De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
50

MaMafia.fr
57.281
404.808
63
MeineMafia.de
74.230
398.774
25
MojeMafie.cz
27.531
274.396
16
MafiaCreator.com
66.550
223.889
7
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
5
MojaMafia.pl
53.547
352.226
2
MiMafia.com
12.367
33.686
2
MafyaKur.com
49.012
287.595
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
1
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Betalings Idee + taal keuze

Pleiaden26/Jan | 16:35 

TheEndless
99 leden
Betalings maanden weg halen.
Dat alles gewoon bij elkaar op woord geteld.
En niet dat alles per maand gaat of er jaar.
Kan dan misschien wel tijd duren voordat wij wat verdienen.
Want als je kjkt word er toch bijna 50% / 70% van kosten weg gehaald.

Voorbeeld: smsen 1,30 wij krijgen maar 0.42.
Dat gaat tijd duren voordat wij dan ooit aan de 50 euro komen.
En als je net begint en weinig leden hebt kom je never nooit aan die €50,- en miss wil je geen eens mp hebben maar geld.

Dus stel wij doen een ronde van 5maand.
En we willen graag de mensen €50,- geven als die gene 1e word.
En wij komen altijd maar aan de 5 a 20 euro per maand.
Wij halen de maand niet word over gezet in MP.
Wat verdienen wij?
Niks?
Wij betalen dan alleen maar.

Taal keuzen misschien anders.
Maar nu staat hij standaard op nederlands.
Maar dat wij ook keuzen hebben dat hij standaard engels is.
Zou eigenlijk ook wel fijn zijn eigenlijk.
Stel ik heb engelse op me site.
En forum word alleen in het nederlands gebruikt door iedereen.
Denken hun ook van wat staat hier?

Laatst gewijzigd door Pleiaden op 2014-01-26 5:09 PM.

GangsterRik26/Jan | 17:45 

Pleiaden schreef:
Betalings maanden weg halen.

En als je net begint en weinig leden hebt kom je never nooit aan die €50,- en miss wil je geen eens mp hebben maar geld.

Wat verdienen wij?
Niks?

Inderdaad. En zo verdient MM

Je kan toch niet verwachten dat ze aan iedereen geld gaan betalen... Vroeger kon je niet eens geld verdienen. Wees blij met de mogelijkheid die je krijgt (ps. Ik haal hem ook bijlange niet hoor)

MVG

Damian27/Jan | 20:42 

MaffiaDC
126 leden
GangsterRik schreef:
[quote=Pleiaden]Betalings maanden weg halen.

Wat verdienen wij?
Niks?

Inderdaad. En zo verdient MM

Je kan toch niet verwachten dat ze aan iedereen geld gaan betalen... Vroeger kon je niet eens geld verdienen. Wees blij met de mogelijkheid die je krijgt (ps. Ik haal hem ook bijlange niet hoor)

MVG[/quote]

En dat vind ik nou domme uitspraak, om eerlijk te zijn. Ik ben niet zo hele lange tijd op Mijnmaffia, maar vroeger was misschien ook geen Geluksrad, en iemand post een idee over geluksrad dan ga je toch niet zeggen: ''Ja, geluksrad was er niet eens vroeger dus wees blij dat je spel die mogelijkheid hebt''. Ik vind als iets wordt uigevoerd dat je daarop ideeen mag hebben.. Mijnmaffia heeft ook alleen die Geld verdienen ingevoerd omdat het:
a) Belang was bij eigenaren, want als spel eigenaren alle updates hebben hebben ze vrij weinig aan de MP
b) Door A voerde Mijnmaffia dat in, meer vrijheid voor spel eigenaren. (extra service)
Als ze dat niet hadden gedaan gingen, wie weet, meer spel eigenaren stoppen.
Aldus zo denk ik erover... Maar goed.

Om even terug te gaan naar de topic vind ik dat er wel meer vrijheid mag komen om het Geld te verdienen - althans ik verdien momenteel graag de mp, maar snap het voor grotere spellen- Vergeet niet dat Mijnmaffia ook de servers moet betalen en de BTW Ect. Daarom dat ze het zo eisend houden. Zoals hier boven gezegd.

En over de taal keuze vind ik wel een goed en sterk idee.
Een (extra) toevoeging: dat je later ook met bijvoorbeeld Ponden kan betalen die later om wordt gewisseld naar Euro's. Zo kan je Maffiaspel internationaal worden.

Laatst gewijzigd door Damian op 2014-01-27 9:34 PM.

culmo28/Jan | 13:22 

tgcriminals
29 leden
Lijkt me nogal een vreemd idee;

Pleiaden schreef:
Wat je aan prijzen uitgeeft is jouw idee en dus jouw kosten. Je kunt de gene die 1e wordt ook belonen met credits/VIP/etc...

Damian schreef:
a) Belang was bij eigenaren, want als spel eigenaren alle updates hebben hebben ze vrij weinig aan de MP
Er bestaat iets als extra layouts kopen/extra bezoekers kopen. Ik denk dat er altijd wel iets is wat je kunt kopen met MP.

Damian schreef:
b) Door A voerde Mijnmaffia dat in, meer vrijheid voor spel eigenaren. (extra service)
Jij krijgt toch ook loon als je werkt? De vrijheid is dat je zelf bepaalt waar je het aan uitgeeft, ook in MijnMaffia.

GangsterRik28/Jan | 23:40 

Damian schreef:
En dat vind ik nou domme uitspraak, om eerlijk te zijn. Ik ben niet zo hele lange tijd op Mijnmaffia, maar vroeger was misschien ook geen Geluksrad, en iemand post een idee over geluksrad dan ga je toch niet zeggen: ''Ja, geluksrad was er niet eens vroeger dus wees blij dat je spel die mogelijkheid hebt''. Ik vind als iets wordt uigevoerd dat je daarop ideeen mag hebben.. Mijnmaffia heeft ook alleen die Geld verdienen ingevoerd omdat het:
Als ze dat niet hadden gedaan gingen, wie weet, meer spel eigenaren stoppen.
Aldus zo denk ik erover... Maar goed.
Ik wil maar zeggen, het gaat hier om écht geld... Het is niet zo vanzelfsprekend dat je met een spel op internet echt geld kan verdienen, hier kan je dat wel, en daar mag je blij mee zijn Maar ieder zijn mening

Wat die taalkeuze betreft, er moet gewoon nog veel aan gesleuteld worden, want de extra talen kopen zoals ze nu zijn hebben echt weinig tot geen nut, of je mag al niks aan je game veranderd hebben, geen eigen pagina's, geen voorpagina, geen eigen teksten...

Jouw idee is zeker ook wel goed! Dat je bij de taal een andere taal tot standaardtaal kan benoemen, en dan lijkt engels me de beste keuze, kan al veel verschil maken om je spel internationaal te richten... Zo kunnen spelers de site bijvoorbeeld in hun eigen taal zetten, bijvoorbeeld nederlands / frans / ..., maar moeten ze wel reageren op het forum in het engels. Dan hebben de talen toch alweer wat meer nut

MVG

MrBig30/Jan | 15:02 

Het huidige uitbetalings systeem is logisch maar het is voor veel mensen vrijwel onmogelijk om die maandelijkse uitbetaling te halen. Een betere manier zou zijn om een spaarsysteem in te stellen. De teller loopt dan gewoon door tot €50,00 is bereikt. Zodra dat bereikt is verschijnt er zo'n zelfde balk die je krijgt als je domein bijna verlopen is. Je krijgt dan een extra button waarmee je de uitbetaling aan kunt vragen.

De inkomsten die Mijnmaffia misloopt worden terug verdiend met mp die nu gekocht moet worden en eigenaren zullen leden meer aansporen credits te kopen.

FIRSTCRIMES30/Jan | 15:04 

firstcrimes
1.257 leden
MrBig schreef:
De inkomsten die Mijnmaffia misloopt worden terug verdiend met mp die nu gekocht moet worden en eigenaren zullen leden meer aansporen credits te kopen.

Dat is denk ik wel een voordeel aan het versoepelen van het uitbetalingsysteem ja. Als er makkelijker te verdienen valt zullen eigenaren ook echt de leden proberen te stimuleren om meer credits te kopen en ze zullen waarschijnlijk ook proberen hun spel meer in balans te houden zodat ze meer verkopen > wat MijnMaffia dan weer wil.

Laatst gewijzigd door FIRSTCRIMES op 2014-02-08 2:02 PM.

GangsterRik30/Jan | 20:11 

Artemis schreef:
Dat is denk ik wel een voordeel aan het versoepelen van het uitbetalingsysteem ja. Als er makkelijker te verdienen valt zullen eigenaren ook echt de leden proberen te stimuleren om meer credits te kopen en ze zullen waarschijnlijk ook proberen hun spel meer in balans te houden zodat ze weer meer verkopen > wat MijnMaffia dan weer wil.

Dat is inderdaad ook wel waar... ik vind dat dit idee eens grondig onderzocht moet worden

MVG

Tony8/Feb | 13:41 

HabbosCrimes
1.424 leden
MrBig schreef:
Het huidige uitbetalings systeem is logisch maar het is voor veel mensen vrijwel onmogelijk om die maandelijkse uitbetaling te halen. Een betere manier zou zijn om een spaarsysteem in te stellen. De teller loopt dan gewoon door tot €50,00 is bereikt. Zodra dat bereikt is verschijnt er zo'n zelfde balk die je krijgt als je domein bijna verlopen is. Je krijgt dan een extra button waarmee je de uitbetaling aan kunt vragen.

Zeer verstandig idee.