De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.277
1.130.064
166

MaMafia.fr
57.282
404.827
179
MeineMafia.de
74.231
398.791
78
MojeMafie.cz
27.531
274.407
46
MojaMafia.pl
53.551
352.282
24
MafiaCreator.ro
22.149
241.969
21
MinMaffia.se
15.026
60.519
5
MiMafia.com
12.367
33.689
5
MafiaCreator.com
66.553
223.919
4
MafyaKur.com
49.015
287.639
2
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

dodenlijst logs

The-Falcon23/Mrt | 23:42 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
Beste mm crew ,

ik wil zeer dringend vragen om een update, zodat we als crew kunnen zien wie er iemand op de dodenlijst heeft geplaatst.

In mijn spel kunnen er geen credits gedoneerd worden, zodat de aktieve spelers gewoon zelf hun credits moeten verzorgen en /of aankopen. en niet van iedere funspeler de credits krijgen.

Nu is er een account die nieuw is en direct 200 credits op zijn hoofd heeft staan.

Ik zou graag een update willen waarin ik kan zien wie die geplaatst heeft, om zodoende te zien of dit om een valse credit donatie gaat.

Ik vind een update als deze wel zo belangrijk dat ik er graag tussen de 50 en 100 mp voor zal betalen...

mvg Gewaagd

vin-diesel24/Mrt | 03:14 

itsCrimeTime
2.194 leden
Een hele goeie idee.

Het is dan ook een goed idee om is een andere update erbij te doen zoals bevoorbeeld :

Er kunnen er maar 50 op de dodenlijst geplaatst worden.

En om even terug te komen op je credits problemen :

Als je het hebt ingesteld kan elke speler maar beginnen met 100 credits, Als je het hebt opgeslagen bij beheer je site : Nieuwe leden.

Nieuwe spelers beginnen dan met 100 credits , Als je een nieuwe ronde begint krijgen hun 100 credits.

Per klikmissie's zijn er ook wel wat credits te verkrijgen als je dat ingesteld hebt.

Het kan dus idd dat dat gebeurt , Alleen gebeurt minder snel want ze moeten actief zijn en veel klikken om nog is 100 credits te krijgen , Zou dus onwaarschijnlijk zijn als er 1 iemand hem/haar op de dodenlijst plaats , Zullen er toch echt meerdere moeten zijn.

Spijker24/Mrt | 11:49 

Emanya.eu
732 leden
het idee vind ik niet zo goed aangezien spelers dan niemand meer *anoniem* op de moordlijst kunnen zetten
je kan ook bij je actieve spelers in de logs gaan zoeken
het kan natuurlijk ook dat iemand die nieuwe speler kent van vorige games en die daarom op de moordlijst heeft geplaatst
je hebt er wel meerderen met meer dan 200 credits op de moordlijst staan zie ik , dus zo verwonderlijk lijkt me dat niet.
kijk wie die speler straks kilt en zoek dan eens of de killer de nieuwe speler ook eropgezet had? dat zou ook nog kunnen

Laatst gewijzigd door Spijker op 2014-03-24 12:42 PM.

The-Falcon24/Mrt | 22:41 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
Justforfun schreef:
het idee vind ik niet zo goed aangezien spelers dan niemand meer *anoniem* op de moordlijst kunnen zetten
je kan ook bij je actieve spelers in de logs gaan zoeken
het kan natuurlijk ook dat iemand die nieuwe speler kent van vorige games en die daarom op de moordlijst heeft geplaatst
je hebt er wel meerderen met meer dan 200 credits op de moordlijst staan zie ik , dus zo verwonderlijk lijkt me dat niet.
kijk wie die speler straks kilt en zoek dan eens of de killer de nieuwe speler ook eropgezet had? dat zou ook nog kunnen

bij mijn aktieve spelers in de logs gaan zoeken?

Daarop is mijn voorstel juist gebaseerd...dan moet ik tegen de 1000 pagina's credit logs gaan doorspitten.

Johan25/Mrt | 08:06 

Goed idee Gewaagd!

Vaak worden er dan credits via dodenlijst door gesluisd.
Zou handig zijn als dat er kan komen.
Je gaat natuurlijk wat justforfun zegt niet alle pagina's van leden nakijken
Prima idee

culmo25/Mrt | 12:45 

tgcriminals
29 leden
Gewaagd schreef:
Nu is er een account die nieuw is en direct 200 credits op zijn hoofd heeft staan.
Dat kan toch gewoon? Misschien zijn er spelers in je spel die dat account liever dood zien. Als je het echt vervelend vindt haal je hem er gewoon weer af. (spelers verwijderen van dodenlijst).

Gewaagd schreef:
Ik zou graag een update willen waarin ik kan zien wie die geplaatst heeft, om zodoende te zien of dit om een valse credit donatie gaat.
Ehm? ooit gehoord van admin logs??? Volgens mij kun je daar precies zien of iemand stiekem credits toegestuurd krijgt of niet. Daar heb je denk ik geen speciale dodenlijst log voor nodig.

Rebel schreef:
Dit is een beter idee; dan wordt de dodenlijst ook niet zo lang meer, want nu heb je misschien een waslijst van spelers die er die er maar voor 1 credit op staan. Misschien ook handig als de eigenaar een minimum aantal credits kan instellen waarvoor je moet plaatsen.

Laatst gewijzigd door culmo op 2014-03-25 12:46 PM.

Azazel25/Mrt | 13:19 

TimetoGodfather
931 leden
Culmo schreef:

Ehm? ooit gehoord van admin logs??? Volgens mij kun je daar precies zien of iemand stiekem credits toegestuurd krijgt of niet. Daar heb je denk ik geen speciale dodenlijst log voor nodig.

Hij bedoelt van spelers onderling
Dat er een vriend van een speler die credits op iemand zijn hoofd zet, en die speler zelf die persoon vermoord.
Is een hele slimme manier van credits doorsluizen, aangezien je niet kan controleren of het wel of niet zo bedoeld is.

Eigenaar25/Mrt | 14:01 

Crimepeeps.be
3.037 leden
Culmo schreef:

De naam "admin logs" zegt het al, dat zijn de logs van de admins, niet van de spelers...

Ik heb dit inderdaad eerder meegemaakt op mijn spellen. Ik denk daarom dat dit een zeer goed idee is. Echter lijkt het me nogal moeilijk om aan de dodenlijstlogs te zien of het om doorsluizen gaat of niet.

Misschien is het een idee dat je spelers alleen op de dodenlijst kan zetten als ze x aantal power hebben? Dan is de kans al weer een stuk groter dat het serieus gaat om de dodenlijst en niet om credits doorsluizen....

Laatst gewijzigd door Eigenaar op 2014-03-25 2:02 PM.

vin-diesel25/Mrt | 16:36 

itsCrimeTime
2.194 leden
Culmo schreef:
Dat kan toch gewoon? Misschien zijn er spelers in je spel die dat account liever dood zien. Als je het echt vervelend vindt haal je hem er gewoon weer af. (spelers verwijderen van dodenlijst).

[quote=Rebel]
Dit is een beter idee; dan wordt de dodenlijst ook niet zo lang meer, want nu heb je misschien een waslijst van spelers die er die er maar voor 1 credit op staan. Misschien ook handig als de eigenaar een minimum aantal credits kan instellen waarvoor je moet plaatsen.[/quote]

Dat klopt , Daar had ik voornamelijk last van. Sindsdien niet meer. De game is nu zwaar inactief , Wordt wel weer wat aan gedaan.

Alleen is zo jammer dat de dodenlijst zo lang wordt want vroeger zag ik als ik op de dodenlijst keek 12 of 13 lijsten met allemaal spelers op de dodenlijst...Best jammer dat ik er niets aan kan doen.

The-Falcon26/Mrt | 23:28 

Maffia4maffia.nl
9.518 leden
Artemis schreef:
De naam "admin logs" zegt het al, dat zijn de logs van de admins, niet van de spelers...

Ik heb dit inderdaad eerder meegemaakt op mijn spellen. Ik denk daarom dat dit een zeer goed idee is. Echter lijkt het me nogal moeilijk om aan de dodenlijstlogs te zien of het om doorsluizen gaat of niet.

Misschien is het een idee dat je spelers alleen op de dodenlijst kan zetten als ze x aantal power hebben? Dan is de kans al weer een stuk groter dat het serieus gaat om de dodenlijst en niet om credits doorsluizen....

het minimale power spreekt mij zeer aan.
Dan krijg je alleen maar dodenlijstplaatsingen die een reden van plaatsing betreffen die spelgerelateerd zijn.

p.s.
Culmo....sorry, maar lees eerst eens even goed wat een idee inhoud