De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.030
61

MaMafia.fr
57.281
404.809
70
MeineMafia.de
74.230
398.774
37
MojeMafie.cz
27.531
274.396
21
MafiaCreator.com
66.550
223.889
8
MojaMafia.pl
53.547
352.228
7
MafiaCreator.ro
22.149
241.959
6
MafyaKur.com
49.012
287.596
1
MiMafia.com
12.367
33.686
1
MinMaffia.se
15.025
60.512
0
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

Berichten in-/uitschakelen

culmo17/Mrt | 14:33 

tgcriminals
29 leden
Zojuist kwam iemand in mijn spel met dit idee:
Ik krijg de laatste tijd veel berichten van het spel of andere automatische berichten van spelers binnen die in mijn ogen onnodig eigenlijk onnodig zijn.

Voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld de berichten van "familiedonatie" en "georganiseerde misdaad". Het lijkt mij daarom handig als je dit zelf kunt instellen.

Je krijgt dan onder "persoonlijk" bij "instellingen" een extra linkje voor "berichten". Op die pagina kun je instellen welke berichten je wel en niet ontvangen wilt.

Dat moet er dan ongeveer zo uit gaan zien:
(sorry maar ik ben niet zo goed met paint )

Misschien een handige toevoeging als de spel-eigenaar dan ook de standaard instelling hiervan kan veranderen via het MM-controle paneel.

Black17/Mrt | 15:11 

Gwars
827 leden
Culmo schreef:
Zojuist kwam iemand in mijn spel met dit idee:
Ik krijg de laatste tijd veel berichten van het spel of andere automatische berichten van spelers binnen die in mijn ogen onnodig eigenlijk onnodig zijn.

Voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld de berichten van "familiedonatie" en "georganiseerde misdaad". Het lijkt mij daarom handig als je dit zelf kunt instellen.

Je krijgt dan onder "persoonlijk" bij "instellingen" een extra linkje voor "berichten". Op die pagina kun je instellen welke berichten je wel en niet ontvangen wilt.

Dat moet er dan ongeveer zo uit gaan zien:
(sorry maar ik ben niet zo goed met paint )

Misschien een handige toevoeging als de spel-eigenaar dan ook de standaard instelling hiervan kan veranderen via het MM-controle paneel.

hallo

vind ik wel een leuk idee
erg handig

mvg

GangsterRik18/Mrt | 23:44 

Zeer goed idee!

Ik denk dat ik dat zelfs al eens eerder voorgesteld heb

Maar zou idd handig zijn, zo ook berichten voor de veiling bijvoorbeeld.

MVG

Aanvullend bericht:
Op deze topics had ik het (ondertussen alweer meer dan twee jaar geleden, de tijd gaat veel te snel )

http://www.mijnmaffia.nl/forum/4/402169

http://www.mijnmaffia.nl/forum/4/401557

http://www.mijnmaffia.nl/forum/4/393806

Ik denk dat dit iets gelijkaardigs is als dat idee van toen (maar dus nogmaals, een goed idee)

MVG

Laatst gewijzigd door GangsterRik op 2014-03-18 11:51 PM.

culmo23/Mrt | 17:16 

tgcriminals
29 leden
GangsterRik schreef:
Zeer goed idee!
Ik denk dat ik dat zelfs al eens eerder voorgesteld heb
Ja dat zie ik ook, beetje lastig dat de zoekfunctie topictitels met "bericht" niet ziet als ik "berichten" als zoekopdracht invoer. Excuses, mijn fout...

Gangsterrik schreef:
Ik denk dat dit iets gelijkaardigs is als dat idee van toen (maar dus nogmaals, een goed idee)
Daar lijkt het wel op ja, maar het heeft ook wat toevoeging nodig; misschien handig als je ook een berichtmelding kunt krijgen als je een daily quest hebt voltooid...

GangsterRik23/Mrt | 18:37 

Culmo schreef:
Daar lijkt het wel op ja, maar het heeft ook wat toevoeging nodig; misschien handig als je ook een berichtmelding kunt krijgen als je een daily quest hebt voltooid...

Ja inderdaad, die optie was er toen nog niet

Ik denk dat het interessant is als het lid van zoveel mogelijk opties zelf kan kiezen of het er een bericht van wil ontvangen of niet. Ook als er iets is wat maar 1/5 van de leden zou gebruiken, dan nog heb je die leden al geholpen...

MVG