De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.034
107

MaMafia.fr
57.281
404.809
114
MeineMafia.de
74.230
398.774
51
MojaMafia.pl
53.547
352.230
23
MojeMafie.cz
27.531
274.396
23
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
11
MafiaCreator.com
66.550
223.890
8
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MafyaKur.com
49.012
287.600
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Maximum aantal bezittingen per speler

GangsterRik16/Mrt | 13:57 

Hiermee zou ik willen tegengaan wat nu op mijn site een beetje gebeurt, namelijk dat één speler bijna alle gevangenissen opkoopt.

Een aanvulling:

Maximum X objecten per speler, waarvan X van dezelfde soort, waarvan maximum X objecten in hetzelfde land

Beperkt tot X objecten x rang, waarvan X per soort per rang en X per land.

Zo vermijd je ook dat één iemand een heel land opkoopt (wat op mijn spel ook gebeurt )

Waarom wil ik dit: als één iemand alles van één soort opkoopt kan niemand anders dat nog kopen, wat niet leuk is voor degene die dat dan niet hebben. Beperking per land: als één iemand alles in één land koopt, zal er veel minder beweging zijn in dat land heb ik ondervonden, en dat is ook niet zo interessant (eigenlijk is dit dan een bescherming voor de koper van de objecten zelf).

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-03-16 2:34 PM.

Freddy16/Mrt | 16:45 

Halloween-Crime
531 leden
Een goed idee.

Zou ook een goed idee zijn als de eigenaar voor elk object zelf de prijzen kan aanpassen , Ik merk voornamelijk dat ze bevoorbeeld bij kogelfabriek de prijs op zijn hoogst zetten.

Zou ook handig zijn dat je als eigenaar de prijzen voor het vliegen zelf kan aanpassen in beheer je site.

En zo eigenlijk elk object , Dat zodat het toch nog eerlijk blijft op het spel en dat het ook leuk blijft.

Op 1 van mijn spellen zie ik namelijk vaak dat er misbruik van gemaakt wordt.

Jammer genoeg kan je als eigenaar daar vrij weinig aan doen.

GangsterRik16/Mrt | 17:38 

Rebel schreef:
Een goed idee.

Zou ook een goed idee zijn als de eigenaar voor elk object zelf de prijzen kan aanpassen , Ik merk voornamelijk dat ze bevoorbeeld bij kogelfabriek de prijs op zijn hoogst zetten.

Zou ook handig zijn dat je als eigenaar de prijzen voor het vliegen zelf kan aanpassen in beheer je site.

En zo eigenlijk elk object , Dat zodat het toch nog eerlijk blijft op het spel en dat het ook leuk blijft.

Op 1 van mijn spellen zie ik namelijk vaak dat er misbruik van gemaakt wordt.

Jammer genoeg kan je als eigenaar daar vrij weinig aan doen.

Sorry, maar deze reactie heeft echt niks met mijn idee te maken...

Om toch te reageren op wat je zegt:
Het eerste puntje, de kogelprijs (ik neem aan dat je het daarover hebt want ik vind het niet echt duidelijk): daar heb ik een tijdje geleden al eens een idee over gepost, namelijk dat je als eigenaar zelf de benedengrens en bovengrens moet kunnen kiezen waartussen kogelfabriekeigenaren kunnen kiezen voor hun kogelprijs. Dat lijkt me voldoende als aanpassing.

De vliegprijs aanpassen: idem als kogelprijs. De eigenaar kan zelf een minimum en maximumprijs kiezen waartussen de president dan de prijs van een vliegticket kan bepalen. En wat wel al is bij kogels maar nog niet bij vliegveld: het zou handig zijn om de prijs van onverkochte presidentschappen te kunnen aanpassen als site-eigenaar.

Idem voor ziekenhuis, minimum- en maximuminzet black-jack / roulette / ...

Om maar een voorbeeldje te geven van het nut: op mijn site zetten ze de kogelprijs zodanig laag dat leden in één keer genoeg kogels kopen en er dan nooit meer nieuwe moeten kopen. Zo verdienen de kogelfabrieken nu niets meer (en gaat men de prijs nóg lager zetten om toch iets te verkopen, enz...)

Goede ideeën dus, maar dat hoort in dit topic thuis, niet hier, dit is een ander idee: een beperking op de objecten die een speler kan kopen beter kunnen instellen om het spel beter te doen draaien

MVG