou dan ook leden stimuleren om zich eerder aan te melden in een familie dan er zelf een te maken, waardoor het ook echt families worden.

Misschien dus een idee dat je een wenssteen nodig hebt om een familie te starten? Dan zouden de wensstenen eigenlijk ook duurder moeten worden...

MVG, Artemis

GangsterRik24/Jan | 21:53 

Artemis schreef:
Ik vind persoonlijk dat families veel en dan ook veel te veel verdienen. Het lijkt me een goed idee dat een familie beheren een speciaal element wordt, iets dat zeldzaam is. Dit zou dan ook leden stimuleren om zich eerder aan te melden in een familie dan er zelf een te maken, waardoor het ook echt families worden.

Misschien dus een idee dat je een wenssteen nodig hebt om een familie te starten? Dan zouden de wensstenen eigenlijk ook duurder moeten worden...

MVG, Artemis

Duurder vind ik niet, ik denk dat ze nu al duur genoeg zijn. Beter is dan om er meerdere nodig te hebben die goedkoper zijn dan één dure, dat stimuleert meer

Mss een wenssteen per twee leden extra ofzo? In plaats van de clubhuizen met geld?

Over dat families veeel te veel opbrengen ben ik het in ieder geval volledig met je eens.

Damian25/Jan | 01:42 

MaffiaDC
126 leden
Idee naam: Wenspunt

Dat er een optie komt genaamd Wenspunt. Spelers kunnen hierin hun wenstteen erin ''gooien'' Hiervoor ontvangen ze een beloning.

Wat vinden jullie hiervan? Of heb je een andere idee of aanvulling post het!

FIRSTCRIMES25/Jan | 07:48 

firstcrimes
1.257 leden
Damian schreef:
Idee naam: Wenspunt

Dat er een optie komt genaamd Wenspunt. Spelers kunnen hierin hun wenstteen erin ''gooien'' Hiervoor ontvangen ze een beloning.

Een goed idee! Maar, ik zie criminelen niet als biddende, bijgelovige mensen... Past dit dus wel goed in een maffiaspel?

Damian25/Jan | 15:04 

MaffiaDC
126 leden
Artemis schreef:
[quote=Damian]Idee naam: Wenspunt

Een goed idee! Maar, ik zie criminelen niet als biddende, bijgelovige mensen... Past dit dus wel goed in een maffiaspel?[/quote]

Ja dat is het lastige aan deze idee. Maar aan de andere kant ik denk dat echte maffioso ook af een toe de rust moeten opzoeken.

bossie25/Jan | 18:46 

Artemis schreef:
[quote=Damian]Idee naam: Wenspunt

Een goed idee! Maar, ik zie criminelen niet als biddende, bijgelovige mensen... Past dit dus wel goed in een maffiaspel?[/quote]

Volgens mij is de maffia toch wel gelovig hoor

Bigpapa25/Jan | 18:48 

HamsterBende
661 leden
Verkeerd...

Laatst gewijzigd door Bigpapa op 2014-01-25 6:49 PM.

FIRSTCRIMES25/Jan | 18:51 

firstcrimes
1.257 leden
Bossie schreef:

Zijn ze ook wel, echter als je erover nadenkt: Het is een maffiaspel waar moord, diefstal en drugs deel zijn van het dagelijkse programma. Het is allemaal actie, waardoor ik een "wensput" toch niet zo goed in dat rijtje vind passen.

Damian25/Jan | 23:16 

MaffiaDC
126 leden
Artemis schreef:
[quote=bossie]

Zijn ze ook wel, echter als je erover nadenkt: Het is een maffiaspel waar moord, diefstal en drugs deel zijn van het dagelijkse programma. Het is allemaal actie, waardoor ik een "wensput" toch niet zo goed in dat rijtje vind passen. [/quote]

Ik denk dat het een kwesie van wennen is. Net zoals de Geluksrad hoort eigenlijk ook niet in het rijtje?

Btw jouw familie idee vind ik goed , maar vind ik wel dat de speleigenaar een keuze mag maken Of geld of wensstenen.

Laatst gewijzigd door Damian op 2014-01-25 11:17 PM.