De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.268
1.129.984
143

MaMafia.fr
57.281
404.693
131
MeineMafia.de
74.229
398.765
81
MojeMafie.cz
27.529
274.376
38
MojaMafia.pl
53.543
352.159
18
MafiaCreator.com
66.549
223.868
17
MafiaCreator.ro
22.149
241.951
14
MinMaffia.se
15.025
60.512
5
MafyaKur.com
49.010
287.505
4
MiMafia.com
12.366
33.673
4
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Showroom

Black26/Feb | 07:14 

Gwars
827 leden
ik stel voor : een showroom

ik krijg vaak vragen
in chat of op forum waar de auto's te stelen zijn
dus een showroom zou handig zijn

bv : de auto ( plaatje )

welke optie deze te stelen is
hoeveel er al gestolen zijn
de waarde

die texten : welke optie deze te stelen is , hoeveel er al gestolen zijn,de waarde( het maximum )
Dat alles in een klein soort tabeletje

mvg black

elurin27/Feb | 20:32 

MobGunz
106 leden
Daar heb je een goed punt black!
Zo had ik bij een missie dat ik een bepaalde auto moest stelen maar geen idee had hoe ik er aan kon komen..
Zo duurde het erg lang voor ik de juiste auto kon stelen.
Een showroom of een lijstje met meer info over de auto's lijkt mij een prima idee!

Grimm (Permanent verbannen)27/Feb | 23:30 

maffia--zone
473 leden
Het lijkt me perfect mogelijk om dit op een eigen pagina te doen.
In een tabel simpelweg "optie 1 te stelen auto's". En zien hoeveel er al van gestolen zijn lijkt me niet echt een toegevoegde waarde.
Het is een kleine moeite om het zelf te maken en een grote moeite voor mm als ze het moeten vertalen e.d.
Slecht idee dus

Laatst gewijzigd door Grimm op 2014-02-27 11:33 PM.

GangsterRik28/Feb | 01:46 

MR1maurooke schreef:
Het lijkt me perfect mogelijk om dit op een eigen pagina te doen.
In een tabel simpelweg "optie 1 te stelen auto's". En zien hoeveel er al van gestolen zijn lijkt me niet echt een toegevoegde waarde.
Het is een kleine moeite om het zelf te maken en een grote moeite voor mm als ze het moeten vertalen e.d.
Slecht idee dus

Ha, ik had ook zin om dat te zeggen, maar had het niet gedaan

De reden dat ik dat niet gezegd had was dat dit een idee is voor de leden, niet voor eigenaars. Natuurlijk kunnen eigenaars dit makkelijk zelf maken, maar als de eigenaar dat niet doet hebben de leden het dus niet. Maar het kan dus weer het speelplezier verhogen, en dat houdt op lange termijn de spelers ook weer langer op je spel...

Dit is dan wel geen fantastisch idee, maar kan toch wel handig zijn. Afwegen of het het werk waard is is hier het belangrijkste (het vertalen zal idd het moeilijkste zijn, en er moet sowieso wel wat tekst bij), en zo bekeken is het waarschijnlijk het werk niet waard, dus geen goed idee. (maar niet slecht vind ik )

MVG

Chief28/Feb | 06:47 

Imaffiagame.nl
550 leden
Ik heb gewoon op forum een lijstje gezet.
[welke auto kun je stelen bij dealer, popster, etc.]
en geef nieuwkomers zo ie zo advies om forum, regelement, handboek goed te bekijken.
Ook als er nieuw forumbericht is gekomen.

Spelers waarderen dat idd enorm (scheelt veel kliks voor bep. auto bij verkeerde rij )

Als aanpassing via MM lijkt me dat onnodig veel werk...
Maar dus wel leuke vraag van topicstarter

GangsterRik28/Feb | 07:34 

Chief schreef:
Ik heb gewoon op forum een lijstje gezet.

zo heb ik het ook gedaan, en het werkt ook...

MVG

Oly28/Feb | 22:36 

Secretcrime.nl
22.318 leden
GangsterRik schreef:
[quote=MR1maurooke]Het lijkt me perfect mogelijk om dit op een eigen pagina te doen.
Slecht idee dus

Ha, ik had ook zin om dat te zeggen, maar had het niet gedaan

De reden dat ik dat niet gezegd had was dat dit een idee is voor de leden, niet voor eigenaars. Natuurlijk kunnen eigenaars dit makkelijk zelf maken, maar als de eigenaar dat niet doet hebben de leden het dus niet. Maar het kan dus weer het speelplezier verhogen, en dat houdt op lange termijn de spelers ook weer langer op je spel...

Dit is dan wel geen fantastisch idee, maar kan toch wel handig zijn. Afwegen of het het werk waard is is hier het belangrijkste (het vertalen zal idd het moeilijkste zijn, en er moet sowieso wel wat tekst bij), en zo bekeken is het waarschijnlijk het werk niet waard, dus geen goed idee. (maar niet slecht vind ik )

MVG [/quote]

ja en nee, als een eigenaar dit niet doet, heeft hij zichzelf ermee.

zijn spel, zijn keuzes.

Afrojack5/Mrt | 17:39 

Maffemania.nl
378 leden
ik heb een maar gaat dit om de standaard auto's of alle auto's die jij in je spel heb want sommige hebben niet alleen de standaard auto's in hun spel namelijk

GangsterRik5/Mrt | 18:04 

Chucky schreef:
ik heb een maar gaat dit om de standaard auto's of alle auto's die jij in je spel heb want sommige hebben niet alleen de standaard auto's in hun spel namelijk

over alle auto's in het spel uiteraard

Chief6/Mrt | 03:07 

Imaffiagame.nl
550 leden
Chucky schreef:

Ik vraag me af wat dat voor verschil maakt Chucky?!
Als je als eigenaar zelf auto's toegevoegd hebt kun je die toch ook gewoon in je (zelfgemaakte) lijst op je site vermelden!!

(mede daarom vind ik 't idee van TS niet echt iets om door MM te maken...)