De opvolger van MijnMaffia is er.
Maak mijn spel!

Spel-eigenaar login

Vergeten? Inloggen
MijnMaffia.nl
200.273
1.130.040
132

MaMafia.fr
57.281
404.809
129
MeineMafia.de
74.230
398.774
50
MojeMafie.cz
27.531
274.396
38
MojaMafia.pl
53.549
352.237
24
MafiaCreator.com
66.552
223.894
13
MafiaCreator.ro
22.149
241.961
10
MiMafia.com
12.367
33.686
4
MafyaKur.com
49.012
287.605
3
MinMaffia.se
15.025
60.512
3
MoyaMafia.ru
2.718
5.071
0
MinMafia.no
6.707
30.395
0

instelbaarheid bedragen + belastingen op vermogen

GangsterRik7/Apr | 23:03 

Instelbaarheid bedragen
Hierbij nog eens een topic waarin ik vraag naar meer instelbaarheid wat de bedragen betreft...

Zie mijn eerdere topics over bijvoorbeeld de kogelprijs: ik zou het handig vinden als ik een benedengrens kon instellen zodat mijn leden de kogels niet te goedkoop zouden zetten (wat nu dus wel gebeurt).

Nu vroeg een lid mij waarom kraak de kluis niet met contant geld werkt. Das ook zoiets waarvan ik vind dat je dat als eigenaar zou moeten kunnen kiezen... (of toch tenminste die creditprijs wat lager zetten )

Dan nog een derde voorbeeldje: de dodenlijst: een minimumrang kunnen instellen voor leden die erop geplaatst kunnen worden bijvoorbeeld.

En zo zijn er nog heeel veel dingen van bedragen die je nu nog niet kan aanpassen (en vooral de boven- en benedengrenzen van wat leden nu zelf kunnen instellen).

Belasting op vermogen
Ook een idee van een speler (dezelfde) (en ik denk dat ik dit idee ook al eerder zelf gepost heb, maar nu nog eens nu een speler er om vraagt):

Belastingen op het bankgeld (en kluisgeld). Zo gaat er zeer veel geld weer weg uit het spel - iets waar echt nog veel naar gekeken moet worden. Als de toppers bij mij (eventueel wekelijks) een procent van hun gemiddeld vermogen op de bank en in hun kluis door de week heen 'verliezen' aan belastingen, worden de verschillen met de nieuwere en minder goede spelers weer kleiner, en dat maakt weer meer kansen voor iedereen.

Op die manier maak je het de betere spelers toch nét weer íetsje lastiger om uit te lopen op de rest, wat het speelplezier bevordert en ook zorgt dat nieuwe leden (langer) blijven spelen en niet onmiddellijk stoppen.

(en ik had toch graag eens een reactie gehad van MM wat zij hiervan vinden... Vroeger had je baas1 die voordat de ideeën naar het "in behandeling"-forum gingen nog eens zei wat zij ervan vonden, dan wist je tenminste of je het idee mocht verwachten of niet... Nu weten we helemaal niks, en wat moet ik dan tegen mijn leden antwoorden op hun vraag naar deze update?)

MVG

Oly7/Apr | 23:25 

Secretcrime.nl
22.321 leden
Een crimineel betaald geen belasting

GangsterRik8/Apr | 01:03 

Oly schreef:
Een crimineel betaalt geen belasting

Een crimineel heeft ook geen bankrekening...

Bankrekening hebben = belastingen betalen

Oly8/Apr | 11:49 

Secretcrime.nl
22.321 leden
GangsterRik schreef:
Een crimineel heeft ook geen bankrekening...

Bankrekening hebben = belastingen betalen

dan moet je men daar de keuze in geven.

en er zijn ook manieren om geen belasting te betalen wanneer je wél een bankrekening hebt

GangsterRik8/Apr | 12:41 

Oly schreef:
dan moet je men daar de keuze in geven.
Tuurlijk, de speleigenaar kan kiezen of er belastingen op de bankrekening komen... Net zoals de taksen op de donaties nu...

Ik heb gewoon nood aan manieren om geld uit mijn spel te krijgen want ik mag nu nog mijn best doen zoveel ik wil, er is gewoon altijd veel te snel veel te veel geld...
en er zijn ook manieren om geen belasting te betalen wanneer je wél een bankrekening hebt

Weet ik, dan moet jij als eigenaar op jouw spel maar geen belastingen instellen...

MVG